וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למתקשרת שחזתה לכאורה את הקורונה יש תחזית מפתיעה ל-2022

15.7.2021 / 0:03

המתקשרת דבורה דייוויס, שלדבריה חזתה את התפרצות נגיף הקורונה ואת מות הנסיך פיליפ, חושפת תחזיות אופטימיות לשנתיים הקרובות, כולל פיוס צפוי בין הנסיכים הארי וויליאם, התקדמות בטיפול בסרטן השד וחשיפת האמת על חוצנים

המתקשרת דבורה דייוויס ב"עקרות בית אמיתיות"/Instagram/deborahdaviespsychic

בסרטון: המתקשרת דבורה דייוויס ב"עקרות בית אמיתיות"

המתקשרת והאם לשלושה, דבורה דייוויס בת ה-54, שמככבת גם ב"עקרות בית אמיתיות: צ'שייר", טוענת שלאחר שניבאה נכונה את התפרצות נגיף הקורונה ואת מותו של הנסיך פיליפ - יש בידיה תחזיות נוספות לשנים הקרובות, רובן חיוביות, ביניהן התקדמות בטיפול בסרטן השד ופיוס מפתיע בבית המלוכה הבריטי.

המתקשרת טוענת שידעה מבעוד מועד על מוות מלכותי שיתרחש ב-2021 ועל התפרצות "מחלה חדשה" בשנת 2020. היא גם טוענת שניבאה בעבר את התקדמות הטיפול במחלת הפרקינסון וכי חזתה תאונת מטוס בסתיו 2020. על אף ששתי התחזיות האחרונות נשמעות כסבירות יותר שיקרו, דברה, תושבת ווילמסלאו, צ'שייר, טוענת כי ההתקדמות בטיפול בפרקינסון ניכרת בשנים האחרונות יותר מבעבר וכי בשנת 2020 התרחשו יותר תאונות אוויריות משנים קודמות, על אף תנועה אווירית נמוכה יותר בשנה זאת.

בשיחה עם FEMAIL היא חושפת תחזיות לשנים הקרובות. הנה המיטב:

סולחה במשפחה המלכותית

לדברי דבורה, הנסיך הארי ישלים עם וויליאם וקייט ויחזור לבריטניה, אולם מייגן תמשיך לשמור על דיסטנס.

אלו היו 18 חודשים סוערים מאוד למשפחת המלוכה הבריטית. בינואר 2020 הנסיך הארי ומייגן מרקל הודיעו כי הם מתפטרים באופן סופי מבית המלוכה ולא ישובו למלא את חובתיהם לארמון. בתקופה שחלפה מאז התברכה המלכה בשלושה נינים חדשים, איבדה את בעלה הנסיך פיליפ, נוכחה לגלות על הגירושים של נכדה פיטר פיליפס ואשתו אוטום ועל ההסתבכות של בנה, הנסיך אנדרו, לאחר ששמו נקשר בזה של עבריין המין והפדופיל ג'פרי אפשטיין.

העתיד צפוי לבשר טובות למשפחת המלוכה, כך מנבאת דבורה. "אני רואה שהנסיך הארי יחדש את מערכת היחסים שלו עם הנסיך וויליאם ובמיוחד עם קייט", היא אומרת, "אני מרגישה שהבעיות שיש לו עם הנסיך צ'ארלס לעולם לא יסודרו לחלוטין. אני מרגישה שמייגן מרקל תמשיך לשמור מרחק מכל בני המשפחה המלכותית ללא קשר לנסיך הארי שישקם את היחסים עם משפחתו. הנסיך הארי עדיין בתקופת ירח הדבש שלו, אבל אני רואה שהוא יחזור לבריטניה כדי לחיות שם בעתיד".

"יקח קצת זמן עד שהוא יבין שלמרות שהבעיות סודרו, מייגן לא תעודד אותו לבנות קשרים חזקים עם משפחתו, וזה הולך להיות משהו שיציב פער עצום ביניהם", היא הוסיפה.

הנסיך הארי ואשתו מייגן, 5 במרץ 2020. רויטרס
הנסיך הארי ומייגן מרקל. האם בקרוב יחזרו השניים אל בית המלוכה?/רויטרס

עתיד הקורונה

בעוד הקורונה תוגדר כמחלה קלה בלבד, מוטציה עוצמתית צפויה לעורר בעיות.

יותר מ-185 מיליון נדבקים ויותר מ-4 מיליון מקרי מוות נרשמו לנגיף הקורונה ברחבי העולם ועל אף שלדברי המתקשרת הקורונה תוגדר בקרוב כמחלה קלה בלבד, היא רואה התפרצות של מוטציה חזקה במיוחד. היא סיפרה: "אני רואה שהנגיף המקורי מצטמצם והופך למחלה קלה, אולם אני רואה התפרצות חדשה של נגיף חזק בהרבה שעשוי בהחלט להיות מוטציה. אני חושבת שהוא יגרום לבעיות דומות לזה של הנגיף המקורי. אני מרגישה כאילו שוחרר משהו לעולמנו שהוא כאן כדי להישאר, מה שאומר שתמיד נצטרך לחיות ברמה כזו או אחרת של ריחוק חברתי. עולמנו השתנה ועלינו להסתגל לאורח חיים חדש זה ולהיות מודעים יותר לריחוק החברתי ולשימוש בחומרי חיטוי".

איור נשים עם מסכה נגד קורונה. ShutterStock
הקורונה תוגדר כמחלה קלה, אך תיתכן מוטציה חזקה/ShutterStock

התקדמות רפואית בטיפול בסרטן השד

המתקשרת דבורה טוענת שהתקדמות רפואית מפתיעה תאפשר טיפול חדש בסרטן השד שיביא לשיעורי תמותה נמוכים בהרבה. היא סיפרה: "יהיו הרבה שינויים רפואיים בקרוב. אנו נראה גידול בהתפתחות של חיסונים יעילים. אני לא רואה חיסונים שמסוגלים לתת הגנה מלאה במשך מספר שנים, בטח לא עבור מוטציות שייוצרו בידי האדם. ראינו כבר התקדמות בטיפולים בפרקינסון כפי שניבאתי. אני רואה שזה הולך רחוק יותר בשנתיים הקרובות. אני רואה התקדמות בטיפול בסרטן השד שמשמעותה שיעור תמותה נמוך בהרבה במהלך 4 עד 5 השנים הבאות. אני רואה טיפול חדש שיפחית את הצורך בכימותרפיה".

בדיקה של סרטן שד. ShutterStock
"אני רואה טיפול חדש שיפחית את הצורך בכימותרפיה"/ShutterStock

חשיפת האמת על חוצנים

במאי השנה אישר נשיא ארה"ב לשעבר, ברק אובמה, שהצבא ביצע תצפיות בלתי מוסברות של עב"מים. כעת היא טוענת שמידע נוסף על חייזרים יינתן לציבור בשנתיים הקרובות: "אני רואה מידע נוסף שישותף לציבור על נוכחותם הידועה של חייזרים המבקרים בכוכב שלנו. אני גם רואה שאנשים נוספים יתוודו ויסכימו לדבר על ההתנסויות שלהם. רק על ידי דרישה ציבורית יינתן מידע נוסף. כעת יותר מתמיד מבקרים אותנו צורות חיים מכוכבי לכת אחרים והגיע הזמן שהאמת תצא לאור".

לדבורה דייוויס יש עמוד אינסטגרם עם כ-50 אלף עוקבים וערוץ טיקטוק בו היא חווה את דעתה על תופעות על טבעיות שפורסמו ברשת וגם משתפת דברים על טבעיים בהם נתקלה בעצמה. רבים מאמינים לתחזיות שלה וסבורים כי היא הוכיחה את אמינותה בזכות תחזיות עבר נכונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully