וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזיות ההרסניות של נוסטרדמוס לשנת 2022: שריפות ענק, פיצוץ גרעיני ופגיעת מטאור

26.12.2021 / 23:40

לנוסטרדמוס, הנביא המפורסם ביותר בהיסטוריה המודרנית - שחזה לכאורה את עליית היטלר ואסון התאומים - יש תחזיות קשות מאוד לשנת 2022, ביניהן עלייה באינפלציה וברעב העולמי, פיצוץ עז של פצצה גרעינית שיוביל לשינויי אקלים ופגיעת מטאור שעשויה להביא לקץ האנושות

הטריילר לסרט "נוסטרדמוס"/Youtube/Nostradamus 1994

השנה החדשה כמעט כאן ויותר מתמיד - אולי בגלל הקורונה - הראש שלנו מתעסק בעתיד לבוא. בואו נודה בזה, היינו שמחים לקבל מאחד הנביאים העתיקים איזשהו רמז למגיפה הנוכחית לפני שהיא הגיעה, כדי שלא תתפוס אותנו ככה לא מוכנים. כעת כולנו מתפללים ש-2022 תהיה שנה טובה יותר ומחפשים רמזים בכתבים עתיקים שיעידו על כך. אם אתם מחפשים כל קמצוץ של תקווה אצל הנביא המפורסם נוסטדרמוס - כנראה שפניתם לאדם הלא נכון.

מישל דה נוסטרדאם, הלא הוא "נוסטרדמוס" - האסטרולוג, הרופא והנביא הצרפתי, ניבא בעיקר אסונות. הוא חזה לכאורה כמה מהאירועים הגדולים ביותר בהיסטוריה העולמית ביניהם עלייתו של אדולף היטלר, השריפה הגדולה של לונדון, ההתנקשות בנשיא ארצות הברית לשעבר ג'ון פ' קנדי ​​ופיגועי הטרור של ה-11 בספטמבר.

כל תחזיותיו ההרסניות נמצאות בספרו Les Prophéties, בו תמצאו אוסף של 942 משפטים פיוטיים המנבאים לכאורה אירועים עתידיים - עד לשנת 3797. המהדורה הראשונה של ספר זה יצאה לאור בשנת 1555, קצת יותר מעשור לפני מות הנביא. חשוב לדעת שמומחי היסטוריה מזכירים כי קטעי הכתיבה המוצפנים של נוסטרדמוס מעורפלים מכדי להיחשב כמידע מהימן לגבי העתיד לקרות. בריאן דאנינג, סופר מדעי ויוצר פודקאסט סקפטואיד, הסביר: "כתבי נוסטרדמוס מנוצלים במספר דרכים מטעות. בין אם זה בעזרת תרגומים דו-משמעיים ושגויים, מתן פרשנויות 'יצירתיות', תיאורים בדיוניים ושבירת קודים שאינם קיימים אצלו - כל אלה תורמים למכלול עצום של מידע, שכולו בסופו של דבר שגוי". גם בנוגע לתחזיותיו שהתגשמו - שריפות הענק, שינויי האקלים והמשבר הכלכלי - יש לזכור שכל אלה דברים שמתרחשים בתדירות די גבוהה, כך שזה די שווה ערך לנבואה שמחר תזרח השמש. בנוסף, תחזיות רבות המיוחסות לנוסטרדמוס אינן אלא פרשנויות שגויות לכתביו, שהותאמו לתקופה המודרנית כדי להתאים לאירועים היסטוריים מסוימים.

על אף שלנוסטרדמוס אין כמעט אף פעם בשורות טובות עבורנו, יצאנו לבדוק מה הוא צופה שיקרה לנו בשנת 2022. אספנו 10 מהתחזיות היותר מעניינות שלו והנה הן לפניכם:

נוסטרדמוס. ShutterStock
יהיה כיף פה ב-2022. תשארו./ShutterStock
  • 1. עלייה באינפלציה, ירידה משמעותית בערך הדולר האמריקאי.
  • 2. סכסוכים בין מדינות יובילו לעלייה ברעב העולמי.
  • 3. לפחות שני פיצוצים עזים של פצצות גרעיניות יובילו לשינויי אקלים, רעידות אדמה, שיטפונות, שלושה ימי חושך ואף לשינוי מיקומו של כדור הארץ.
  • 4. פגיעת מטאור ומטר של אסטרואידים עלולים לשים קץ לכוכב הלכת שלנו בסוף השנה, אם כי סביר יותר שאלה יגרמו לצונאמי ורעידות אדמה חזקות.

עוד בנושא

אלה היו התחזיות של נוסטרדמוס ל-2021

לכתבה המלאה
פגיעת מטאור. ShutterStock
בקרוב אצלנו?/ShutterStock
  • 5. הבינה המלאכותית צפויה לשלוט ולהשתלט על המין האנושי - ותביא בסופו של דבר לחיסולו.
  • 6. משבר בצרפת - סערה גדולה במדינה תוביל לשיטפונות, שריפות ובצורת במקומות אחרים בעולם. צרפת מופיעה רבות בתחזיותיו של נוסטרדמוס, ואת "הסערה" ניתן גם לפרש כמלחמה אפשרית.
  • 7. מותם של ולדימיר פוטין וקים ג'ונג-און. לדברי הנביא, נשיא רוסיה ימצא את מותו בפגיעת ברק במהלך לילה סוער בשנת 2022. שליט קוריאה הצפונית צפוי לדבריו למות בתאונה, אך בן משפחתו ימשיך את מורשתו.
צונאמי. ShutterStock
נוסטרדמוס חוזה לנו מדי שנה שיטפונות וצונאמי/ShutterStock
  • 8. שיבוט אנשים יחל ב-2022 ויביא בסופו של דבר להרס עולמי.
  • 9. ארגוני טרור אסלאמיים יתקפו בלונדון.
  • 10. חייזרים מתכננים תקיפה על כדור הארץ. נאס"א ציינה בדו"ח שפורסם בחודש שעבר כי היא פתוחה לרעיון שישנם חיים מחוץ לכדור הארץ - ויתכן שבקרוב הם אלה שיביאו לסוף החיים בכדור שלנו.

הנה כל תחזיותיו ל-2022 בהרחבה:

תחזיותיו של נוסטרדמוס, שנכתבו לפני כ-500 שנה, נפוצות ונחקרות בעולם עד היום. אולם, הן התגלו לא פעם כשגויות. ל-2021 הוא ניבא שטיסה לחלל תהיה נגישה לכל אדם, שרובוטים ישלטו בעולם ושתפרוץ כאן מלחמת עולם שלישית. כל אלו, מן הסתם, לא קרו. מה כן קרה? הוא חזה משבר כלכלי מתמשך, שינויי אקלים קיצוניים ורעידות אדמה - אך כפי שציינו בעבר, כל אלה מתרחשים בתדירות די גבוהה, כך שזה די שווה ערך לנבואה שמחר תזרח השמש. אנחנו מקווים שגם הפעם נוסטרדמוס לא ידייק בתחזיותיו ההרסניות ומאחלים לשנת 2022 טובה יותר מהשנתיים החולפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully