וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיסטיקנית העיוורת חזתה את המלחמה באוקראינה - ויש לה נבואה מצמררת בנוגע לפוטין

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 23:36

למיסטיקנית העיוורת באבה וונגה, שניבאה את פרוץ המלחמה באוקראינה - וצדקה, יש תחזיות מטרידות יותר לעתיד הקרוב. היא גם חזתה נכונה את מתקפת הטרור ב-11 בספטמבר ואת הברקזיט כבר לפני כמעט 30 שנה

הנבואות של באבה ונגה שהתגשמו/Ancient Aliens: Baba Vanga | History

מדי סוף שנה לועזית, מפרסמים המיסטיקנים השונים או מעריציהם את התחזיות שלהם לשנה החדשה - ואנחנו עוקבים ומפרסמים אותן כאן אצלנו. כעת, לאור המלחמה באוקראינה, שבנו לבדוק האם המיסטיקנים הידועים ראו את זה מגיע - וגילינו שנוסטרדמוס והמכשפה העיוורת המתה, באבה ונגה, אכן ניבאו לנו מלחמה אכזרית שכזו. למעשה, התחזיות של השניים היו די זהות מלבד זו העוסקת בגורלו של נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין. בעוד נוסטרמדוס חוזה לו גורל אכזר (מוות בטביעה עוד השנה), המיסטיקנית העיוורת רואה לו עתיד ורוד יותר - ולעולם שחור יותר.

המיסטיקנית הבולגריה המכונה "הנוסטרדמוס של הבלקן" הלכה לעולמה בשנת 1996 כשהייתה בת 85. כמעט 30 שנה עברו מאז סיימה למסור את תחזיותיה - והן עדיין מהדהדות ומושכות תשומת לב עולמית. חסידיה טוענים שהיא צדקת ב-85 אחוזים מהנבואות שלה, בעוד מומחים חישבו והגיעו לנתון נמוך יותר (68 אחוזים). בין תחזיותיה מ-50 שנות פעילותה תמצאו את טביעת הצוללת הרוסית קורסק, עליית דאעש, מתקפת הטרור ב-11 בספטמבר, הברקזיט, אסון צ'רנוביל ומותה של הנסיכה דיאנה. מיליוני החסידים שלה מאמינים שהיו לה יכולות על טבעיות כולל טלפתיה ויכולת תקשור עם חייזרים. הם מאמינים שהיא קיבלה את כוחותיה לאחר שנקלעה לטורנדו בצעירותה והתעוורה. אם נהיה רגע בצד של מאמיניה, לונגה יש תחזית מאוד מעניינת אודות נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין.

באבה ונגה וולדימיר פוטין. מערכת וואלה!, מערכת וואלה! NEWS
באבא ונגה בתחזית אופטימית לפוטין - ופחות עבור אוקראינה וסביבתה/מערכת וואלה! NEWS, מערכת וואלה!

ב-1979 היא נפגשה עם הסופר ולנטין סידורוב ולו סיפרה שרוסיה תהפוך ל"מעצמת עולם" ואירופה תהפוך ל"שממה", כך מדווחים ב-Mirror. לפי ה-Birmingham Mail נבואתה הולכת כך: "כולם יופשרו, כמו קרח. רק אחת תישאר ללא נגיעה - תהילתו של ולדימיר, תהילת רוסיה. יותר מדי הופכים לקורבן. אף אחד לא יכול לעצור את רוסיה". היא הוסיפה: "הכל יוסר על ידה מהדרך ולא רק שהיא תשרוד, אלא גם תהפוך למעצמת העולם". בנבואותיה היא דיברה גם על השימוש בנשק גרעיני ועל מלחמת עולם שלישית.

למיסטיקנית יש תחזיות נוספות לשנת 2022, כשהאמינה ביותר שבהן היא השתלטות המציאות המדומה על חיינו, כשלדבריה אנשים יבלו זמן רב יותר מול המסך מאשר בחוץ (זה כבר קורה שנים). לצערנו היא גם חוזה מגיפה - לא הקורונה, אלא אחת שתימצא בסיביר ותופץ ע"י נגיף קפוא שישוחרר עקב שינויי האקלים. לדבריה ערים רבות יסבלו ממחסור במים - וזה יביא להשלכות פוליטיות הרות גורל.

בתחזיותיה דיברה ונגה גם על חייזרים, שיפלשו בעזרת אסטרואיד כדי לחפש חיים על פני כדור הארץ. לדבריה הם לא יהיו ידידותיים: "חלליות יתקפו את כדור הארץ, יפציצו ערים ויקחו אנשים בשבי".

באבא וונגה, ששמה האמיתי הוא ואנג'ליה גושטרובה, חזתה גם רעב בהודו, שם הטמפרטורות יגיעו לדבריה ל-50 מעלות צלזיוס, מה שיביא למתקפת ארבה על יבולים. היא גם צופה אסונות "בנאליים" יותר כמו רעידות אדמה וצונאמי באוסטרליה ובחלקים מאסיה. יש לה גם תחזיות אופטימיות יותר: היא חזתה שבשנת 2047 תוחלת החיים שלנו תגיע ליותר מ-100 שנים בזכות טכנולוגייה מתקדמת להשתלת איברים.

אם נסתכל על התמונה הגדולה, ונגה חוזה שינוי מסלול של כדור הארץ בשנה הבאה, אסטרונאטים שיגיעו לנוגה ב-2028, שליטה של מוסלמים באירופה ב-2043 ושימוש באור שמש מלאכותי בחלק מהאזורים של כדור הארץ בשנת 2100. ומתי הסוף? בניגוד למיסטיקנים שטוענים שסוף העולם קרב, היא האמינה שהעולם יגיעו לקיצו בשנת 5079.

כפי שציינו, חלק לא קטן מהתחזיות שלה לא התגשמו, כמו זו הנוגעת לנשיא ה-45 של ארה"ב שהיה אמור להביא למשבר ש"יפיל את המדינה". אמריקה עדיין עומדת על רגלייה, מלבד כמה אתגרים שניצבו בפניה בתקופתו של טראמפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully