וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיסטיקן שחזה את תבוסת טראמפ חוזה נס בירושלים ב-2022

עודכן לאחרונה: 2.1.2022 / 23:49

המיסטיקן שחזה לכאורה גם את השריפה בקתדרלת נוטרדאם צופה מה יעלה בגורל משפחת המלוכה הבריטית ב-2022 ויש לו גם בשורה פחות משמחת לוויל סמית' ומדונה חשש מנגיף חדש ואסטרואיד שבדרך אלינו

ניקולס אג'ולה טוען שהיה מלכה מצרית בגלגול קודם/Nicolas Aujula Showreel

לניקולס אוג'ולה, אחד המתקשרים המדוברים בבריטניה, יש כמה תחזיות מפתיעות ל-2022. בעוד נוסטרדמוס ובאבה ונגה מבשרים לנו רק רעות, תחזיותיו של ניקולס אופטימיות ברובן - בעיקר אלו המדברות על משפחת המלוכה הבריטית.

נזכיר לך קצת את ההיסטוריה של ניקולס: המיסטיקן עבר בגיל 17 חוויה רוחנית יוצאת דופן במהלכה נחשף אל גלגוליו הקודמים, כשלדבריו עבר מאות כאלה, ביניהם היה מלכה מצרית, משרתת, חונט גופות, צבי, אריה, נץ ומורה במהפכה הצרפתית. מאז אותו מאורע הוא טוען כי הוא ניחן בכישורי ראייה לעתיד, כשאת חזיונותיו הוא רואה בעיני רוחו כסצנות מרגשות על מסך טלוויזיה דמיוני ענק. הוא לכאורה חזה את תבוסתו של טראמפ בבחירות (ואף הוסיף ש"הוא לא יילך בשקט"), את השריפה בקתדרלת נוטרדאם ואת מלחמת האזרחים הסורית, שלוש שנים לפני שפרצה.

כמדי שנה ניקולס הוצף בחזיונות הנוגעים לשנה האזרחית החדשה, ועל אף שהוא אינו שולל הופעה של נגיף חדש שיעשה לנו צרות - מרבית תחזיותיו אופטימיות. בן ה-36 דיבר בעיקר על מלכת בריטניה, אליזבת השנייה, לה לדבריו תהיה שנה מזהירה יותר מזו שעברה, בה איבדה את בעלה הנסיך פיליפ. ניקולס סיפר ל- Mirror Online כי הנסיך וויליאם וקייט מידלטון ימשיכו להציג חזית מאוחדת והנסיך צ'רלס ואשתו קמילה, דוכסית קורנוול יגדלו בפופולריות שלהם. על אף שהוא חושש כי לנסיך הארי ומייגן מרקל עדיין יהיו בעיות עם משפחת המלוכה ב-2022, יש להם הרבה סיבות להתרגש: "ראיתי את מייגן עומדת על במה בפני הציבור בסוג של תפקיד חדש. אולי היא תעבוד כמגישה, מה שיביא לה תזרים כספי חדש", אמר ניקולס, "היא גם תעשה עבודה מאוד טובה בשנה הקרובה בהעלאת מודעות לנושא ההתעללות בנשים וילדים". המיסטיקן גם רואה לבני הזוג ילד שלישי בעתיד - אבל לא מאמין שזה יקרה בשנה הקרובה. "להארי ומייגן יש מערכת יחסים חזקה מאוד והם עושים הרבה טוב בעולם", הוא הסביר, "אני רואה שהיחסים ביניהם רק הולכים ומתחזקים".

מלכת בריטניה אליזבת השנייה עם חבר העמים הבריטי בלונדון ב-9 במרץ 2020. רויטרס
תהיה לה שנה מוצלחת יותר מהקודמת/רויטרס
ניקולס אג'ולה טוען שהיה מלכה מצרית בגלגול קודם. Nicolas Aujula, אתר רשמי
ניקולס אוג'ולה בבשורות טובות למלכה אליזבת השנייה - אך פחות טובות למדונה/אתר רשמי, Nicolas Aujula

בגזרת הסלבס

לניקולס אוג'ולה יש גם בשורות לכמה סלבריטאים. הוא צופה שמלכת הפופ, מדונה, והאגדה ההוליוודית, וויל סמית', יחוו שברון לב השנה. זוכרים את הרכב הפופ סטפס? הם כבר מזמן התאחדו למסע הופעות, אך לדבריו תתעורר התעניינות גדולה בהם בשנה הקרובה.

יש לו גם בשורה למישהי שקוראים לה ג'קי. הוא לא יודע איזו ג'קי, אך לדבריו אישה אלמונית בשם ג'קי הולכת להפוך לכוכבת בן לילה (ג'קי אזולאי היא גל גדות הבאה?). ניקולס בטוח גם שמולדתו, ברזיל, תנצח באירוע ספורט גדול ב-2022 וצופה הצלחה לאתלטית בתחילת דרכה: "טניסאית צעירה תפתיע את כולם על ידי זכייה בלתי צפויה בטורניר גדול".

לניקולס יש גם תחזית מוזרה הנוגעת לאוכל. לדבריו דומדמניות יהפכו לפרי אהוד חדש ובנוסף תהיה בהלה המונית בבריטניה הקשורה למרק עוף.

מדונה, VMA. GettyImages
לפי המיסטיקן, מדונה תחווה שברון לב השנה/GettyImages

וקצת עולם - כולל ישראל

כשזה מגיע לחדשות מהעולם, הוא רואה מאבקי מעצמות ומרוץ חלל מחודש בין סין לרוסיה. עד סוף העשור הוא מאמין שסין תהפוך סוף סוף למעצמת העל הדומיננטית וכולנו נצפה בסרטים סיניים ונאמץ מילים וביטויים סיניים לשיח היומיומי שלנו.

ניקולס מאמין שפולין רוצה ללכת בעקבות בריטניה ולעזוב את האיחוד האירופי - וכי הולך לקרות "נס בירושלים". הוא אמר: "איזשהו נס יתגלה בירושלים - והוא יהיה קשור לעולם הנוצרי". הוא לא מפרט מעבר לכך על מהות הנס אז נותר לנו רק לחכות ולראות.

באשר לפוליטיקה הבריטית, ניקולס משוכנע שבוריס ג'ונסון "ינחת על הרגליים" על אף שהתמודד השנה עם ביקורת חזקה מהציבור. הוא מאמין שמפלגת הלייבור תגדל בעוצמתה ובפופולריות שלה במהלך השנה הבאה ואישה שעדיין לא נמצאת על הרדאר של אף אחד תופיע כמנהיגה משמעותית בפוליטיקה הבריטית לפני סוף העשור. הוא הוסיף: "לאישה הזו תהיה חשיבה גברית חזקה, כמו למרגרט תאצ'ר".

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון במסיבת עיתונאים בלונדון, 9 בדצמבר 2021. רויטרס
בוריס ג'ונסון ילך ויתחזק/רויטרס

סוף העולם?

מיסטיקנים רבים מנסים מדי שנה לבדוק האם העולם יגיע לקיצו בזמן הקרוב. בעוד רובם מבשרים בשורות קשות, אף אחד מאלו הידועים לא רואה ב-2022 כשנה האחרונה לחיינו (לפחות לא באופן ודאי). גם ניקולס לא מאמין שהאנושות תגיע לקיצה בקרוב, אבל לא שולל אסונות או אפילו פרוץ נגיף חדש. הוא אפילו רואה בעיני רוחו אסטרואיד שעושה את דרכו לכיוון כדור הארץ: "אני אמנם רואה אסטרואיד שעושה את דרכו לכדור הארץ, אבל הוא יוסט והאסון ימנע, כשהצבא ירה טיל שינה את מסלולו. כדור הארץ ישרוד לעוד שנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully