וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחית לחלומות חושפת את הסיבות לסיוטים הכי גדולים שלכם

עודכן לאחרונה: 16.2.2022 / 23:40

חולמים על שיניים נושרות, שאתם נופלים מגובה רב או שאדם קרוב אליכם מת? מומחית החלומות דלפי אליס מסבירה מה באמת הסיוטים שלכם אומרים עליכם או רומזים לכם לעשות

חמש עובדות על חלומות/מערכת "אסור לפספס"

אז נכון, יש אינספור סוגים שונים של סיוטים שיעירו אתכם בלילה עם זיעה קרה - אך יש כמה נושאים שחוזרים על עצמם בסיוטים של כולנו ומתברר שיש סיבה מאוד ברורה להופעתם. מומחית החלומות (והסיוטים) דלפי אליס שיתפה את המשמעות מאחורי כמה מהסיוטים הנפוצים שלנו - כולל מה באמת הסיבה שאחנו חולמים על נפילת שיניים? האם מוות בחלום הוא אכן סימן לחיים ארוכים? ומה בדבר בגידה - האם זו שבחלום משקפת את המציאות?

בשיחה עם הדיילי מירור, דלפי דנה במשמעות של חלומות הנוגעות לשיניים שלנו. לדבריה "זהו חלום נפוץ, שהפירוש שלו ספוג במשמעות התרבותית. עבור תרבויות מסוימות השיניים מייצגות אנשים, אז חלום על איבוד שן עשוי להעיד על פחד לאבד מישהו קרוב אליך. כיום שיניים יכולות לייצג גם מעמד ועושר - אז, שוב, חלום על נפילה של שן אחת (או כמה) יכול לרמוז שכסף הוא בעיה".

המומחית הוסיפה: "הרבה אנשים חולמים שהשיניים מתפוררות להן לתוך הפה. כל דבר שקשור לפה בחלום יכול להעיד גם על בעיה בתקשורת, אז נסו לחשוב עם מי אתם מתקשים לדבר. למי אתם מתקשים להסביר את הנקודה שלכם".

חלומות על שיניים. Giphy
סיוטים על שיניים/Giphy

חלומות על מוות

דלפי הסבירה גם את משמעות החלומות העוסקים במוות - אבל מסתבר שאין להם הסבר אחד פשוט. "אנחנו יודעים, משנים של מחקר, שכל החלומות מעידים על משהו", אמרה דלפי, "בני האדם שונים, ולכן לחלומות על מוות יש משמעויות ייחודיות לחולם".

"בתרבויות מסוימות אנשים מתכנסים ודנים בחלומותיהם בכל בוקר - וחלומות על מוות נחשבים סימן טוב, עם סיכוי שמדובר בחדשות המנבאות לידה קרובה. מוות בחלומות יכול לשקף גם שינוי שאנו רואים אצל אחרים או בעצמנו. אם מישהו שאנחנו אוהבים מתנהג אחרת, זה יכול להתבטא כמוות בחלום".

היא הוסיפה: "אמהות צעירות חולמות לעתים קרובות על מות התינוקות שלהן, מתוך הכרה באחריות שהן חשות לבטיחות ילדן ובדאגה שמשהו רע עלול לקרות להם. להורים עשויים גם להיות חלומות על מוות כשהילדים מתבגרים, מתוך הכרה בכך שהצעיר הפגיע שהיה תלוי בהם כבר אינו כזה".

"יש אנשים שחוששים שחלומות על מוות הם סימן שמשהו רע עומד לקרות. פגשתי הרבה אנשים שתיארו חלומות שהתבררו כתחזיות, אז אפשר להבין למה אנשים מסוימים דואגים שחלום על מוות יתגשם. למרבה המזל, חלומות על מוות - על אף שהם מטרידים - נועדים בעיקר כדי להזכיר לנו כמה החיים שלנו יקרים ושעלינו להפיק את המירב מכל רגע עם האנשים שאנחנו אוהבים ודואגים להם".

דלפי סיכמה: "חלומות על מוות עשויים להופיע עקב חרדה, במיוחד אם שמענו חדשות על פטירה או שיש מישהו יקר שאנו דואגים לו. חשוב לטפל בחרדות האלה ולהכין את עצמכם לשנת לילה טובה ורגועה. נסו להתמודד עם הלחץ במהלך היום וליצור סביבת שינה רגועה".

חלומות. Giphy
אלה המשמעויות שמאחורי הסיוטים שלנו/Giphy

חלומות על בגידה ונפילה

דלפי סיפרה גם שישנם שני סוגי חלומות על נפילה - האחד שבו החולם נהנה מתחושת הנפילה והשני בו הוא לא. הראשון כנראה אומר שיש לפניכם הרפתקה מסעירה ואתם מתרגשים מהמקום אליו היא תקח אתכם, בעוד שהשני מרמז שאתם נמצאים כעת בחוסר שליטה.

אם חלמתם על בגידה, אין סיבה להיכנס לפאניקה מהחשש שזה תת המודע שלכם שמנסה לחשוף בפניכם את האמת על הפרטנר. המומחית הוסיפה: "למרות שזה הוגן לומר שאנו מקבלים מסרים מתת המודע שלנו, חלום על בגידה בדרך כלל מרמז על פחד שבן הזוג יבגוד - ולא הוכחה לכך שהוא באמת עושה את זה".

  • עוד באותו נושא:
  • חלומות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully