וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוות הוא סימן לחיים ארוכים? זה מה שהחלומות שלכם באמת אומרים

הולי הברי - יועצת זוגית, העצמה אישית ונומרולוגית

29.7.2021 / 7:50

נהוג לחשוב שחלום על מוות הוא סימן לחיים ארוכים וחלום על נפילה פתאומית הוא סימן למצוקה - אך האם כל זה באמת נכון? הנומרולוגית הולי הברי מנפצת מיתוסים על חלומות

חמש עובדות על חלומות/מערכת "אסור לפספס"

גם אם אנחנו לא תמיד זוכרים אותם, כולנו חולמים חלומות - כל לילה. ישנם חלומות על נפילה חופשית, מוות, שיניים נושרות, צבעים שונים ועוד. האם באמת יש להם משמעות הדומה לנעשה בחלום או שמא החלום מפרש/מרמז לנו על דברים אחרים שיקרו לנו?

חלום הוא למעשה תדר אנרגטי שהנשמה נעזרת בו על מנת לקבל מיידעים מעולם הנשמות על חיה הנוכחיים - אותם הוא מתרגם לתמונות. רב הנסתר על הגלוי. שליש מחיינו אנו מבלים בשינה, כשהחלומות שלנו במהלך השינה מתחלקים לשניים: חלומות שאנו חולמים בראשית השינה, אלו "השאריות" של המחשבות של אותו יום, המשך סיטואציות שהיינו בהן במשך היום או חלומות שאין להם באמת משמעות עבורינו. החל מהשעה 4:00 לפנות בוקר, שעה בה פעולת הכבד שלנו עולה, אנו מתחילים לחלום חלומות בעלי תוכן ובעלי מסר שעלינו ללמוד מהם. זהו החלום האחרון, זה שלרוב אנו זוכרים, שיש ללמוד ממנו.

לפני שינה שווה גם לשאול "שאלת חלום". כלומר לשאול שאלה בלב, דקה לפני שנרדמים, ולבקש עבורה תשובה. המסר יגיע, גם אם לא באופן ברור. הוא יגיע בצורת מספרים, צבעים, תחושות, שיחות ועוד. מאחר שיש אינספור סוגי חלומות ומסרים המועברים דרכם, בחרתי בעשרה הנפוצים ביותר והנה מה שהם מסמלים.

חלומות. ShutterStock
האם חלום על כסף מבשר על הצלחה כלכלית?/ShutterStock

מה החלום שלי אומר?

  • 1. חלום על נפילה פתאומית - מעיד על חוסר בטחון או חוסר שליטה. נפילה לבור מסמנת צרה - אך התעוררות לפני החבטה הכואבת תעיד על אפשרות לצאת מאותה צרה. כשאתם נופלים לתהום עמוקה בלי תחתית ומתעוררים - הנשמה שלכם חזרה לגוף לאחר שיצאה ממנו וזכתה לאנרגיה מחודשת.
  • 2. חלום על שפע מים - תזכו לשמחה, לאושר ולהצלחות גדולות. מים הם סימן לברכה. כשהם בתוך הבית הם מסמלים שפע ,שגשוג והצלחה כספית לכל בני המשפחה. גם לצבע המים משמעות - מים צהובים מסמלים אינטואיציה מפותחת, מים ירוקים על דרך חדשה, מים כחולים על עיסוק בעל רוחניות גבוהה ומים אדומים על אזהרה.
  • 3. חלום על פריחה - סימן לשגשוג, התגשמות תקוות וחלומות. הפרחים מסמלים ביטחון, רוגע ושלווה בתחום הכלכלי, הרגשי והבריאותי.
  • 4. חלום על מוות - סימן לחיים טובים וארוכים. חלום על אדם מת אומר שעליכם להדליק עליו נר נשמה כדי להעלות את הנשמה גבוה יותר לפי בקשתו של המת. יתכן גם שיהיה לו מסר עבורכם בחלום. אם חלמתם על אדם אחר שמת רק בחלום שלכם - סימן שהוא עומד להשתנות מחוצה לו.
  • 5. חלום על שיניים - שיניים רומזות על רגישות גופנית של החולם וכי עליו להימנע ממצבים העשויים לסכן את בריאותו. בעוד חלום על שיניים לבנות מסמל בריאות, בעיה בשיניים העליוניות מזהירה אתכם מפני מחשבות שליליות ובעיה בשיניים התחתונות מזהירה מלשון הרע. שיניים חסרות או רקובות מעידות על מחלה.
  • 6. חלום על שמיים - סימן לאושר ואהבה. ברכה לימים טובים וסימן לשינוי טוב בחיים. שמיים זרועים כוכבים מסמלים על משפחה גדולה עם המון צאצאים.
  • 7. חלום על שער - שער פתוח מסמל אפשרויות חדשות בחיים ושער סגור על חוסר מאמץ ובעיות חברתיות. שער נעול מסמל כי החולם מרגיש שאין לו יכולת ואפשרות להתקדמות בחייו.
  • 8. חלום על חדשות - חדשות טובות בחלום הן סימן אזהרה מפני תקופה בעייתית ודאגות בעתיד הקרוב. חדשות מדאיגות הן בשורה לתקופה קרובה טובה דווקא, רצופה במזל.
  • 9. חלום על אוקיינוס - צורך נפשי להתנתק מהסביבה בכדי להירגע ולחיות חיים שלווים ושקטים יותר, ולצבור אנרגיות חדשות.
  • 10. חלום על כסף ומתנות - חלום בו אתם מקבלים כסף מבשר על עושר ושפע, ומתנות על הצלחה באהבה. אבדן כסף מצביע על קשיים וויכוחים על רקע כספי. מציאת כסף מסמנת הפתעה בצורת זכייה כספית משמעותית, אם כי היא עשויה לסמן גם על סכנה בעסקה אותה החולם עומד לבצע.
  • עוד באותו נושא:
  • חלומות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully