וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתרון חלומות: מה החלומות המיניים שלכם רומזים לכם?

14.10.2021 / 0:21

החלומות המיניים שלכם לא רק רומזים על התשוקות שלכם בחדר המיטות אלא גם על הביטחון העצמי, הכישרונות והרצונות הכמוסים שלכם. הנה מה שהחלום האינטימי שלכם מנסה לסמן לכם

חמש עובדות על חלומות/מערכת "אסור לפספס"

חלמתם על מאהב/ת מסתורי/ת? חזרה לאקס/ית? השתתפות באורגיה? בעוד כל אחד מהחלומות הללו עשוי להצביע על החשקים המיניים הכמוסים שלכם, הם גם עשויים להעיד על תחומים שאינם קשורים לסקס, כמו ביטחון עצמי, כישרונות ושאיפות. בספרו החדש של הפסיכולוג איאן וואלאס, "פענח את חלומותיך", מדבר הפסיכולוג על המשמעות של אותם חלומות אינטימיים וכיצד הם עשויים לסייע לחולם להכיר בהם ולשפר באמצעותם את חייו. הנה כמה מהחלומות שהוא עוסק בהם בספרו:

סקס במקומות לא שגרתיים

בחלומות מקומות מייצגים מצבים מסוימים בחיים. חלום על סקס במקום לא שגרתי מצביע על מצב יוצא דופן שנקלעתם אליו בחייכם. המצב החדש הזה מספק לכם הזדמנות חד פעמית להשתמש בכישרון שלכם בדרך חדשה ומרעננת ולפתוח לעצמכם דלתות. הפעילו מחשבה: כיצד אתם משתמשים ביצירתיות שלכם כדי להפיק את המקסימום מהמצב החדש? על אף שחלקכם עשויים להרגיש שלא בנוח בהתחלה, דעו שזה בדיוק הזמן לתת לכישרון שלכם לזרוח.

חלומות על סקס. ShutterStock
מה החלומות המיניים שלכם מעידים עליכם?/ShutterStock

נשיקה נלהבת

בחלומות הפה מסמל את מידת הביטחון שלכם להביע דעה כנה. נכון שלאדם אותו אתם מנשקים בחלום עשוי להיות משמעות סימלית כלשהי, אולם חלום שכזה שם יותר דגש על החיבור שלכם לעצמכם ועל ההבנה שאתם מסוגלים ואף צריכים להביע בבירור את מה שאתם רוצים. דברו! היכולת להצהיר על הרצונות שלכם ולהתחייב אליהם ימשוך לעיתים קרובות את התמיכה שאולי חסרה לכם מהסביבה.

מפגשים אסורים

אם אתם חולמים על מפגש אסור עם מישהו, משמעות החלום היא שמונעים מכם לפתח כישרון יצירתי מסוים. לרוב אלה אנשים שמקנאים בכישורי הגדילה שלכם ונהנים לבלום את התקדמותכם. מצד שני, יתכן שזה אתם עצמכם שמגבילים את השאיפות שלכם. אל תפחדו. עליכם לנצל את ההזדמנות כדי לחקור כמה מהאזורים הפחות שגרתיים בים הכשרונות שלכם.

מפגשים אסורים. ShutterStock
מפגש אסור מעיד על אנשים שמונעים מכם לפתח את הכישרון שלכם/ShutterStock

מאהב מסתורי

האם מאהב מסתורי ומושלם לכאורה מופיע בחלומותיכם שוב ושוב אך נעלם ברגע שאתם מתחילים להרגיש קרובים אליו? המשמעות ברורה: אתם רואים ביכולות היצירתיות שלכם כישרונות שבאים והולכים, במקום משהו שניתן לזמן אותו ברגע שאתם זקוקים לו. כלומר אתם זקוקים להשראה תמידית כדי לפעול. המאהב המסתורי שבחלומות מעיד על הרצון שלכם לגלות כיצד להתמודד עם הכישרון שלכם. אתם צריכים לנקוט בגישה מובנית ועקבית יותר באופן בו אתם מתעלים את הכישרונות שלכם, כך שתוכלו ליישם אותם בדיוק כשאתם צריכים אותם, במקום לחכות להשראה שתבוא.

מאהב שאינו מתאים לכם

אם אתם חולמים שאתם עם מישהו שאתם יודעים שעמוק בפנים לא נועד עבורכם, אתם כנראה משתמשים ביצירתיות ובתשוקה שלכם כדי להגיע להישגים שליבכם אינו באמת מעוניין בהם. אתם בדרך כלל משתמשים באנרגיה שלכם כדי לרצות אדם אחר. אתם צריכים לתעל את הכישרון שלכם לעבר משהו שאתם באמת רוצים עבורכם. למרות שזה טוב לפעמים להיות שימושיים, נסו לשמור על איזון חיובי ובריא באופן בו אתם מכוונים את האנרגיה שלכם.

השתתפות באורגיה

השתתפות פעילה באורגיה בחלום מצביעה על הזדמנות בחיים בה אתם יכולים לחלוק את הכישרונות שלכם עם מגוון רחב יותר של אנשים ואיכשהו נמנעים מזאת. גם אם אתם לא חושבים שאתם יכולים להעלות רעיונות חדשים איתם, מפגש שכזה ירחיב את ההבנה שלכם על מגוון תהליכי היצירה בהם משתמשים אחרים. עליכם להיות פתוחים יותר לרעיונות של אחרים ולשאוב מהם השראה, גם אם זה מחוץ לאזור הנוחות שלכם.

גבר עם מספר נשים במיטה. ShutterStock
השתתפות באורגיה בחלום מצביע על הזדמנות חדשה בחיים שכדאי לתת לה צ'אנס/ShutterStock

תנוחות חדשות בסקס

חולמים על אינטימיות עם בן/ת הזוג בדרך שונה מהרגיל? החלום מעיד על גישה די קבועה בה אתם נוקטים בעת שימוש בכישרון שלכם. אתם נתקעים על שיטה מסוימת לפתרון בעיות שמצמצמת את אפשרויות היצירה שלכם. אתם צריכים להיפתח לשיטות חשיבה שונות. אפילו אם אתם בטוחים שיש בידכם את הדרך הטובה ביותר לפתור בעיה מסוימת, יתכן שיש דרכים אחרות שיהיו יעילות באותה מידה ואולי יובילו לבחירות יצירתיות יותר.

חזרה לאקס

חלומות של אקסים מעידים על היותכם מודעים להזדמנות מרגשת בחייכם להתחבר מחדש לאינטרס או עיסוק שבעבר התלהבתם ממנו מאוד. הזמן הוא עכשיו. האתגר הוא להחליט האם אתם הולכים על זה או לא? תמיד שיקלו היטב את ההשלכות. קבלת החלטה זו תסייע לכם להבין מה באמת משמעותי ומרגש עבורכם כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully