וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תוכלו לפרש נכון את החלומות שלכם

דפנה ביסמוט

עודכן לאחרונה: 5.8.2021 / 10:28

מה קורה בזמן שאנחנו חולמים? איך נצליח לזכור חלומות נשכחים וכיצד נוכל לפרש אותם כדי שנוכל להשתמש בתובנות שלהם לחיינו? הנה כל מה שאי פעם חלמתם לדעת על חלומות

חמש עובדות על חלומות/מערכת "אסור לפספס"

חלום הוא למעשה תדר אנרגטי שהנשמה נעזרת בו על מנת לקבל מיידעים מעולם הנשמות על חייה הנוכחיים - שאותם החלום מתרגם לתמונות. צורת תרגום זו באמצעות החלום משמשת כשפה שאנו בני האדם מתקשרים עם הנשמה מרגע הלידה, על מנת להעביר מסרים ממנה לתודעה. כולנו חולמים והמיידעים שמתקבלים בחלימה יושבים בתת המודע שלנו, גם אצל מי שטוען כי אינו זוכר את החלום שלו.

ישנם שני דברים המתרחשים בחלימה:
1. שינוי גלי המוח מגלי בתא וגמא לגלים אחרים - החלימה היא מעבר של המוח לגלי אלפא, דלתא ותטא - שבתדרים אלו פעילות המוח נמוכה, הגוף רגוע והנשמה מתנתקת מהגוף לעולם הנשמות כדי להוריד מיידעים שיעזרו לה במימוש ייעודיה בחיים הנוכחיים. לשם החלימה הגוף חייב להיות במנוחה ובהרפיה מלאה.

2. התנתקות הנשמה מהגוף - החלימה משמשת לנשמה כלי לשמירת הקשר עם עולם הנשמות ובזכות תהליך השינה הנשמה ניזונה באנרגיות ובתובנות.

האם תקשור יכול לסייע לפירוש מסרים בחלומות?
לעיתים חלום יכול להיות בעל משמעות רבה לחולם ומהווה גורם שדוחף אותו לידי שינוי. לרוב גם מדובר בהתלבטויות משמעותיות בחיים. הבנת משמעות חלום הוא עניין מורכב ומשתנה מאדם לאדם, לכן ייעוץ בתקשור יכול לעזור מאוד במקרים חשובים אלו. אין לראות בפירושי החלומות בפורומים משום המלצה או ייעוץ - אלא זווית ראיה נוספת על החיים.

חלומות. ShutterStock
לעיתים חלום יכול להיות בעל משמעות רבה לחולם ומהווה גורם שדוחף אותו לידי שינוי/ShutterStock

רק אל תשכחו אותם

איך זוכרים חלום?
היכולת לזכור חלום היא יכולת שניתנת ללמידה בסדנת חלומות. הלמידה כיצד לזכור חלומות כוללת שינוי תודעתי וכלים רוחניים שמאפשרים לחולם לשלוט בחלימה ולזכור את פרטי החלום. אחד הכלים הוא להכין יומן חלימה שבו נרשום את החלום ותאריך החלימה מיד לאחר החלימה - על מנת שיהיו בידינו ככל שיותר פרטים על החלום. אם נקרא את החלומות שחלמנו לפי רצף התאריכים נראה שיש קשר בין החלומות. נושא החלום חוזר על עצמו במספר תצורות וכך ניתן להבין וללמוד את המסר. התפתחות החלום מתקשרת להתפתחותו הנפשית של החולם. לעיתים המסר מגיע לחולם לאחר מספר חלומות. המעקב ביומן נותן לחולם את האפשרות לעקוב אחר הסיבתיות ולהביא לפתרון החלום.

למה חשוב לזכור את החלום?
עלינו לזכור שהחלום משקף את תודעת הנשמה. זכירת פרטי החלום מאפשרת לחולם להיות מקושר לנשמה שלו, להיות מודע לשיעורי הנשמה וע"י כך להיות מודע למימוש הייעוד שלו בחיים. ככל שנהייה מחוברים יותר לנשמה באמצעות החלומות - כך נוכל לפתור חוויות שחוסמות אותנו בחיינו ולהיות מודעים יותר למהות חיינו.

למה אנשים רבים לא זוכרים חלומות?
התמונות בחלום הם לעיתים שיקוף למציאות וגם צורך של הנשמה להעביר מסרים. אנשים שלא מודעים לעצמם יתקשו לקבל מסרים מהנשמה והתת המודע. אולם כפי שציינתי קודם, קיימת יכולת ללמוד כיצד לזכור חלומות באמצעות תהליכי מודעות שאני מלמדת בקורסים ובסדנאות שלי. לעיתים אנו מתקשים לזכור את כל החלום במלואו וצצים לנו הבזקים מהחלום: דבר זה מסמן שהמידע שהועבר בחלום נקלט לתת המודע, מה שידאג להזין את החולם בפרטים בזמן המתאים והנכון. אתם בטח מכירים את התופעה שפתאום בלי שום קשר לשום תרחיש במציאות, אנו נזכרים בחלום שחלמנו. הסיבה לכך היא שבזמן שעבר התודעה עיכלה את המסרים בחלום וכעת היא מתורגמת למחשבות והתנהגויות. החלום נועד להכין אותנו לאירועים שיתרחשו בעתיד.

מה משמעות החלומות שבהם זוכרים במדויק את כל פרטי החלום ואלה מלווים אותנו לאורך זמן?
מטרת חלומות אלו היא לסמל לנו שיש חשיבות ודחיפות למסרים בחלום - במטרה לדחוף אותנו לעשייה. מאחר והחלום משקף את תת המודע ורצונות כמוסים של הנשמה, רישום החלומות והבנתם תעזור לכם להגשים את עצמכם בקלות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
חלומות. ShutterStock
התמונות בחלום הם לעיתים שיקוף למציאות וגם צורך של הנשמה להעביר מסרים/ShutterStock

לרשום, לרשום, לרשום

הדרך הטובה ביותר להבין את משמעות החלום שלכם היא לרשום לעצמכם את פרטי החלום. כשאתם מתעוררים לאחר חלום, הפרטים עדיין רעננים אצלכם בזכרון וצפויים להישכח עד הצהריים. לכן, על הבוקר מומלץ לרשום את פרטי החלום במחברת החלומות שלכם ולציין תאריך. לאחר שרשמתם את פרטי החלום, חלקו אותו לקטעים לפי הנושאים המופיעים בו. אם יש נושאים שחוזרים על עצמם מחלומות קודמים - סמנו אותם במרקר, כי אלו כנראה נושאים שיש להקדיש להם יותר תשומת לב. לבסוף רשמו בכל קטע את ההשוואה בינו לבין המציאות - וכך תוכלו למצוא את ההקשר ואולי להבין מדוע למעשה חלמתם על הנושא הזה ומה התובנות שתוכלו לקחת ממנו לחייכם. ככל שתתרגלו זאת יותר - כך תדעו לפרש לעצמכם את החלומות בצורה מדויקת יותר.

האם יש חלום שלילי?
כן, יש חלום שלילי שנוצר בעקבות תרגום האירועים של החלום ע"י החולם למצבים רגשיים כגון פחד, בכי, חרדה, דאגה או קבלת פתרון שלילי של החלום ממפרש חלומות. לפי הקבלה, במקרה של חלום שלילי יש אפשרות לנסות לבטל את האירועים בחלום באמצעות צום או תפילה - אולם לא תמיד ניתן לבטל את רוע הגזירה.

חלומות. ShutterStock
רשמו לעצמכם את החלומות שלכם מיד לאחר שאתם מתעוררים/ShutterStock

שימוש בדמיון מודרך לשינה טובה

זה ידוע לכולם ששינה טובה תורמת מאוד לבריאות הגוף, מחזקת את המערכת החיסונית ועוזרת להתנהלות היומיומית. דמיון מודרך עשוי להיות כלי יעיל לשיפור איכות השינה. ביצוע תהליך של דמיון מודרך לפני השינה יכול להיות יעיל גם עבור ילדים שזקוקים להוריהם כדי להירדם או ילדים שפוחדים מהחושך - וכמובן לכל אחד ואחת, בעיקר לאנשים עם בעיות שינה. במהלך השינה עוברים לגלי אלפה גלי תקשורת עם האני הגבוה ותת המודע וגלי תטא ודלתא להרפיה וניתוק של הגוף מהנשמה. תהליכי דמיון מדורך מצליחים לגרום לתהליך זהה של מעבר לגלי אלפא - ובמקרים מסוימים גם מעבר לגלי דלתא ותטא באמצעות תוספת תקשור שמשפיע אנרגטית על הגוף, הנפש והרוח ומביא לשינוי תודעתי. דמיון מודרך לפני השינה יכול לסייע גם להרגעת מערכת העצבים, לניקוי ושחרור מחשבות, לחיזוק מערכת החיסון ולשינה רצופה ובריאה.

אני מאוד ממליצה לנסות ולתרגל שיטות של דמיון מודרך לפני שינה. כאימא ומטפלת בדמיון מודרך, השתמשתי רבות בטכניקת דמיון מודרך על מנת לטפל בילדיי בקשיי שינה, פחדים וחוסר יכולת להירדם. טכניקת דמיון מודרך מאוד מומלצת להורים וקלה ללימוד והפעלה. היופי של טכניקת דמיון מודרך לילדים לפני השינה היא בתרומתה לרגיעה אצל הילד ,לשחרור דאגות ומחשבות שהילד חווה במהלך היום, לפיתוח תקשורת פתוחה עם ההורה ולזמן איכות מרגיע. שימוש בטכניקת דמיון מודרך עם ילדים הופך אצלם במהלך הזמן לכלי מחשבתי והתנהגותי שיטיב עימם בהמשך חייהם ויעזור להם להוציא לפועל תוכניות ללא חשש ודאגה.

שיהיה לכולם שינה טובה ורצופה בחלומות - ואל תשכחו לרשום אותם כשאתם מתעוררים.

נתראה בפורום החלומות שלי ובדף הפייסבוק שלי קסם החלום.
דפנה ביסמוט, מנהלת מכללת צומת רוחניות - מבית פרפרים המרחב הרוחני. להשארת פרטים בוואטסאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully