וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השליטה בידיים שלכם: 4 טיפים להתמודדות עם משברים

מיכל באום

עודכן לאחרונה: 27.1.2022 / 10:38

החוקרת והיועצת הרוחנית מיכל באום ממליצה על ארבע דרכים להתמודדות עם משברים והחזרת השליטה והשמחה לחיינו: "במקרים רבים נוכל לצאת ממשבר בכוחות עצמנו - ויש לי כמה טיפים שיעזרו לכם בזה"

משבר הוא נקודת מפנה בחיים שלנו, נקודה מסוימת בחיים בה אנו מרגישים חוסר וודאות ואף חוסר אונים, מעגל הרסני של עצבות וייאוש. במקרים רבים נוכל להוציא את עצמנו מהמשבר בכוחותינו, להיזכר במצבים בהם הרגשנו טוב עם עצמנו - ולהבין שנוכל להחזיר את השליטה לידינו. קבלו כמה טיפים להתמודדות נכונה עם משברים והחזרת השליטה והשמחה לחיינו - וזיכרו: כל משבר הוא הזדמנות לשיעור וצמיחה.

משבר. ShutterStock
יש בכם את האפשרות לצאת ממשברים בכוחות עצמכם. אל תתייאשו!/ShutterStock

פרופורציה

אחד ההיבטים הבולטים במשבר הוא אובדן ההיגיון והפרופורציה. אנו נוטים לקחת בהקצנה תחושות ורגשות, ומאבדים את ההיגיון הרציונלי. זה מובן וטבעי, ואחד הדרכים לשלוט בכך הוא להבין, קודם כל, שהכל זמני - גם הטוב וגם הרע. זה עוזר להבין שניתן לעבור את הקושי ושאכן נעשה זאת בנקודת זמן מסוימת. במקביל, חשבו על זמנים שהרגשתם טוב עם עצמכם, זה יעזור לכם לחזור לפרופורציה ולהקטין את מבול המחשבות השליליות.

עוד בוואלה!

חשיבות המדיטציה והייעוץ הרוחני בעידן המודרני

לכתבה המלאה

הומור

ההומור והצחוק, המגיע עמוק מתוך הלב, מתוך רגש טהור, הוא בעל כוח רב עוצמה להשתחרר מהכבלים של השליליות, ההרסניות, השיפוטיות והכעסים. הצעד הזה יעזור לכם להשתחרר מהחסמים הפנימיים ולהתמודד טוב יותר מול הקשיים. צפו בסרטונים מצחיקים, חייכו מול מצבים שגורמים לכם לצחוק ולחייך - או היזכרו במצבים כאלו מהעבר, ותרגישו הקלה רבה ובעיקר תחושת תקווה.

משברים. ShutterStock
4 טיפים להתמודדות עם משברים/ShutterStock

אנרגיה מושכת אנרגיה

ראיתי לא מעט פעמים בחיי שכאשר הייתי בתקופות שפל, זה משך אליי אנשים וסיטואציות לא טובות, ואילו כאשר הייתי בתקופות טובות וחזקות - זה משך אנרגיות עוצמתיות ואנשים נפלאים, שהאירו עוד יותר את הלב ונתנו כוחות ותשוקה גדולה לחיים. היקום מבוסס על אנרגיות המקיפות אותנו. התמקדו באנרגיות חיוביות כדי למשוך עוד מאותן אנרגיות. תיהנו פשוט מהיופי של הבוקר והטבע, האמינו שיש כוחות גדולים מאיתנו שמכוונים אותנו ועוזרים לנו כשאנו צריכים אותם, ובעיקר האמינו באנרגיות הגדולות של היקום, המשפיעות עלינו וגם אנו משפיעים עליהן, בהתאם להתנהגות שלנו ולדפוסי החשיבה המניעים אותנו.

קביעת יעדים חדשים

לאחר שהצלחתם לחזור לעצמכם לאחר השלבים לעיל ומצאתם את החוזקות הפנימיות שלכם, כעת עליכם להגדיר יעדים חדשים, להשתחרר מדפוסים ישנים שליליים ולחזק את הביטחון העצמי שלכם. אם חוויתם אובדן או משבר אישי, חפשו ביעדים החדשים את נקודות האור שימלאו את החלל הפנימי בתקווה ושמחה. למשל, גבשו לעצמכם מנטרה עם גישה חיובית יותר, לפי תפיסת העולם שלכם, שתעזור לכם לחזור לאיזון מחשבתי. תשאבו את הכוחות מאנשים היקרים לכם, הם יתנו לכם את הכוח להילחם באמצעות האהבה אליהם. תוכלו גם לרכוש תחביבים חדשים, להרחיב את תחומי העניין שלכם. זה יעזור להרחיב אופקים, לשמח את הנשמה ואף לרפא אותה.

היעזרו בטיפים האלה כדי לחזק את עצמכם ולמצוא דרכים לריפוי פנימי, ריפוי של הנשמה הכואבת, בתהליך שייקח זמן - אך בסופו תקבלו תקווה לשינוי ובעיקר להחזרת התשוקה לחיים. אל תוותרו לעולם, גם אם תפלו. קומו מחדש עד לניצחון ולאושר שמגיע לכם.

הכותבת היא מידענית אינטרנט, וחוקרת ויועצת רוחנית. לטיפים וייעוץ כתבו אליי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully