וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים גוגל לנשמה: כיצד תוכלו לאתר את הפחדים שלכם ולהתמודד איתם?

דנה יגן

עודכן לאחרונה: 24.1.2022 / 11:08

מנועי חיפוש עובדים על אלגוריתמים שמובילים לתוצאה הרצויה. תתפלאו, אבל יש אנשים שעולמם הרוחני מאפשר להם לנבור בבעיה דרך איתור השושלת הנשמתית שלכם. המתקשרת דנה יגן מסבירה איך זה עובד ומה יכול לשחרר אתכם ממועקות העבר

לאורך משך חיינו רובנו מונחים לפעול תחת קונפורמיזם כוללני של "השכל הישר" ושל ההיגיון. העניין הוא ש"היגיון בריא" הוא מונח גדול מדי. מה אם לא קיים היגיון אחד, כזה שלפיו אנחנו חיים ונושמים? הייתכן שאין לנו עוד דרכים לקבל החלטות, לקבוע מסלולי חיים או אמות מידה, לפיהם נקיים את צו המוסר שלנו?

אם בעבר עבדנו "לפי הספר", הרי שהיום, עם הגיוון והשפע, אנשים מוצאים דרכים רבות לטיפול. לצד צורות הטיפול הקונבנציונליות קמו אלטרנטיבות. אדם חולה ילך לרופאים, אך גם יטפל אצל הומאופתים. כאשר המצב הנפשי שלו ירוד, או שהוא בעת משבר, יפנה לעתים קרובות לרב או למדריך רוחני כזה או אחר, ולא בהכרח לפסיכולוג. הסיבה לכך היא שלא תמיד לעולם הקונבנציונאלי יש דרך למצוא לנו פתרונות מעשיים.

אחד הטיפולים האלטרנטיביים הללו הוא תקשור. אבל מה זה אומר, בעצם, ואיך זה מתבצע?

פחדים. ShutterStock
כך תוכלו לאתר את הפחדים העמוקים ביותר שלכם - ולהתמודד איתם/ShutterStock

כמתקשרת, אני מביטה לאחור על נקודות חשובות ומשמעותיות עבור אותו אדם שמגיע אליי, ומשתמשת בשושלת הנשמתית שלו על מנת לקבל עליו מידע. למה הכוונה? נשתמש בדימוי מהותי שכולכם מכירים מעולם האינטרנט - מנועי חיפוש ואלגוריתמים. גם למתקשרים יש "מרשתת" משלהם. אתם משחררים מידע כל הזמן, אולם ייתכן שאתם פשוט לא מודעים לכך. המידע הזה צף והתפקיד שלנו הוא ללכוד אותו, ממש כמו ציד תוצאות בגוגל. קיימת לי גישה לנשמות של מעלה, אלה שאינן בעולם הגשמי. מספיק לי מידע בסיסי כמו שם אימו של אותו אדם המחפש תשובה או הכוונה. כך, הגישה לכל השושלת הנשמתית שלו פרושה בפניי - כלומר, לנשמות הקשורות אליו שאינן בעולם הגשמי. אותה נשמה מקושרת לנשמה אחרת וכן הלאה.

אם תרצו, אלו ה"אלגוריתמים" הרלוונטיים. לאותן נשמות יש מידע ישיר ומקושר ל"ספר החיים" או ל"תיק האישי" של אותו אדם, ובתוכו יש את המידע עליו על הנשמות שאיתו בגילגולים השונים - אילו נסיונות בחר לעבור, איזה תסריט חיים היה מנת חלקו וכן הלאה. כך אני יכולה להבין את הנשמה שלו יותר טוב, ולהעמיד על דיוקם דברים שהוא עצמו אפילו לא היה מודע אליהם, או שלא הסב אליהם את תשומת לבו.

עוד בוואלה!

תקשור עם נשמות: כיצד זה יכול לתרום לנו?

לכתבה המלאה
תקשור. ShutterStock
כמתקשרת, אני מביטה לאחור על נקודות חשובות ומשמעותיות עבור אותו אדם - ומשתמשת בשושלת הנשמתית שלו/ShutterStock

"תקשור הוא מתנה, אבל גם במתנות יש להשתמש בחוכמה"

מניסיוני, אני יכולה להביא את המקרה של ג', אישה נעימה מהמרכז שפנתה אליי בעקבות חרדות רבות ומגוונות שמשבשות לה את התפקוד היומיומי. היא לא ידעה על מה לשים את האצבע, האם הסיבה היא חוסר יכולת להכיל את בן זוגה, האם מדובר בחרדה קיומית, או שהעובדה שהיא לא מצליחה להחזיק מעמד בעבודה מסודרת היא שגורמת לה לפחדים.

דרך הכוונה מדוייקת וכירורכית מלמעלה הובלתי אותה לנקודת גיל מסוימת, במקרה שלה זהו גיל 12. הבנתי שמשהו קריטי התרחש אז בחייה. שם הגיעה נקודת מפנה משמעותית בתפישת החיים שלה. כששאלתי אותה על כך, סיפרה שבזמן שהיתה בת 12 לאימה היה חבר שעל בסיס קבוע היה מבקש בשקט שתפתח את המגבת שלה לאחר המקלחת, כדי שיוכל לראות את גופה, והיה משלם לה על כך. משהבנו והגענו לרובד הכי עמוק של הטראומה המינית שחוותה, יכולנו להתחיל את תהליך הטיפול. גילינו כי הטראומה של ההטרדה המינית השליכה על יחסיה עם גברים שהיו בחייהגברים נצלניים וכוחניים, הביטחון העצמי שלה מול סמכות גברית היה ירוד ועוד. במהלך הטיפול עבדנו על המקור הנשמתי של הצורך בנסיון ללמוד על עצמאות, על חוזק, על התמודדות עם טראומה מינית ואיך להתגבר על כך. הסתכלנו על הכאן ועכשיו, על האנשים סביבה והסברתי לה מה מניע אותם מבחינה נשמתית. הראיתי לה שיש לה את הכוח הפנימי להבין מי טוב לה בחייה ואת מי לנפות.

המתקשרת דנה יגן. dana-yagen.com,
המתקשרת דנה יגן: "קיימת לי גישה לנשמות של מעלה"/dana-yagen.com

מקרה נוסף היה זה של מ'. מירושלים, אם לשלושה ילדים. מ' הגיעה אליי לתהליך חיזוק עצמי ומימוש פוטנציאל. במהלך הטיפול התגלה שהיא עוברת התעמרות קשה מצד בעלה, התעללות שהידרדרה גם לבגידות ואלימות קשה מולה ומול ילדיה. הטראומה היתה כל כך קשה שהיא לא הצליחה לתפקד, בעבודה שמו לב לכך שהיא נעלמת כבן אדם ובמשפחה המורחבת העירו כי ירדה במשקל ועיניה שקועות.

היא לא חשפה את נושא האלימות והבגידות, כי היא ראתה בהן נורמה. מבחינתה, כך זה אמור להיות. העלמת עין מהבגידות והאלימות הייתה פחות מאיימת מבחינתה מלקום ולעזוב. עם זאת, ניכר היה מיד כי היא חווה התעללות רגשית ופיזית. בעדינות הדרכתי אותה צעד-צעד בהליך הגירושין - איך יתבצע, מה יהיה בכל שלב ומה עליה לעשות. עבדנו על ערכה, תפקידה ויעודה בחייה. התהליך הצריך ממנה אמון מלא בי, וזה לכשעצמו היה כרוך בהמון עבודה. ככל שהמשכנו לעבוד כך צברה בי אמון. לפני מספר חודשים ראיתי את מ'. באיזור מגוריי במקרה (או שלא) כשהיא חובקת גבר, בדיוק כפי שהבטחתי לה. היא נראתה מאושרת.

תקשור הוא מתנה, אבל גם במתנות יש להשתמש בחוכמה. עם הסבלנות והאמון הנרכש בין שני הצדדים, ניתן להגיע למקומות גבוהים של התרוממות נפש, ולהתגבר על כל מהמורה, טראומה או אובדן.

הכתבת היא דנה יגן, מתקשרת ומאמנת בשיטת NLP. אתם מוזמנים לפנות אליה באתר או במייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully