וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע אנחנו עדיין חולמים על האקסים שלנו?

דפנה ביסמוט

עודכן לאחרונה: 10.1.2022 / 18:46

לעיתים אהבות קודמות חוזרות לחיינו בחלומות, אך לא תמיד משמעות החלום היא געגוע או רצון לחזור לאותה אהבה ישנה. הנה כמה דרכים שונות לפרש את החלום שלכם על האקס/ית

לא פעם אנו חולמים על אהבות קודמות. שאלות טורדניות על הפרידה או על מצבו של האקס שלנו כיום גולשות אצלנו לעיתים לחלומות. עם זאת, חלומות על אקסים לא תמיד מעידים על געגוע או על רצון פנימי לחזור. לפעמים המשמעות היא אחרת וחשוב לשים לב אליה ולפעול בהתאם.

רובנו חווינו זוגיות שהייתה והסתיימה, לחלקנו בצער גדול ולחלקנו בהבנה וידידות .יש את אלו שמצליחים לזרום הלאה לאהבה חדשה ומרתקת ויש את אלו שלעולם יחושו תקועים בעבר - למרות שגם הם מצאו מאז אהבה חדשה והקימו משפחה. למרות הכאב שנחווה במערכת הזוגית הקודמת או לאור הפרידה, הרגש לאקס עדיין קיים בתודעה ומקשה על יצירת זוגיות חדשה או התמסרות לזוגיות חדשה קיימת.

בחלומות ניתן למצוא מספר מאפיינים בולטים המעידים על התחושות העכשוויות שלנו כלפי האקס:

1. געגוע וציפייה לחזרה לקשר הזוגי - מרבית החולמים על האקס מצפים להזדמנות חוזרת לחידוש הקשר או לפגישה חוזרת עם האקס שנועדה להוכיח לעצמם שהפרידה הייתה נחוצה והכרחית. אם האקס נשמע הססן בחלום, בכל סוגיה שהיא, הדבר מעיד שהפרידה קשורה לחוסר היכולת שלו לקחת אחראיות. אם האקס בחלום הוא למעשה בן זוג קיים, הדבר מציין על חוסר ביטחון של החולם בקשר המחודש/החדש. חלום של חיבוק עם האקס מסמל רצון לחזר לקשר, אם כי לאו דווקא עם האקס - אלא לחזור לקשר זוגי כלשהו, געגוע לזוגיות באשר היא. אם החלום מערב מים או סבון, יתכן שהחולם והאקס צריכים לעבור תהליך של התנקות פנימית שתאפשר חזרה לקשר זוגי נכון.

2. תחושת החמצה - ישנם חלומות בהם החולם נחשף לדברים שהוא עשה שעצבנו את האקס. חלומות אלו מסמלים לחולם על תחושת החמצה שכן החולם מאשים את ההתנהגויות שלו בפרידה שאירעה. זה לאו דווקא נכון שהחולם הוא האשם, אך התחושה בהחלט קיימת.

חלום על האקס. ShutterStock
חלומות על אקסים לא תמיד מעידים על רצון לחזור. לפעמים הם מעידים על רצון להמשיך הלאה/ShutterStock

3. קושי להתקדם וליצור קשר זוגי חדש - להתאהב שוב וליצור זוגיות חדשה היא משימה מורכבת וקשה לרבים מאיתנו. חלום על שיחה עם האקס למטרת סגירת מעגל מעידה על רצון של החולם להתנתק מקשר ישן ולהמשיך הלאה לקשר זוגי חדש. חלום על אקס בו מעורבות נשים/גברים נוספות/ים מרמז גם על קושי וקנאה מצד החולם שלא מסוגל להמשיך הלאה בחייו ועדיין אובססיבי למה שעובר בחייו של האקס. חלום בו האקס חוזר ומבקר בבית החולם, על אף שהחולם כבר בזוגיות אחרת, מעיד גם על הקושי להתנתק מהקשר הישן ועל ההשפעה הקיימת של האקס על החולם. מצד שני, הופעתו בבית מסמלת ציפייה להתמודדות מולו בפעם האחרונה. אם בחלום הוא יצא מהבית וממשיך לדרכו - כנראה שיש כאן סגירת מעגל שמסייעת לחולם להמשיך הלאה.

4. חלום על זוגיות מגלגול קודם - לעיתים אנו יכולים לחלום על אנשים מזוגיות שהייתה לנו בגלגול קודם. אחד הסממנים לכך הוא שהאקס הוא אדם שאינו מוכר לכם בגלגול הזה. הסימן הבא הוא הפרטים המדויקים שבהם החולם זוכר את האירועים. ככל שהפרטים מדויקים יותר בחלום - כך גבר הסיכוי שהחלום הוא אירוע שקרה בגלגול קודם.

לחלומות על האקס/ית יש מספר מאפיינים שעל פיהם ניתן לרפא את כאב הפרידה ולהצליח להכיר בן/בת זוג חדש/ה. כמתקשרת, החלומות מספרים לי את סיפורו של החולם ואת הדרך לעזור לו באמצעות שיטות טיפול רוחניות שונות שפיתחתי: הפריזמה הזוגית, סדנה אישית או קבוצתית, זימון לזוגיות, סנכרון החיים, גילוי הילד הפנימי ושחזור החיים.

הכתבת היא דפנה ביסמוט, מנהלת מכללת צומת רוחניות - מבית פרפרים המרחב הרוחני. אתם מוזמנים לפורום החלומות, לדף הפייסבוק "קסם החלום" ולהשאיר לה פרטים בוואטסאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully