וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקשור עם נשמות: כיצד זה יכול לתרום לנו?

דפנה ביסמוט

עודכן לאחרונה: 22.6.2021 / 17:10

מהיכן מגיעים המסרים בתקשור, מה מטרותיהם וכיצד הם עשויים לעזור לנו? הנה כמה דברים שכדאי שתדעו על עולם התקשור

אילוסטרציה. ShutterStock
מהו תקשור וכיצד זה עובד?/ShutterStock

אנשים שעוסקים ברוחניות, ובפרט מתקשרים, מודעים לעובדה שעולם הרוח הנו עולם עשיר בידע שבו רב הנסתר על הגלוי. המסרים שמתקבלים בתקשור מגיעים מעולם מקביל לעולמנו ולמי שלא חווה תקשור מעולם - הוא יתקשה להבין שיש עולם המקביל לעולמנו, עולם שנמצא מעבר למה שעיניו רואות, ולהאמין בגלגול נשמות ובאפשרות לעשות תקשור עם נשמות. אלו המאמינים יזכו לקבל מידע מרתק ומכוון המגיע מעולם שאין ביכולתנו לראותו אך לחלוטין קיים שם. תקשור עם נשמות הוא כינוי לדיאלוג /תקשורת בין בני אדם לנשמות מעולם הנשמות, והתקשור עמן מסמל שנשמות אלו בחרו ליצור את הקשר כדי להעביר מידע מעולם הנשמות לעולמנו.

מטרת התקשור

תקשור עם נשמות מיועד לאנשים שמבקשים לקבל מסרים על חייהם ועל היעוד בחייהם, מסרים מההדרכות המלוות שלהם, מסרים מנשמה של נפטר שיכול להוות דמות מרכזית בחייהם כמו הורה, אח, חבר וכדומה. תקשור עם נשמות הוא קבלת מסרים מנשמות מעולם הנשמות. נשמות אלו נחלקות לנשמות מדריכות ומלוות לנשמות אחרות בעולם הנשמות ובעולמנו וכמובן גם נשמות של נפטרים.

שינוי התודעה במהלך התקשור מאפשר לקבל מסרים מנשמות של נפטרים/ישויות אור כשההדרכה המלווה מפקחת ומאשרת את המפגש עימן. במהלך התקשור הנשמה של המתקשר חצויה: חלקה בגוף הפיזי וחלקה עולה לעולם הנשמות ופוגש את הנשמות המעבירות את המסרים. יותר ויותר אנשים מבינים את התועלת בתקשור עם נשמות וכל מה שצריך זה כמובן מתקשר/ת מקצועי/ת ומנוסה ובעל/ת יכולות אמיתות לתקשר עם נשמות.

אילוסטרציה. ShutterStock
אנחנו לא רואים את עולם הנשמות - אך הוא קיים והוא שם כדי לסייע לנו/ShutterStock

במה זה תורם לנו?

תקשור עם נשמות למעשה זה היכולת לקבל מסרים בתקשור או בחלומות מנפטרים/ישויות אור/מלאכים. עולם הנשמות שממנו מגיעות הנשמות לתקשור הנו רובד המקביל לעולמנו, כשהנשמה של המתקשר מחוברת אנרגטית לעולם הנשמות. תקשור עם נשמות עוזר למקד את המתקשר בשביל שמדויק לנשמה שלו ולא לאן שהסביבה דוחפת אותו. תקשור עם נשמות מגלה את היעוד ונתיב הבחירות של הנשמה - וכמו שאני מכנה "הממתק של הנשמה שלך". התקשור יכוון וילמד את המתקשר על עצמו: גילוי כל כך חשוב בדרך לחיזוק הביטחון העצמי ובחיבור לילד הפנימי (וזו לא סיסמא). תקשור עם נשמות ישחרר מאמונות שלא משרתות אותך יותר, גילוי שדומה לזריקת מרץ ליעדים שלך בחיים.

תקשור עם קבוצות של נשמות

ישנם מספר קבוצות של נשמות המיועדות לתקשור.
תקשור עם נפטרים - נשמות של אנשים שנפטרו.
תקשור עם ישויות אור - נשמות שעברו התפתחות משמעותית בעולם הנשמות ולא יחזרו לעולמינו. נשמות אלו משמשות כמדריכות ומלוות לנשמות בעולם הנשמות ולבני אדם בעולמנו.
תקשור עם מלאכים - ישויות אור גבוהות ומשמשות כשליחי הבורא.

מידע נוסף על תקשור עם נשמות באתר ובבלוג פרפרים בלחיצה כאן.
הכתבת היא דפנה ביסמוט, מנהלת מכללת צומת רוחניות - מבית פרפרים המרחב הרוחני.

  • עוד באותו נושא:
  • תקשור
  • רוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully