וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוראי הקלפים והאסטרולוגים מסכימים: יש תאריך לסוף הקורונה

עודכן לאחרונה: 26.1.2022 / 0:55

אסטרולוגים ומומחי טארוט מסביב לעולם טוענים שהצליחו לפענח מתי גל האומיקרון יגיע לקיצו - ואולי חשוב מכך: מתי נוכל סוף סוף לחזור לשגרה נטולת קורונה על שלל הווריאנטים שלה? יש להם חדשות טובות

מוקדם יותר החודש האסטרולוג יאיר טריבלסקי אישר בפני וואלה! כי מגיפת הקורונה, על שלל הווריאנטים שלה, תיחלש לה בהמשך השנה ואף תהיה לחלוטין מאחורינו עד סוף השנה. הוא ציין אז: "במקום סגרים וניתוקים שלא הביאו תועלת, יביא איתו אורנוס גישה חדשה ובעזרת יופיטר שיעבור למזל טלה, במאי הקרוב אנחנו נתרגל לחיות עם הקורונה - וכשתהיה חלק מחיינו היא גם תיחלש ובשנה הבאה אולי אפילו תיעלם לגמרי".

כעת אסטרולוגים ומומחי טארוט מסביב לעולם בחנו ופרסמו את הממצאים שלהם - ומתברר שיש שם הסכמה כמעט מוחלטת. הקוראת בקלפים קימי אנספל, תושבת דובאי, חשפה בפני Gulf News שבפריסה האחרונה שלה גילתה כי הקורונה תגיע "כמעט" לקיצה עד סוף השנה. לדבריה, מצב הבריאות העולמי יראה שיפור משמעותי ואנו "נחווה אושר, שגשוג וריפוי" עוד השנה.

האסטרולוג והנומרולוג ההודי, אג'אי בהמבי, טוען כי 2022 תהיה שנה טובה יותר מהשנתיים הקודמות לה כשלפני הנומרולוגיה, סכום ספרות השנה יוצא 6 - מספר המסמל בריאות, עושר ושגשוג. לדבריו, עד אפריל הקרוב נראה שינויים רבים בכוכבי השמיים שיביאו לתנודות בריאותיות חיוביות. הוא מצדד במומחי הבריאות ומוסיף: "גל האומיקרון צפוי להתחיל לדעוך בפברואר ולהיעלם לגמרי עד אפריל".

קורונה ואסטרולוגיה. ShutterStock
האסטרולוגים אופטימיים: זו תהיה שנת הקורונה האחרונה/ShutterStock

הקוראת בקלפי אורקל, אמירה סלון, תושבת אוסטרליה, מאשרת את הדברים אך טוענת שווריאנט חדש צפוי לנחות עלינו עד אמצע השנה - אם כי הוא צפוי להיות קל יותר מהדלתא, ואולי אפילו קל יותר מהאומיקרון.

להורוסקופ היומי לחצו כאן >>

גם האסטרולוג סאנדיפ קוצ'אר ציין בפני ZEENEWS כי במאי 2022, כשיופיטר יעבור למזל טלה, אנו נראה שמדינות רבות מצליחות להתגבר על אתגרי הקורונה, להוריד את נתוני התחלואה ולחזור לאיזושהי סוג של שגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully