וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית האסטרולוג: "2022 תהיה השנה האחרונה של הקורונה"

עודכן לאחרונה: 2.1.2022 / 10:19

עם פתיחת השנה החדשה, לאסטרולוג יאיר טריבלסקי יש חדשות מנחמות: "בעזרת יופיטר שיעבור למזל טלה, במאי הקרוב נתרגל לחיות עם הקורונה והיא תלך ותיחלש"

האסטרולוג יאיר טריבלסקי, שפרסם בסוף השבוע האחרון את התחזית האסטרולוגית שלו לשנת 2022, מעדכן עם פתיחת השנה כי הקורונה תיחלש בהמשך השנה, אנו הולכים ללמוד לחיות לצידה ולא להיכנס לסגרים נוספים - וכי ב-2023 כנראה שהיא כבר תהיה לחלוטין מאחורינו.

"במקום סגרים וניתוקים שלא הביאו תועלת, יביא איתו אורנוס גישה חדשה ובעזרת יופיטר שיעבור למזל טלה, במאי הקרוב אנחנו נתרגל לחיות עם הקורונה - וכשתהיה חלק מחיינו היא גם תיחלש ובשנה הבאה אולי אפילו תיעלם", כתב יאיר באתר שלו. גם אסטרולוגים מסביב לעולם טענו לאחרונה שכושר ההסתגלות של המין האנושי יאפשר לנו לחיות לצד הקורונה. האסטרולוג סאנדיפ קוצ'אר ציין בפני ZEENEWS כי באפריל 2022, כשיופיטר יעבור למזל דגים, אנו נראה שמדינות רבות מצליחות להתגבר על אתגרי הקורונה, להוריד את נתוני התחלואה ולחזור לאיזושהי סוג של שגרה.

להורוסקופ היומי לחצו כאן >>

מסיכת קורונה - תמונה קאבר. ShutterStock
"עד 2023 נפרד מהקורונה"/ShutterStock

גם טריבלסקי דיבר על מעברו של יופיטר למזל דגים: "כוכב יופיטר שחיבר אותנו לקהילה ולחברה בשנה שעברה, והפך את כולנו לשותפים לגורל, לטוב ולרע, עובר למזל דגים: כעת הדגש עובר למישור הרגשי, שם תהיה ההתפתחות שלנו, איש לעצמו ולעולמו הרגשי, ולרגשות המחברים את כולנו: הכלה, אמפטיה, והסתגרות בד' אמות. בחודש מאי יעבור יופיטר למזל טלה ויחזיר את רוח הקרב הטלאי למערכת: כאן יובלטו האגו - והאינדיבידואל. כעת כל האנרגיה שנאספה פורצת החוצה, ובעוצמה, אל תוך העולם".

הוא הוסיף: "יש לנו גם שתי נסיגות, של ונוס בתחילת השנה ושל מרס בסופה של השנה. הן מראות על צורך לשדרג את כל מרכיבי מערכות היחסים שלנו השנה, כדי שנוכל לתקשר טוב יותר אלה עם אלה ולבנות מערכות יחסים איכותיות יותר בשנה הבאה. הנסיגות עוסקות גם בנושאים פיננסיים ובנושאי יוזמה והתחלות חדשות - זמן לשדרג את הגישה שלנו לשניהם ולהיזהר מאופטימיות יתר, כמו גם מחשיבה אימפולסיבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully