הורוסקופ. ShutterStock
הורוסקופ/ShutterStock

הורוסקופ לשנת 2022: מצב הבריאות

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 9:53

אסטרולוגים רבים מנסים לחזות מה ישתנה במצבנו הבריאותי בשנת 2022 על סמך כוכבי השמיים ובהתחשב בעובדה שאנו נכנסים לשנה השלישית של הקורונה. האם היא כאן כדי להישאר וכיצד היא תשפיע עלינו בשנה החדשה?

"מתי נוכל לחיות חיים נטולי קורונה?" היא שאלה שמעסיקה אסטרולוגים רבים מסביב לעולם, כשכעת - עם פיתחה של השנה החדשה - הם גם נדרשים לספק תשובות. על סמך כוכבי שמיים והכלים האסטרולוגיים שברשותם, מרביתם מאמינים שהקורונה כאן כדי להישאר - אך כושר ההסתגלות של המין האנושי יאפשר לנו לחיות לצידה.

האסטרולוג סאנדיפ קוצ'אר ציין בפני ZEENEWS כי באפריל 2022, כשיופיטר יעבור למזל דגים, הבית שבו יופיטר נמצא בשלווה ובמצב נפשי פילוסופי ורוחני, אנו נראה מדינות רבות המצליחות להתגבר על אתגרי הקורונה, להוריד את נתוני התחלואה ולחזור לאיזושהי סוג של שגרה. קוצ'אר ציין גם כי מעברו של ראהו (השמש השחורה) למזל טלה באפריל 2022 מסמלת נירמול, או במילותיו שלו: "נרגיש כמו בימים שלפני הקורונה". עם זאת, אסטרולוגים מאמינים שמדובר בשקט זמני, שכן הקורונה עוד לא נתנה את מילתה האחרונה.

אסטרולוג Onlymyhealth, ד"ר זימפל ואסטרולוג Herzindagi, פנדית' סוראב טריפטי, פרסמו את התחזיות האסטרולוגיות שלהם לשנת 2022 המתמקדות במצבנו הבריאותי. בהמשך נביא לכם תחזית אסטרולוגית שנתית בתחומי קריירה וזוגיות מאסטרולוג הבית שלנו, יאיר טריבלסקי, אולם עד אז בואו נראה מה יש לשני האסטרולוגים לומר לנו על השינויים הבריאותיים המצפים לנו בשנה החדשה לפי חלוקה למזלות:

הורוסקופ שנתי: בריאות. ShutterStock
הורוסקופ 2022: מצב הבריאות/ShutterStock

טלה (21.3-20.4)

לטלה מומלץ לשמור על זהירות קלה במחצית הראשונה של השנה, בעיקר כשמדובר בבריאות השיניים והגרון. לא מדובר בבעיות חמורות, אך אלה בהחלט ידרשו טיפול. אמצע השנה נראה רגוע מבחינה בריאותית, אולם ברבע האחרון אתם עלולים לסבול מבעיות בקיבה ובפלג הגוף התחתון. שוב, לא מדובר במחלות שיש סיבה אמיתית להילחץ מהן, אך חשוב לטפל בהן כשהן יופיעו ולא לחכות שייעלמו.

שנת 2022 תהיה עבורכם הרבה יותר שלווה, הן מבחינה בריאותית והן מבחינה נפשית, אם כי שחיקה בעבודה עשויה להביא למיני התמוטטות עצבים בהמשך השנה. האסטרולוגים מציעים להקפיד על תזונה בריאה יותר והוספת יוגה, מדיטציה ופעילות גופנית לשגרת היומיום.

שור (21.4-20.5)

השנה שוורים, אתם הולכים לשים דגש גדול יותר על מצבכם הבריאותי. תחילת השנה תביא איתה הרבה מתחים נפשיים ורגשיים. תרגישו חולשה כללית ללא סיבה הנראית לעין. עם זאת, באמצע השנה יחול שיפור במצבכם הנפשי. האסטרולוגים מזהירים מפני בעיות עיניים שעלולות לצוץ ברבעון הראשון והאחרון של השנה וממליצים לבצע ניתוחים מתוכננים, במידה ויש, ב-3 החודשים הראשונים של השנה. יתכנו בעיות קיבה קלות באמצע השנה והצטננויות בסתיו. עם תחילת האביב חשוב לחזק את המערכת החיסונית ולהימנע מצריכת ג'אנק פוד ואלכוהול. האסטרולוגים מאמינים ששנת 2022 תצליח לסייע לכם להיפטר מהתמכרויות כמו עישון ואלכוהול.

תאומים (21.5-21.6)

אצלכם תאומים, התחזית אינה חד משמעית. האסטרולוגים מאמינים שהחודשים שכדאי לכם להיזהר בהם הם מרץ, אפריל ויולי. ישנם סיכויים שמחלות קודמות יחזרו בחודשים האלה, כמו גם בעיות הקשורות לעצמות, למערכת העצבים ולהצטננות ושיעול. באמצע השנה התאומים עשויים לסבול מבעיות בעיכול, ובעונה הקרה צפויות הצטננויות ומחלות ויראליות תכופות. התלבשו בהתאם והתרחקו מהתקהלויות.

האסטרולוגים מציעים לשים דגש גדול על אורח חיים בריא ולוותר על הרגלים רעים שהתאומים נוהגים לאמץ. מומלץ להשקיע בספורט וביוגה ולשמור על מצב נפשי טוב. המצב הנפשי משפיע מאוד על הבריאותי אצל התאומים - כשהם עצובים, מתוחים או חרדתיים - המערכת החיסונים שלהם נפגמת ונגישה לזיהומים.

בכל הנוגע לניתוחים והליכים קוסמטיים, שמרו אותם לחודש מרץ או לסוף הקיץ.

סרטן (22.6-22.7)

לסרטן תהיה שנה חצויה מבחינה בריאותית: המחצית הראשונה קשה והמחצית השנייה רגועה. המחצית הראשונה תלווה באי שקט, עצבנות וחולשה. תסמינים של כאבים בגפיים התחתונות עשויים להופיע, כמו גם חולי משינויים במזג האוויר. חולי סוכרת צריכים להיזהר כעת בצריכת הסוכר שלהם. בזמנים אלו מומלץ גם להפחית בצריכת אלכוהול או כל מזון שומני ולבצע בדיקות שגרתיות.

הבעיות איתן תתמודדו במחצית הראשונה של השנה יעודדו אתכם לשנות את אורח חייכם ולהשקיע בספורט ובתזונה בריאה יותר. אלו יובילו למחצית שנייה טובה יותר מבחינה בריאותית.

אריה (23.7-22.8)

בכל הקשור לבריאות הנפש, זו תהיה שנה מוצלחת עבורכם, אריות. הגישה החיובית שלכם, כמו גם תרגול מדיטציות ויוגה, יסייעו לכם להשתלט על הבעיות הגופניות שלכם, שאינן כה משמעותיות השנה.

במחצית הראשונה של השנה אתם עלולים לחוש עייפות ולאבד אנרגיות. באמצע השנה עשויים להתעורר בעיות הנוגעות לעצמות או/ו לשיער שלכם, והרבעון האחרון עשוי לכלול בעיות בריאותיות הקשורות למעי הגס או הכליות. לא צריך להילחץ, כי כפי שאמרנו - הכל עניין של גישה. בעזרת גישה חיובית ואורח חיים פעיל, גם הבעיות הבריאותיות הקטנות שיצוצו יאבדו משמעות.

בתולה (23.8-22.9)

עבור הבתולה, החודשיים הראשונים בשנה החדשה יעברו חלק, אך במרץ ואפריל יתחילו לצוץ להן בעיות - בעיקר אצל אנשים שסובלים מבעיות הקשורות למערכת העצבים. יתכנו גם מחלות "אף, אוזן, גרון" - עבורכם זה יהיה זמן טוב לחזור למסכות ולחומרי החיטוי. שמרו על היגיינה בכל מקום אליו תגיעו, בעיקר כשמדובר באוכל העלול לגרום להרעלת מזון. מומלץ בחודשים אלו וגם ברבעון האחרון של השנה לא לאכול מזון שאתם מפקפקים בתוקפו - גם אם הוא בושל בבית. מלבד רגישות זו, לא צפויות לכם בעיות בריאותיות רציניות בשנת 2022. עם זאת, כמו ליתר המזלות, האסטרולוגים ממליצים לחזק את המערכת החיסונית בעזרת תזונה בריאה, ספורט ושינה סדירה.

מאזניים (23.9-23.10)

בסה"כ מדובר בשנה טובה עבורכם מבחינה בריאותית, מאזניים, אולם התנהגותכם במחצית הראשונה של השנה עשויה להשפיע מאוד על הרבעון האחרון שלה. בחודשי מרץ, אפריל ומאי אנו ממליצים לשים דגש גדול יותר על המצב הבריאותי שלכם כי אתם עשויים להתמודד עם בעיות נשימה ומשקל. אם תכננתם לעבור ניתוח הקשור לשיניים או לעצמות, עשו זאת בתחילת השנה, ינואר או פברואר. בחלק האחרון של השנה צפויים להתעורר בעיות הקשורות לעור או להורמונים - אך הן לא צפויות להימשך זמן רב אם תיעזרו בטיפול המתאים.

מבחינה נפשית - הימנעו ממתחים מכיוון שיש להם השפעה גדולה על הבריאות שלכם. הימנעו מאכילה רגשית, מלחצים מיותרים, עשו כושר ואכלו בריא.

עקרב (24.10-22.11)

עקרבים יקרים, אתם הולכים להתמודד עם כמה בעיות בריאותיות במחצית הראשונה של השנה, בעיקר עם מגרנות ובעיות עיניים. מלבד זאת, אתם צפויים לחוש חולשה כללית ושינויים תכופים במצבי הרוח. יהיו שם הרבה עליות ומורדות. ביוני תתחילו להרגיש טוב יותר בכל ההיבטים ותחזרו למסלולכם. המחצית השנייה של השנה תהיה טובה יותר עבורכם מבחינה בריאותית. כל מה שהטריד אתכם - ייעלם כלא היה. כדי שהמחצית הראשונה של השנה - בדגש על הרבעון הראשון - תעבור בהצלחה, מומלץ להשקיע אנרגיות בדברים שעושים אתכם מאושרים: לנוח, לבצע אימונים קלים ולשמור על תזונה בריאה.

קשת (22.11-21.12)

לחץ דם, כולסטרול וסוכרת הן חלק מהבעיות איתן תאלצו להתמודד השנה, בייחוד מפברואר עד אפריל. שינוי באורח החיים שלכם יכול לסייע להפחית אותן. החודשים המומלצים עבור הקשת לאי אלו ניתוחים הם ינואר, פברואר ודצמבר, אז אחוזי ההצלחה הם גבוהים מאוד. על אף ההתחלה הצולעת, זו תהיה שנה טובה מבחינה בריאותית לקשתות, אם כי תצטרכו לנקוט באמצעי זהירות כשמדובר במערכת העצבים והלב שלכם. בצעו בדיקות רק כדי להיות בטוחים ואל תעמיסו על עצמכם יותר מתי עבודה ומתח.

גדי (22.12-20.1)

לגדי זו הולכת להיות שנה מוצלחת מבחינה בריאותית בהשוואה למזלות אחרים, כשיש לו גם יכולת התאוששות מהירה יותר. זה הרבה בזכות הגישה הבריאה שלו לחיים. כן, יתכנו טיפולי שיניים ואולי אחד או שניים קלקולי קיבה, אך בסה"כ אתם תתאוששו מהר ותחזרו לשגרה בטוחה. אתם גם עשויים להיפטר ממספר מחלות שליוו אתכם בשנה הקודמת. אלו מכם הסובלים מבעיות לחץ דם או כולסטרול - מומלץ להיזהר בסביבות חודש מרץ. על אף שזו בהחלט תהיה שנה טובה עבורכם, עדיין חשוב להיות קשובים לביראות שלכם ולא לזלזל בכל תחושה חריגה.

דלי (21.1-18.2)

לדלי צפויות בעיות בריאותיות מסוימות במהלך השנה, לסירוגין. ברבעון הראשון מה שעלול להטריד אתכם הן אלרגיות, הצטננות ואולי גם שפעת. זיהומים בדרכי הנשימה עלולים לגרום לכם להאט את שגרת היום. במרץ ובאפריל עלולים להופיע בעיות ברגליים, בקרסול או בכפות הרגליים. לאחר מכן יבוא שלב ההחלמה שיניע אתכם להתאמן ולהתחזק פיזית. יולי ואוגוסט עלולים להביא איתם שוב בעיה כלשהי במפרקים או שפעת עונתית. בספטמבר תבוא הקלה ורגיעה. בסוף השנה אתם עלולים לסבול מלחצים שיביאו לנדודי שינה. אל תעמיסו על עצמכם יותר מדי דאגות הקשורות לעבודה.

אכן, זו לא הולכת להיות השנה הכי טובה עבורכם מבחינה בריאותית, אך גם לא צפויות לכם - חס וחלילה - מחלות קשות. כדאי פשוט לפעול בזהירות בכל הנוגע לבריאותכם השנה. שנת 2022 תדרוש מכם טיפול נפשי ופיזי, אך יש בשורה מרגיעה: אתם תשרדו אותה.

דגים (19.2-20.3)

דגים, השנה יפעלו עליכם מתחים נפשיים יותר מאי אלו כאבים פיזיים. הם עלולים להביא לכאבי ראש תכופים וחוסר שינה. הלחצים והחרדות עשויים ללוות אתכם תקופה די ארוכה, להביא להיחלשות הקיבה שלכם ולבעיות עיכול. חילוף החומרים בגוף עשוי להיות מושפע משינויים במחזורי השינה שלכם המובילים להפרעה באיזון הגוף והערנות. נסו לשמור על עירנות בזמן נהיגה וחציית כבישים. גם עלייה במשקל היא משהו שאתם עשויים להתמודד איתה השנה. חודשים אוקטובר-נובמבר עשויים להביא איתם מחלה פתאומית או ניתוח קל. כל אותן בעיות בריאותיות שצויינו פה לא יפריעו לכם יותר מדי לשגרת היומיום - אם תבצעו שינויים מזעריים בתזונה ובמשטר האימונים שלכם. הקפידו גם על שינה טובה, מנוחה ודברו על הדברים שמפריעים לכם עם חברים או איש מקצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully