וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצופים נשבעים שזה עובד: הקלף שתבחרו יחשוף מה הצד השני חושב עליכם

עודכן לאחרונה: 23.12.2021 / 11:14

ערוץ טיקטוק העוסק בקריאה בקלפים ותקשור מציע מגוון שיטות לפתירת כל דילמה רומנטית: האם הצד השני אוהב אתכם? האם כדאי להישאר או לשחרר? וכיצד כדאי לפעול אם אתם בעניין של מישהו? תנו לקלפים להחליט עבורכם

קריאה בקלפי טארוט: אוהב או לא אוהב?/רוני טארוט - tiktok/@ronistarot

פריסות ושאלות בתחום הזוגי הן הפופולאריות ביותר כשמגיעים לשאול את הקלפים. רווקות ורווקים רבים מעוניינים לדעת מתי יכנסו לזוגיות טובה ומה הם צריכים לעשות כדי שזה יקרה? אחרים, אנשים שנמצאים בזוגיות, רוצים לדעת אם היא טובה להם, איך לשפר אותה והאם היא תמשך לאורך זמן?

הקלפים מראים לנו את הדרך הנכונה להצלחה בכל תחום ומסייעים לנו היכן שאנחנו מרגישים תקועים וכשיש לנו התלבטויות. דרך הקלפים ניתן לגלות מה טוב לנו ומה חוסם או מעכב אותנו - וכך לשנות תפיסה וגישה כדי להתקדם ולהצליח.

לרוני, קוראת בקלפי טארוט ומתקשרת, יש ערוץ טיקטוק פופולארי עם שלל סרטונים של פתיחות בקלפי טארוט והעברת מסרים. רוני סיפרה למערכת וואלה: "אני מעלה סרטונים אינטראקטיבים שבהם לצופה ניתנת האפשרות לבחור בין מספר קלפים מוסתרים, שבהמשך מתגלה המסר שמאחורי הקלף הנבחר. בזכות הקלפים ניתנה לי ההזדמנות להעניק לאנשים הכוונה להחלטות חשובות, הן במערכות יחסים והן בקריירה - ולהעביר להם מסרים שיהפכו את חייהם לטובים ומדויקים יותר". היא הוסיפה: "לצד עולמו הפנימי של האדם, עולם הרוח תמיד ריתק אותי. אני עוסקת בתחום קרוב לעשור".

בואו לנסות: אוהב או לא אוהב?

להישאר או לשחרר? בחרו קלף

רוני מספרת שרבים פונים אליה דרך האתר שלה לקבלת פתרון לבעיותיהם - אך מתעלמים מהדרך: "אנשים רוצים לדעת 'האם נתחתן?' או "האם הוא האחד שלי?'. אני אוהבת להכיוון את השואל לשאלות מהותיות יותר כמו 'מה קורה כרגע במערכת היחסים?', 'מה אתם מרגישים האחד כלפי השני?' ו'מה כל אחד מכם מביא לקשר?'. לבסוף אני מצליחה לראות את הנתיב הפוטנציאלי של עתיד הקשר שלהם. הדרך חשובה יותר מהפתרון, בעיקר במערכות יחסים. גם אם לא נהיה עם מישהו כל חיינו, הוא עדיין הגיע אלינו מסיבה קוסמית מסוימת וכדאי שנדע להפיק את המיטב מזה".

הנה עוד מספר קריאות בקלפים בתחום הרומנטי שיכולים לסייע לכם:

מה כדאי לכם לעשות איתו/איתה?

האם הוא עדיין חושב עליך?

האם הוא מחפש קשר רציני?

מה תומך וחוסם בחיי האהבה שלכם?

בואו לגלות עוד על חיי האהבה שלכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully