וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השטן לאו דווקא מבשר רעות": פנים רבות לקלפי הטארוט

מירי בת שדה, קוראת בקלפים

עודכן לאחרונה: 14.6.2021 / 15:07

לכל קלף יש מגוון רחב של פרשנויות. הקורא בקלפים עשוי למצוא משמעות אחרת לקלף מזו שנהוגה לשייך לו. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על קלפי הטארוט שלכאורה מבשרים רעות

לכל קלף יכולים להיות פירושים שונים. הפירוש נותן כיוון, אך הקורא בקלפים רואה לעתים משהו בקלף שמושך את תשומת ליבו והוא אינו נשמע דווקא לפירוש שנהוג לייחס לו. לכל קלף פנים שונות, כשהפירוש תלוי גם בקלפים נוספים בפריסה.

קלף השטן ליד הכהן הגדול. מה זה אומר?

קלפי טארוט. מירי בת שדה, מערכת וואלה!
קלפי טארוט/מערכת וואלה!, מירי בת שדה

דוגמא: קלף השטן ולידו קלף הכהן הגדול מייצגים שני כוחות מנוגדים זה לזה. קלף השטן מייצג את האופל, שחיתות, שטחיות תשוקות ודחפים. לעומתו, קלף הכוהן הגדול מייצג אור, יושר, טוהר ודרגה גבוהה של אמונה אישית. השאלה נותנת למפרש את הכיוון לתשובה הנכונה. לפריסה יש סיפור שיש לייחס לשאלה שנשאלה, וכמו כן יש לשים לב למיקום הקלפים בפריסה. האם קלף הכוהן הגדול הוא קלף התשובה? או שמאז זה קלף השטן? אם נשאלה שאלה על מערכת יחסים - "האם הזוגיות עם X נכונה וטובה לי?", קלף השטן יכול לתאר מערכת יחסים המושתתת על יצרים ותשוקה. מצד שני קלף הכוהן יכול לייצג את רצון השואל לאמונה שלו בקשר הזוגי, וביכולתו להוביל למיסוד. אם הקלף הנוסף יהיה מסדרת המים 2 גביעים, ניתן לייחס את הפריסה לזוגיות ומערכת יחסים עם אנרגיה של התחדשות. כלומר הפירוש הסופי עשוי להיות חיובי. את קלף השטן ניתן לייחס לאינטימיות ותשוקה במערכת הזוגית הזו במקרה זה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קלפי טארוט. מירי בת שדה, מערכת וואלה!
קלפי טארוט/מערכת וואלה!, מירי בת שדה

הייעוץ שיינתן לשואל יהיה לבחון את הקשר, האם הוא שטחי או רציני ועמוק? האם הוא
רדוד ובנוי על יצרים או הקשר אמיתי ויציב? גם השאלה לקלפים והרקע לשאלה מספקים מידע חשוב שיש להתחשב בו. יש לראות איזה קלף בפריסה ומיקומו הוא בעל נוכחות בולטת, מה האווירה של הפריסה שמאפשרת לראות את התמונה השלמה?

קלף המוות, לדוגמא, מסמל סוף אבל גם התחלה. הקלף מדבר על שינוי וטרנספורמציה שעשוי להוביל לכיוונים חדשים ויציאה לדרך חדשה. כלומר, מצד אחד הקלף מצביע על התפרקות הקיים, אך מצד שני מאפשר התחלה חדשה. חשוב לציין שאין קלף רע. כל קלף בא לסייע לנו לעשות את השיעור שלנו בדרך נכונה. לדוגמא, קלף 10 חרבות: מה רואים בקלף? אדם שוכב כשבגבו תקועים עשר חרבות.

קלף 10 החרבות

קלפי טארוט. מירי בת שדה, מערכת וואלה!
קלפי טארוט/מערכת וואלה!, מירי בת שדה

ברור שמדובר בסבל, כישלון וקושי. חשוב שנבין מה המסר של הקלף שמצביע על שיעור קשה, לימוד וצמיחה באמצעות קושי, ולכן יש מקום לראות בקלף הזמנה להתאוששות ובנייה מחדש. אם הקלף יופיע ליד קלף 6 חרבות - המסר יהיה לקחת פסק זמן כדי לנוח, לקחת חופשה מהבעיה ולחזור בכוחות מחודשים ולפתוח פרק חדש בחיים. המסקנה: למרות שמדובר בקלף שמתאר תקופה קשה - המשקף מצב נתון ועכשווי - יש לראות בו את הכיוון החיובי.

חשוב לי לציין שאין קלפים רעים. בכל קלף יש פנים שונות המשקפות מצבים שונים, הלך רוח מסוים, רעיון או מסר שניתן לראות באופנים שונים. השאלה שהמפרש צריך לשאול את עצמו בבואו לפרש את הקלף הספציפי היא למה הופיע דווקא הקלף הזה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully