וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאה בקלפים: האם יש לקלפים את כל התשובות? ניגשנו לבדוק

מירי בת שדה

עודכן לאחרונה: 14.7.2021 / 0:41

רבים שואלים אותנו האם לקלפי הטארוט יכולת לנבא את העתיד או האם הם מסוגלים לענות על כל שאלה שנשאל אותם? מירי בת שדה, קוראת בקלפי טארוט, מסבירה כיצד זה עובד

טארוט. ShutterStock
האם לקלפים יש את היכולת לפתור לנו כל בעיה?/ShutterStock

האם קלפי הטארוט חייבים לענות על השאלה שנשאלה? ממש לא. לקלפים יש את הדרך שלהם למענה. הקלפים מובילים ונותנים סימנים לשואל, הם נותנים חומר למחשבה ומסרים כדי שהשואל יגלה את האמת הפנימית שלו ויעבד את הנושא המטריד אותו ומקשה עליו.

האם קלפי הטארוט מנבאים עתידות? גם כאן התשובה היא לא, אולם הם כן יכולים לבשר על הזדמנויות. שאלות כמו "האם תהיה לי זוגיות?" או "מתי אתחתן?" עשויות לקבל תשובה חיובית מהקלפים - אך עם זאת, תשובה שכזאת עשויה להחליש את השואל מבחינת המוטיבציה שלו והתנהלותו, שכן הוא יתנהל על מי מנוחות וימתין שגורלו פשוט יקרה מבלי להזיז עניינים. לכן עדיף לשאול שאלות כמו "כיצד יש להתנהל על מנת לזמן לי זוגיות בחצי השנה הקרובה?". במקום לשאול "האם אפגוש אי פעם את אהבת חיי?", יש לשאול "כיצד עלי להתנהל כדי למצוא אהבה אמיתית?".

קלפי טארוט. ShutterStock
הקלפים לא מנבאים עתידות - אך ביכולתם לסייע לנו למצוא את הכלים הנכונים/ShutterStock

שאלה אמיתית ונכונה לא תהיה על העתיד, אלא על ההווה - וזאת על מנת לשפר את המצב בו נמצא השואל בזמן הנתון. ניתן לשאול שוב את השאלה לאחר זמן מה, שבוע או שבועיים, ואז אם לא התקבלה הבהרה בפריסה הראשונה - היא אולי תקרה בשנייה. אל ייאוש.

לא פעם שואלים אותי "מה הוא חושב עלי?", "מה הוא מרגיש כלפי?" או "למה הוא נפרד ממני?". הציפייה לקבל מהקלפים מידע על אדם אחר מובנת ,אבל יש בה מן הרצון להיכנס לפרטיותו של אדם אחר. בעצם היא מבטאת את התקווה של השואל. מה ירגיע את השואל? לדעת שהוא עדיין אוהב? או האם תהיה חזרה לזוגיות? הקלפים לא יתנו תשובה מספקת לשאלה על אדם אחר וגם לא נוכל לדעת בוודאות שאכן כך הוא חושב או מרגיש אלא אם נשאל אותו. הקלפים יתנו בתשובתם כלים להבין כדי לצמוח מבחינה אישית, פסיכולוגית ורוחנית. הם יכוונו אותנו לנתיבי אנרגיה נכונים יותר.

קריאה בקלפים: "האם הוא חושב עליי?"

בעבר בחורה התייעצה איתי והיה לה חשוב לדעת "האם הוא חושב עליי ואוהב אותי עדיין?". הרקע לשאלה: פרידה של בני הזוג חודשים ספורים לפני כן. הקלפים שיצאו בפריסה היו 8 גביעים, 8 חרבות וקלף הנזיר.

קלפי טארוט. מירי בת שדה, צילום מסך
קלף 8 הגביעים, קלף 8 החרבות וקלף הנזיר/צילום מסך, מירי בת שדה

קלפי הגביעים והחרבות ביקשו מהשואלת לראות נכון את המצב, לשמוע בקול ההיגיון גם אם לא נעים להיווכח למצב האמיתי. עליה לשחרר ולשנות כיוון, לא להיאבק על משהו שכבר אינו שלה. קלף הנזיר מצביע על הדרך שעל השואלת לעשות לבדה, לבחון מחדש את מצבה כדי לקדם את עצמה למקום של צמיחה. היא זקוקה לזמן כדי לעכל ולעבד את הפרידה.

השאלה הבאה שלה הייתה: "האם יש פוטנציאל לחזור לקשר זוגי עם X בחודשיים הקרובים?" ובפריסה יצאו הקלפים הבאים: קלף המוות, קלף העולם וקלף המרכבה.

קלפי טארוט. מירי בת שדה, אתר רשמי
קלף המוות, קלף העולם וקלף המרכבה/אתר רשמי, מירי בת שדה

כל הקלפים הם קלפי מסר ,הם מדברים על סיום ,על שינוי שסוגר תקופה. קלף המוות מצביע על סוף שהוא גם התחלה המובילה לקראת כיוונים חדשים ויציאה לדרך חדשה. למרות הקושי והכוחות המנוגדים של היגיון מול רגש ורצון מול פחד, המסר הוא לאסוף את כוחות הנפש על מנת לצאת לנתיב חדש בחיים ולא לחזור אחורה .

קלפי הטארוט מסייעים לנו בהובלת חיינו לנתיב משקם וטוב יותר. לא תמיד הם נותנים לנו תשובה ברורה וחד משמעית, אולם כשפריסת הקלפים חיובית, אופטימית וחד משמעית, זה כבר סימן לעתיד טוב יותר- כשבאחריותכם להגיע לשם.

  • עוד באותו נושא:
  • טארוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully