וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין רווקים? הסיבה לכך נמצאת בחלומות שלכם

דפנה ביסמוט

עודכן לאחרונה: 26.10.2021 / 17:51

המתקשרת והמטפלת הרוחנית דפנה ביסמוט מאמינה שהדרך להבין מדוע אנו מתקשים לזמן זוגיות לחיינו היא דרך החלומות שלנו. פרשנות נכונה שלהם עשויה לסייע לנו להבין את מהות הבעיה - ולפתור אותה

חלומות מאפשרים לחולם לזהות מדוע הוא לא מצליח לזמן זוגיות לחייו - ואולי לקבל כלים שיעזרו לו לשנות זאת. רבים פונים אליי ומספרים על הקושי שלהם בזימון זוגיות ועל חלומות בנושא המטרידים אותם בלילות. אני מאמינה שיש קשר ודאי בין החלומות שלנו לרצונות שלנו. חלום הוא למעשה יקום מקביל לעולמנו אליו הנשמה שלנו מתחברת בזמן השינה ונעזרת בו על מנת לקבל מיידעים על חייה הנוכחיים - שאותם החלום מתרגם לתמונות. למעשה הסמלים בחלום הן שפה שהנשמה מתקשרת באמצעותה עם התודעה.

זוגיות הינה מערכת יחסים שיש בה אהבה, אכפתיות והדדיות. כדי ליצור זוגיות אנו זקוקים למודעות והערכה עצמית, ביטחון עצמי וזיהוי אנרגיה של זוגיות. לעיתים הסיבות לחוסר בזוגיות מופיעות לנו בחלום, שם הן מתורגמות בין היתר לבגידה, יחסי מין ותאונות. חסימה בזוגיות מגיעה לרוב עקב פגיעה רגשית שחווינו בעבר ומפחד שנחווה זאת בשנית. יש סיבות רבות לחסימה בזוגיות, חלקן קשורות לחוסר אמון, אחרות למיניות ויש גם כאלה המלוות אותנו עוד מגלגולים קודמים.

כך תפענחו את החלומות שלכם ותגלו כיצד להתמודד עם הפחדים שלכם בדרך לזוגיות מוצלחת:

רווקה. ShutterStock
תוהים מדוע אתם עדיין רווקים? יתכן שהתשובה לכך נמצאת בחלומות שלכם/ShutterStock

חלום על בגידה

אחד הקשיים לזימון זוגיות נעוץ בתחושת חוסר האמון של החולם במערכת הזוגיות או בפרטנר הזוגי - המשתקף בחלומות דרך בגידה. חלומות על בגידה בחולם או שהחולם בוגד בבן/בת הזוג מעידים על הצורך של החולם לעבור תהליך פנימי שיאפשר לו להאמין ולסמוך על הפרטנר - ולתקן תבניות שליליות שמנהלות את החולם במערכות יחסים.

"בחלום אני רואה את עצמי בוגדת בבן זוגי (אני לא מכירה אותו במציאות) ומרגישה רגשות אשמה. במציאות נבגדתי ולא בגדתי".
החלום משקף את הקושי של החולמת לסמוך על רגשותייה ועל הפחד להיות נבגדת שוב, על אף שבחלום זו היא שבוגדת בפרטנר שלה.

"חלמתי שגבר מציע לי נישואים וסירבתי. הוא הציע גם לאחותי והיא הסכימה. כשסיפרתי לאחותי שהיא הציע גם לי נישואים, היא כעסה עליו ונפרדה ממנו. מושפל הוא פנה לאחותי ואמר לה שב-10 החודשים הקרובים הוא אוסר עליה לצאת עם אחרים".
חלומות העוסקים בסירוב לנישואים ובאיסור על זוגיות מעידים על דחייה שמקורה בחוסר אמון. החולמת חיה לפי כללים וחוקים המעוותים את המציאות ולא מאפשרים לה להיות זמינה לקשר זוגי. על החולמת לעבור תהליך פנימי שיאפשר לה להאמין בזוגיות ולשחרר תבניות שליליות שמנהלות אותה במערכות יחסים. עליה לבנות מציאות חדשה שתאפשר לה לזמן זוגיות מתוך ביטחון ואמונה שהדבר אפשרי.

"אני חולמת באופן קבוע שבעלי בוגד בי. אני יודעת שהוא לא, אבל לא מפסיקה לחלום על זה".
חלומות אלו משקפים משבר באמון שלה בבעלה ומאותתים לה לפעול. האיתות אינו נועד להביא לגירושים, אלא לנסות להבין מהיכן הפחד הזה נובע וכיצד אפשר לפתור אותו כדי להחזיר את האמון לזוגיות. שיחה עם בן הזוג ובילוי משותף הם צעד ראשון בדרך לפתרון הבעיה.

עוד בוואלה!

פתרון חלומות: מה החלומות המיניים שלכם רומזים לכם?

לכתבה המלאה

חלום על סקס

יחסי מין בחלומות הינו סימן חיובי שמסמל לרוב על יצירתיותו של החולם ועל פתיחותו לזוגיות, בעוד הימנעות/התנגדות החולם בחלומו ליחסי מין ישקפו את הפחדים שלו ממיניות, ככל הנראה עקב פגיעה מינית/רגשית בחיים הללו או בחייו הקודמים, פחד שעלול להביא להימנעות מזוגיות.

"חלמתי שבחור שאני מעוניינת בו נכנס אליי הביתה וטרק את הדלת. הוא עמד וחייך אליי, רמז לי שהוא רוצה לשכב איתי. הלכתי בבית בין החדרים והוא לא הפסיק ללכת אחרי עד שישבתי על הריצפה עירומה. לא נתתי לו לגעת בי. ישבתי שם עירומה על הריצפה ולא נתתי לו להתקרב".
גישתו של הבחור שהדגיש שהוא מעוניין בחולמת רק למטרת סקס וחוסר רגישותו כלפיה משקפים את הקשיים של החולמת להיכנס לזוגיות בשל בעיות במיניות. העירום של החולמת בחלום מראה שיש לה אפשרות לחשוף את עצמה, אך לשם כך היא צריכה לחוש ביטחון בזוגיות ולא עוינות.

רווק. ShutterStock
רווק/ShutterStock

חלום על תאונה

תאונה בחלום הוא סימן להחלטה שגויה והתנהלות לא נכונה של החולם - שבמקום להובילו להצלחה, מובילה לקשיים ופחדים. ייתכן שהתהלותו השגויה מונעת ממנו ליצור זוגיות.

"חלמתי שאני נוסעת עם הרכב לצוק. משם נפלנו לתוך המים. שקענו. אני זוכרת שדאגתי בעיקר לטבעת שעל האצבע שלי, האצבע שבה עונדים טבעת נישואין. הטבעת כמעט נפלה ובשנייה האחרונה תפסתי אותה והחזרתי אותה לאצבע אחרת. הצלחתי לצאת מהרכב ולחזור חזרה לקרקע. במציאות אני לא נשואה ורוצה מאוד זוגיות".
לתאונה מתווסף אלמנט הטבעת שיחד מסמלים על קשיים שהחולמת עוברת בעקבות פרידה. הטבעת מיוחסת לזוגיות ונסיונה בחלום לשים אותה על אצבע אחרת מראה על נסיונותיה להתמודד ולמצוא פתרון לבעיותיה. בסופו של דבר, בחלום החולמת מוצאת דרך, יוצאת מהרכב ומצילה את עצמה במחיר של עזיבת המציאות המוכרת לה. זה מראה על כך שהיא כבר נמצאת בחצי הדרך לשיקום.

חלום על מים

אלמנט המים בחלום מסמל את עולם הנפש והרגש, את הפחדים והקושי לשנות את המציאות הקיימת ומאידך את הפוטנציאל לנקות את האנרגיה החוסמת (סימבול הגשם, מקלחת, שחייה בים או בבריכה). כאשר אלמנט המים מופיע בחלום ומשקף על קושי בזימון זוגיות או בזוגיות קיימת, החלום יתאר סיטואציות זוגיות במסגרת טביעה בים.

"חלמתי שאני בתוך מים עכורים וידידה שלי מהתיכון שאנחנו לא בקשר שנים, ביקשה שאמצא לה את הטבעת האבודה שלה בתוך אותם מים עכורים. עד שניסיתי, כל המים נעלמו והטבעת לא הייתה שם. הייתי צריכך להמתין עד שהמים הערוכים יחזרו כדי להמשיך בחיפושים".
החלום מתאר חיפוש אחר טבעת במים העוכרים - דבר המשקף תקופה קשה של חיפוש אחר זוגיות ללא הצלחה. ניקוי הבריכה מהמים העכורים וההמתנה שהמים יהיו שוב עכורים מעידים על מעגליות, תהליך בלתי מסתיים של כאב, כעס ובדידות. המסר לחולם הוא שעליו להיות מודע לכך שיש לו חלק חשוב במשוואה הזוגית הזו - ויש לו את היכולת לשנות את המציאות עם הרבה עבודה עצמית.

חלומות. ShutterStock
חלומות ומשמעותן/ShutterStock

החלום משקף את מצבו הריגשי, הנפשי והרוחני של החולם. במצבים בהם החלום משקף נושאים הקשורים לזוגיות - אלו אותות שכדאי להתעכב עליהן. מטרתו של החולם הוא לחשוף ולהעביר חלקים מהתת המודע למודע, להביא להכרה במצבו ולא לחשוש לבקש עזרה.

כאשר אדם חש מנוע מזוגיות, חסום לזוגיות או חווה קשיים בזוגיות - כל אלו ישתקפו בחלומותיו. מה שיש לעשות הוא לפרש את החלום ולבחור בדרך המתאימה לטיפול בבעיה. כמתקשרת ומטפלת רוחנית, אינני רואה בחסימה בזוגיות קללה. טיפול רוחני הוליסטי יאפשר מודעות עצמית, סנכרון מחדש וזימון זוגיות.

הכותבת היא דפנה ביסמוט, מנהלת מכללת צומת רוחניות - מבית פרפרים המרחב הרוחני.
להשארת פרטים בוואטסאפ לחצו כאן. לפנייה בפייסבוק לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • זוגיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully