וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת רשת נעזרה באסטרולוגיה כדי לסחור בביטקוין - והרוויחה מיליונים

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 0:11

מארן אלטמן החלה להרוויח מחיבתה לאסטרולוגיה, כשזו משתמשת בכוכבים כדי לבצע פעולות קנייה ומכירה של מטבעות קריפטוגרפיים: "כולם כועסים עליי שנעזרתי באסטרולוגיה כדי לסחור בביטקוין - אבל הרווחתי מיליוני עוקבים בטיקטוק ועשרות אלפי דולרים בחודש"

משפיענית הרשת שמשתמשת באסטרולוגיה כדי לסחור בביטקוין/tiktok.com/@marenaltman

בעוד רבים פונים לאסטרולוגיה כדי לחזות את עתידם, מארן אלטמן בת ה-20 נעזרת בחיבתה לכוכבים כדי לסחור בביטקוין - ומספרת שקנייה ומכירה לצד הירח הייתה לאסטרטגיית המסחר הרווחית ביותר שלה עד כה. מלבד ההכנסות הצפויות, זו גם החלה לשתף אסטרטגיות פיננסיות רוחניות בעמוד הטיקטוק שלה ושם צברה מעל מיליון עוקבים.

כ-2.3 מיליון בריטים מחזיקים במטבעות קריפטוגרפיים כגון בטיקוין, כך עולה מנתוני הרשות להתנהלות פיננסית. עם מיליונים נוספים ברחבי העולם שרוכשים את הטכנולוגיה הזאת, אינספור משפיעינים - ביניהם מארן - סחפו אחריהם כמות עצומה של עוקבים שצמאים לטיפים בנושא, כגון מתי הזמן הנכון לקנות ולמכור? לדברי מארן אלטמן התשובה כתובה בכוכבים.

"אני מקבלת יותר מדי קרדיט", אומרת מארן ל- Fabulous. "אני פשוט סוחרת באפוני אינטרנט קסומים ומדברת בעד עצמי". הדרך בה מארן נעזרת באסטרולוגיה כדי לחזות את גורלו של הביטקוין פועלת כמעט באותו אופן בו היא מבצעת תחזית אסטרולוגית לאדם. האסטרולוגיה מחשבת את מיקומם של כוכבי הלכת בזמן לידתו של אדם ולאחר מכן משווה את התרשים הזה למקום שבו נמצאים הגופים השמימיים כעת, או היכן הם יהיו בנקודת זמן עתידית. מארן אומרת שאפשר ליישם את אותו עקרון על "כל מה שהתחיל אי פעם" - חברה, טיול או מטבע קריפטוגרפי. מאחר שהמטבע הראשון של הביטקוין יצא ב-3 בינואר 2009, אסטרולוגים יכולים להשתמש בתאריך זה כ"יום ההולדת" של המטבע הקריפטוגרפי ולבצע קריאות בהתאם.

למרות שמארן מספרת שהתחילה לעסוק בהשקעות קריפטו רק לפני 18 חודשים, אסטרולוגיה הייתה תחביב שלה מזה שנים."די גדלתי לצד אסטרולוגיה", אומרת מארן, "גילתי את זה בגיל צעיר, כמו ילדה שלמדה לקרוא. זה היה בעיתונים ופשוט גדלתי עם זה". היא החלה לפרסם סרטוני אסטרולוגיה בטיקטוק בשנה שעברה, ולדברי מארן, היא צברה מיליון עוקבים תוך שישה חודשים בלבד.

מארן טוענת שניבאה נכון את ניצחונו של ג'ו ביידן בבחירות בארצות הברית וכעת אלה הסרטונים שלה על ביטקוין שעושים עבורה לא רעה. היא סיפרה ל"סאן" כי היא מניבה הכנסה חודשית בת 5 ספרות באמצעות השקעותיה ועבודות צדדיות, אך המספר יכול "להשתנות באופן קיצוני". היא לא בטוחה כמה הרוויחה מההשקעות בביטקוין, אך היא מעריכה שהתיק שלה שווה כעת פי 15 יותר ממה שהיה כשהתחילה.

זו בדיחה?!

לא כולם משוכנעים בשיטותיה - מארן אומרת שיש אנשים שטוענים שיש לה איזו תכנית זדונית להרוויח על חשבונם או שטוענים כי היא מנצלת את המערכת הרוחנית העתיקה כדי להרוויח כסף. היא מספרת כי הביקורת הקשה מגיעה בעיקר ברשת, כשפנים מול פנים התגובות יותר מפרגנות. "כתבו לי בתגובה 'זו בדיחה?!'. פנים מול פנים אף אחד לא ישאל אותי דבר כזה", היא סיפרה, "פגשתי הרבה אנשים בולטים במרחב הקריפטו והם כולם מכבדים את העשייה שלי. אנשים ספקנים בהתחלה בעיקר כי הם לא יודעים איך התהליך עובד, אבל אחרי שאני מסבירה להם הם מבינים".

כפי שציינו, מארן זוכה לביקורת גם מהקהילה האסטרולוגית שטוענת כי היא מנצלת את האסטרולוגיה למטרות רווח. היא אמרה: "אני רואה תגובות כמו 'אוי אלוהים. הסרטן הקפיטליסטי הזה. את משתמשת באסטרולוגיה בשביל להרוויח כסף?' הייתי אומרת שלאור איך שאני נראית והעבודה המקצועית שלי, כנראה שקשה לא לעשות מזה כסף. אני חושבת שהסיבה העיקרית שאנשים פונים לאסטרולוגיה היא ההיבט של חידון האישיות. כשאתה חושב שזה כיף, אולי לא תתייחס לזה ברצינות, אבל כשאתה מתחיל ללמוד את זה, אתה מבין כמה עומק יש בזה", אומרת מארן.

יש לה עוד טיפים לתת:

@marenaltman

##stitch with @thevintageparents ##greenscreen old draft since i'm still in hospital lmao ##astrology ##astrologytiktok ##SHEINcares

♬ original sound - MAREN

ד"ר רוס תומפסון, מרצה לראיית חשבון ופיננסים באוניברסיטת ארדן, אומר כי אנליסטים טכניים ניסו לחזות את שוק המניות במשך עשרות שנים. "רבים פונים לאסטרולוגיה בנושאים מגוונים, כן גם בנושאים פיננסיים", הוא אמר, "אינני מודע למחקרים אקדמיים בהיקפים גדולים שאישרו את דיוק האסטרולוגיה בשווקים הפיננסיים. תנועות של מטבעות הקריפטו קשות לחיזוי בהתחשב בתנודתיות הרבה שלהן וסוחרים מחפשים בלי סוף שיטות וטכניקות לבסס עליהן את אסטרטגיות המסחר שלהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully