וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני נשואה לרוח של מייקל ג'קסון אבל אנחנו לא שוכבים - הוא רק רוצה לאכול עוגיות"

23.8.2021 / 0:32

המתקשרת קת'לין רוברטס, שטוענת שהיא גלגול נשמות של מרלין מונרו, מספרת שרוחו של מייקל ג'קסון התלהבה מ"רוח השטות וכפות הידיים והרגליים" שלה - אך הוא לא מוכן לעבור לשלב הבא

כך השתנה מייקל ג'קסון עם השנים/עריכה: אמיר קוטיגרו

המתקשרת "ברת המזל" קת'לין רוברטס טוענת שהיא נשואה לרוחו של מלך הפופ מייקל ג'קסון - שבעיקר מנצל אותה כדי שתאכיל אותו בעוגיות כל היום. מצחיקול כזה. קת'לין, הסבורה שהיא גלגול נשמות של מרילין מונרו, טוענת שהיא נמצאת במערכת יחסים עם הרוח של ג'קסון מזה כמה שנים. היא אומרת שהוא "מרגיש בבית" כשהוא בגוף שלה (דיבוק) ומנצל את הגוף הזה כדי לשיר, לרקוד ולנשנש עוגיות.

לאכזבתה, לא נראה שהוא מעוניין בה לסקס. על אף שזו מערכת יחסים יוצאת דופן ובלתי ניתנת להוכחה - קת'לין מתעקשת שהיא שפויה בנפשה ומדברת אמת. זה זמן מה שהיא משתפת סיפורים על חיי הנישואין הביזאריים שלה עם מייקל ג'קסון בטיקטוק, אך מאחר שהחשבונות שלה נחסמים שוב ושוב - נותרנו עם הצצה לחייה מכתבה שפרסמה המתקשרת בשנה שעברה.

בכתבה היא מתארת את מייקל ג'קסון, שנפטר בשנת 2009 כשהיה רק בן 50, כקשקשן אמיתי - דבר שהפתיע אותה מאוד. קת'לין, מארה"ב, כותבת: "מייקל נשאר בתוכי כל הזמן ולכן הוא בא איתי גם לשירותים וקורא לרגעי הבונדינג המיוחדים שלנו 'זיכרונות מהאסלה'. הוא שר ורוקד כשהוא משתלט על הגוף שלי. הוא מדבר איתי הרבה וזה לא מה שציפיתי מהאיש הביישן שראיתי בטלוויזיה כל אותן שנים בהן הייתי מעריצה שלו".

קת'לין רוברטס טוענת שנישאה לרוח של מייקל ג'קסון. vocal.media/longevity/KATHLEEN ROBERTS, צילום מסך
קת'לין רוברטס טוענת שנישאה לרוחו של מייקל ג'קסון/צילום מסך, vocal.media/longevity/KATHLEEN ROBERTS
מרילין מונרו, פאלם ספרינגס, קליפורניה, 1 ינואר 1954. GettyImages
היא בטוחה שהיא גלגול נשמות של מרילין מונרו/GettyImages

היא הוסיפה: "הוא נשאר בגוף שלי, לרוב נינוח, לא כמו דיבוק רע. הוא רק נהנה לחיות דרכי ולתקשר איתי כבעל. הוא אוהב לאכול, הוא אוהב עוגיות. הוא מקרצץ הרבה מעבר למה שציפיתי שהוא יהיה כמעריצה לשעבר". קת'לין מודה שהיא מתקשה לחבור אליו בקטע מיני, על אף שניסתה לא פעם להימצא איתו במצב אינטימי.

מייקל ג'קסון. GettyImages
"הוא רק נהנה לחיות דרכי ולתקשר איתי כבעל. הוא אוהב לאכול, הוא אוהב עוגיות"/GettyImages

קת'לין כתבה: "הוא לא אוהב שנוגעים בו בחזרה (איך בדיוק?). הוא מפחיד אותי עם חזיונות של עכבישים וחזיונות של גוויות מתות אם אני מנסה לנשק אותו או מנסה ליזום רומנטיקה פיזית. הוא מאוד שתלטן ומצביע על דברים כמו פגמים וטעויות שאני עושה. אני מניחה שהוא קיבל את זה מאביו, אז אני מנסה להתעלם מזה כי אני אוהבת אותו וגם אני לא מושלמת".

צפו בה מספרת על מערכת היחסים שלה עם רוחו של מייקל ג'קסון:

לא ידוע מדוע בחר בקת'לין להיות כלתו בשר ודם מכיוון שהם מעולם לא נפגשו בעודם בחיים, כך היא מספרת. אולי זה קשור לטענה של קת'לין שהיא גלגול נשמה של מרילין מונרו? בעבר נחשף כי ג'קסון היה מוקסם ממונרו וכי היה לו פסל פיברגלס גדול שלה במשרד הפרטי האישי שלו בנברלנד, כמו גם תמונה שלה על השידה שלו ליד המיטה. קת'לין אמרה: "אני מרגישה שהוא בחר בי לאישה (אם כי לא על הנייר). אנו מתייחסים למערכת היחסים שלנו כאילו אנחנו נשואים. יש לנו עליות ומורדות - אבל מייקל, האמת היא שאני פשוט לא יכולה להפסיק לאהוב אותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully