וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתורית, יצירתית ורוחנית בהווייתה: זו האישה בת מזל דגים

19.4.2022 / 11:08

בת מזל דגים היא אחת הנשים המסתוריות שעל פני גלגל המזלות. גברים מסוימים רואים בה ילדה תמימה, בעוד אחרים מסוגלים להישבע שהיא מכשפה אמיתית, קוראת אותם לפני שבכלל הוציאו מילה מהפה ויודעת עליהם הכל

ילדה תמימה או מכשפה אמיתית? האמת היא כמובן אי שם באמצע, ואולי תלויה באיזה משני הדגים שבסמל המזל אתה מסתכל: בדג הרוחני הימני או בדג היצירתי השמאלי, שכן האישה הזו ניחנה בכישורים מופלאים להרגיש כל דבר בסביבה, לטוב ולרע - וללא צורך במילים. נפטון, אל הים, העניק לה את מתנות הידע הפנימי, משהו שבין הארות מדהימות ליכולת תקשור נפלאה, כשהיא רוצה להשתמש בהן. כשהיא אינה רוצה בכך, בעיקר כשהיא פוחדת ממה שתמצא שם, היא מתנהגת כילדה תמימה לכל דבר, רואה את הדברים בשלושה צבעים, ובעיקר - מאמינה לעולם.

כל בת דגים שהיא, קטנה או גדולה, היא סוג של מתקשרת בפוטנציה. עמוק בפנים הן מרגישות לעומק כשדברים הולכים לקרות, ואפילו משתנה בהתאם. אם תתן לגיטימציה לחלק הזה תגלה שלידך נמצאת מורה מופלאה שיודעת המון על היקום ועל מה שמתרחש בו, בתנאי שתהיה מוכן להקשיב וללמוד. אם לא, היא תסתגר בתוך עצמה וההפסד יהיה כולו שלך.

מזל דגים. ShutterStock
נשים בנות מזל דגים/ShutterStock

מצבי הרוח של בת הדגים הם סיפור מרתק בפני עצמו. גם מזל דגים וגם קבוצת המשתנים גורמים לשינויים מהירים במצב הרוח של האשה הזו, ולעיתים יכולים לנוע בין אופוריה קסומה לדכאון עמוק, יכולת הכלה מהממת ותחושה של חוסר משמעות - סוג של רכבת הרים לא קטנה. כשזה קורה - למד להכיל אותה, להיות שם עבורה כשהיא נעצבת על לבה בלי סיבה נראית לעין, לחבק שהיא הופכת להיות עלה נידף ברוח, ולהניח לה כשהיא זקוקה לטעון את מצבריה שלה בבדידותה שלה, כשגם החוקיות של כל אלה אינה ברורה לא רק לך, אלא גם לה עצמה.

בכל בת דגים יש צד טיפולי חזק ויש לה מגע קסם שיכול להעביר הרבה סוגי כאב. הטבע ייעד אותה להיות מטפלת רוחנית ברמה גבוהה, ואולי משום כך היא לא תמיד תהיה הדברנית הגדולה ביותר בחבר'ה, אבל אם תצטרך עזרה גם בתחום הכלכלי תתפלא עד כמה היא יכולה להיות אפילו כאן, ולבנות לך לו"ז כלכלי מעולה ומסעות קניות חכמים שבהם אפשר לנצל כל שקל באופן מיטבי.

לבית הדגים יש חוש מדהים ליופי ואסתטיקה, ודמיון יצירתי ופורה. החוש שלה לצבעים הוא מדהים, והיכולת שלה להתאים אותם לאופנה המתחלפת ובכלל להפגין טעם מעולה בקניות ביגוד ואופנה. הנושא שמעניין אותה הוא לאו דווקא הכסף, אלא היכולת לתת מעצמה מעל ומעבר, כשהיעוד האמיתי שלה הוא באמת להפוך את העולם למקום טוב יותר, רגשית רוחנית וגם אסתטית.

בת הדגים עשויה להיות אסטרולוגית, קוראת בקלפים או בקפה, יועצת פסיכולוגית או עובדת סוציאלית - את כל אלה תעשה ממקום אידאליסטי הרוצה לעזור לזולת לראות ולהבין את הלא מודע שמאחורי הקלעים, ולאן להוליך את חייו שהגיעו לפרשת דרכים.

עוד בוואלה!

מוכשרים, הפכפכים ו...שקרנים? הכירו את מזל דגים האמיתי

לכתבה המלאה
מזל דגים. ShutterStock
בכל בת דגים יש צד טיפולי חזק ויש לה מגע קסם שיכול להעביר הרבה סוגי כאב/ShutterStock

כעסים תסכולים וגישה תוקפנית והמונית הם לא כוס התה שלה. היא זקוקה למעגל הקטן והחמים שלה, ולאו דווקא להכרה של החברה מסביבה בה וביכולות שלה, בעיקר בגלל הצניעות הבסיסית וההכרה האמיתית באיכותה השקטה, ובסדר העדיפויות האמיתי הפנימי של הדברים, ולא החיצוני.

בגלל השקט הצניעות שלה וחוסר הרצון להתבלט הרבה טועים בה ולא מכירים בחוזק ובעוצמה הפנימית שלה, אולם במצבים הדורשים הבנה הכלה וריפוי - אין כמוה: אז יוצא ממנה הצד המרפא של נפטון, שליט המזל הזה, והיא הופכת רוחנית, טיפולית, מכילה ועוטפת.

היכולת של בת הדגים להסתגל לכל מערכת יחסים ובעצם לכל גבר שהוא עד שלב מסוים, תוך שהיא שמה בצד את אישיותה שלה לרגע, בעיקר בגלל שייכותו של מזל דגים הן ליסוד המים והן לקבוצת המשתנים באסטרולוגיה, היא אולי מתנה נוספת, למרות שלעיתים דווקא המתנה הזו מכבידה עליה לא מעט, בעיקר כשהיא צריכה לקום וללכת, כי מבחינתה זה אומר לשנות מצב צבירה רגשי, ולחשוף את הצד הרגיש והפגיע שלה. לכן תקופות ההחלמה שלה ממשברים הן מהירות יחסית, למרות שרגשית היא חייבת פעמים רבות להתבודד כדי להתמודד עם העובדות כפי שהן.

להורוסקופ מזל דגים לחצו כאן >>

בת הדגים נשית מאוד, מקסימה ויצירתית, וכשתרצה אותך - אין לך כמעט סיכוי לעמוד בפניה. יש לה את היכולת הכישופית הזו ליצור מציאות משלה ולהשיג דברים שהיא רוצה, למרות שרק לעיתים רחוקות היא משתמשת בה. השינויים שלה מדהימים, ונדמה שבתוך אשה אחת אתה זוכה לעשר נשים שונות, ייחודיות ומענינות, ולפעמים גם אכזריות במידה שבאמת רע להן.. היכולת שלה להשתנות מביאה איתה יכולת תיאטרלית מדהימה, ולא מעט שחקניות תיאטרון וקולנוע איכותיות שייכות למזל הזה.

בת הדגים אינה מפחדת מהבדידות: היא רגילה להיות לבד עם עצמה, שכן עמוק בפנים היא לעולם לא לבד. על הדגיגה לא מאיימים בללכת ולא לחזור. הנפש שלה תמיד קשובה לעולמות אחרים. אם תהיה טוב אליה, היא תעשה לך טובה, תעניק לך מפתחות לעולמות רוחניים וקסומים, ותלמד אותך גם הרבה על עצמך ועל תת המודע שלך. אולם אם תרע לה, אם תזלזל ותפגע בעולמה הרגיש, היא תנעל את הדלת בפניך, ותמיד תישאר שם, בחוץ, מרגיש שהעולם האמיתי נמצא אצלה ובכף ידה הקסומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully