וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש מזל עקרב: פרופיל המזל, התאמה זוגית והורוסקופ שנתי

25.10.2024 / 0:37

הגענו לחודש מזל עקרב וזה הזמן שנכיר את המזל הזה מקרוב: מיהו באמת העקרב? מדוע יש יום תמיכה לאנשים הנשואים לבני ובנות המזל הזה? ומה עוד צפוי להם בהמשך השנה?

מזל עקרב. ShutterStock
זה הזמן להכיר אתכם מקרוב, עקרבים/ShutterStock

מזל עקרב (21.11 - 23.09)

בני ובנות מזל עקרב לא זוכים להרבה פרגונים, חלקם לא בצדק. אומרים שהם אובססיביים, קנאים לעיתים, חשדניים במידה ובעלי עקיצה קטלנית - כלומר, לאנשים ממש לא כדאי להתעסק איתם. מה מכל זה נכון? חלק. מזל עקרב שייך לקבוצת המזלות הקבועים וליסוד המים הבנוי בעיקר על רגש. כמו כל מזלות המים למיניהם, כלומר סרטן ודגים, מזל עקרב נחשב למזל מופנם, סגור ודי חשדן. הוא מאמין - ואולי בצדק - שהעולם הוא מקום עויין ויש לנהוג בחשדנות ראויה, עד שדברים מוכיחים את עצמם אחרת.

העקרב אינו מתמסר בקלות. הוא דורש הוכחות בשטח ולוקח לו הרבה זמן עד שהוא סומך על אנשים, פותח את הדלת ומזמין להיכנס. אולם משנכנסתם, זכיתם לחבר אמיתי לכל החיים. העקרב תמיד יהיה שם עבורכם - גם ברגעים טובים וגם ברגעי משבר.

על אף עוצמתו, העקרב הוא קטן אמונה. מגיל צעיר החיים לימדו אותו שלא משתלם להיות אופטימי. העקרבים עורכים בדיקות קבלה קפדניות - וזה נכון לא רק לידידים, אלא גם לבני או בנות זוג פוטנציאליים. העקרב הוא מאהב מדהים ומאוד נאמן מטבעו, אבל הוא גם דורש את הנאמנות הזו מהזולת ולא מוכן להתפשר עליה. אולי בגלל זה הוא נראה לאחרים מאוד טוטאלי, הולך עד הסוף, ובאמת לא "דופק חשבון" כשמשהו מדליק אותו.

מאחר ששליט העקרב הוא כוכב פלוטו, אותו כוכב שאחראי על הצורך לחוות הכל בצורה טוטאלית, נראה לעיתים קרובות שכאילו העקרב אוהב לעשות לעצמו חיים קשים, לצאת עם טיפוסים לא קלים ולדרוש מעצמו ומהסביבה לא מעט. האמת היא שהעקרב לא אוהב שדברים באים בקלות. הוא אוהב לבחון את עצמו ואת כוחו ומעדיף את המילה "מעניין" על המילה "קל".

העקרב נחשב למזל יצירתי ורגיש שהולך עם הלב ולא מתפשר על הרגשות שלו. המחויבות שלו לעצמו ולדברים ששייכים לו מאוד עמוקה, אבל לפעמים הוא הופך להיות קיצוני ועלול להתגלות כקנאי נוראי, כרכושן לא קטן וכמישהו שלא מוכן לוותר על דברים הקשורים לעומק, משמעות ולפעמים גם כוח וכסף.

כשהעקרב לא מקבל את מה שהוא רוצה, הוא לא מוותר - אבל הוא ילבש את הפוקר פייס שלו ולא יראה את זה. מהמקום הזה כדאי לזכור גם שעקרב אמיתי לא שוכח ולא סולח. גם בעוד 20 שנה הוא יחפש צדק על דבר שקרה לו בכיתה ג'. העקרבים הם טיפוסים רומנטיים, מסתוריים וחכמים - שקטים מבחוץ, אך סוערים מבפנים.

הורוסקופ יומי למזל עקרב >>

מראיינת מביטה בחשדנות במרואיין. By fizkes, ShutterStock
מזל עקרב נחשב למזל מופנם, סגור ודי חשדן. הוא מאמין שהעולם הוא מקום עויין ויש לנהוג בחשדנות ראויה/ShutterStock, By fizkes

זוגיות: מי מתאים לעקרב?

ילידי מזל עקרב ימצאו זוגיות מפתיעה עם ילידי מזל גדי. השניים מודעים מאוד איש לפחדים של רעהו והם זקוקים לזמן לתרגל את הקשר ולפתוח את הלב. אולם לטווח ארוך, הם בהחלט מסתדרים זה עם זה - ויותר מזה. יש לחכות בסבלנות עד שמוצאים את הפתח, כי זה יהיה שווה את ההמתנה.

גם עם בני ובנות מזל דגים כדאי לעבוד על הזוגיות כי היא עשויה להיות מאוד מוצלחת. יש ביניהם קשר מעניין וזורם למדי. גם העקרב וגם הדגים זקוקים להרבה בטחון רגשי והם מוצאים זאת אחד אצל השני. אם מדברים ונחשפים כבר בשלב הראשוני ויודעים בדיוק מי נגד מי ולמה - עשוי לצמוח כאן קשר מצוין.

הקשר חזק גם עם ילידי מזל סרטן. העקרב דומה לסרטן בהרבה תחומים - וגם מאוד מתאים לו מהרבה בחינות. שניהם זקוקים להרבה בטחון ואם הקשר ביניהם יהיה אמין - הוא יחזיק שנים רבות.

אחד הצירופים הטובים שיש בגלגל המזלות הוא בין העקרב לבתולה. שני המזלות יכולים בשקט להיכנס למקום פרפקציוניסטי ולא מוותר עם עצמם וגם עם השני - ובמקרה הזה השניים לא רק זקוקים להרבה יותר בטחון רגשי מאחרים, אלא גם יכולים לתת אותו זה לזה ובכמויות רבות.

רוצים לדעת האם המזל שלכם תואם לעקרב? הנה לוח ההתאמות המלא >>


מדוע יש יום תמיכה לבני הזוג של העקרבים?
כל שנה בנובמבר, בין הבלאק פריידי לימי שופינג אחרים, נחגג גם "יום התמיכה הבינלאומי לבני הזוג של בני מזל עקרב", המזל הכי בעייתי והכי פחות מובן מבין כל המזלות, מזל שלהיות איתו בזוגיות, עלול להיות, איך לומר - קטלני. מצד שני, גם המגנטיות הבלתי סבירה שלהם עלולה להיות קטלנית, וגם הופכת את ההימנעות מהם לקשה במיוחד.

הנה כל הפרטים על יום התמיכה הבינלאומי >>


איך העקרב במיטה?
כולם יודעים שהעקרבים הם קצת משונים, אבל הם גם מאוד נבונים. העקרבים המסתוריים והאינטנסיביים הם אולי מלאי תשוקה, אבל הם מעדיפים לוותר על סקס מאשר לעשות אותו בחפיזות. הם אוהבים לעשות אהבה טרנספורמטיבית ולא מסתפקים ב-20 דקות של מיסיונרית. העקרבים יתעניינו בכם לחלוטין או יאבדו עניין בכם לחלוטין. ברגע שהם יחליטו שאתם האחד - הם יראו לכם אהבה בלתי נלאית וסקס יוצא דופן ואפילו מעט אפל. סקס עם העקרבים ידרוש מכם להתחיל לעבוד על הסיבולת שלכם. הם אוהבים כשאתם מבינים את הראש שלהם. תמיד הסתקרנתם לגבי סאדו מאזו? זה יהיה המזל הנכון להתנסות איתו. עקרבים אינם מפחדים מקצת קינקיות. הם לא אוהבים אנשים חסרי דמיון ומשעממים - או אנשים שדוחפים יותר מדי. אם תנסו להיות הצד השולט - תמצאו את עצמכם בחוץ.

מזלות תואמים מינית: סרטן, דגים, תאומים, מאזניים ודלי.

בדקו את ההתאמה המינית שלכם עם שאר המזלות בלחיצה כאן >>

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
מזל עקרב. ShutterStock
סקס עם העקרבים ידרוש מכם להתחיל לעבוד על הסיבולת שלכם. הם אוהבים כשאתם מבינים את הראש שלהם./ShutterStock

מה מצפה לעקרב בשנה העברית החדשה תשפ"ה?

פלוטו, שליט המזל שלכם, יבלה את עשרים השנים הבאות במזל דלי, תוך שהוא נכנס לאזורי פעולה חדשים ולא מוכרים, ויוצר ממש מציאות חדשה ומרתקת, גם כזו שמביאה איתה מהפכות של ממש - אם בחשיבה, אם בתפיסה ואם ביצירה.

רק כדי להזכיר - בפעם הקודמת שפלוטו שהה במזל דלי הוא יצר שבע מהפכות שונות ששינו את פני האנושות כל אחת בתחומה, כמו למשל המהפכה הצרפתית, המהפכה האמריקאית, המהפכה התעשייתית, מהפכת ההשכלה ועוד.

השפעתו של פלוטו היא השפעה טוטאלית: הוא שובר, הורס ובונה מחדש רבדים שלמים של מציאות, בעיקר כאלה שהגיעו למיצוי ואפילו סיאוב מסויים ושזקוקים להתחדשות אמיתית. השפעתו על בני מזל עקרב תהיה משמעותית והוא יאפשר להם לצאת מעולמם המופנם אל תוך מציאות פתוחה ומאפשרת - הן מנטלית והן טכנולוגית - ולמצוא את המקום שבו יוכלו גם למצוא וגם לשתף את העולם בחיפושיהם אחרי העומק והמשמעות הדרושים להם.

לתחזית השנתית המלאה של העקרב ושאר המזלות לחצו כאן >>

אילו ילידי מזל עקרב אנחנו מכירים?

רוס עושה "אונגי", הסדרה "חברים" עונה 6 פרק 17, דיוויד שווימר. וורנר, Giphy
דיוויד שווימר בן מזל עקרב. די מתאים לרוס/Giphy, וורנר

מיה דגן (25 באוקטובר 1975), ציון ברוך (25 באוקטובר 1979), אורן חזן (28 באוקטובר 1981), קייטלין ג'נר (28 באוקטובר 1949), ג'וליה רוברטס (28 באוקטובר 1967), דיוויד שווימר (2 בנובמבר 1966), יאיר לפיד (5 בנובמבר 1963), שרה נתניהו (5 בנובמבר 1958), זהבה בן (8 בנובמבר 1968), הנסיך צ'ארלס (14 בנובמבר 1948), עידו רוזמבלום (16 בנובמבר 1976), יובל שמלא (18 בנובמבר 1998) ולירן כוהנר (20 בנובמבר 1988).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully