וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לנקום באקס שלכם? בחרו קלף וגלו כיצד!

עודכן לאחרונה: 10.10.2024 / 9:50

הדרך הנכונה ביותר לנקום באקס הוא דווקא ללמד לחיות את החיים הטובים ביותר שאפשר בלעדיו. לקחת את הדברים הטובים מהקשר, ללמוד מהטעויות ולהתקדם הלאה מבלי להביט לאחור. בחרו קלף וגלו מהו הנתיב המדויק עבורכם

אומנות הקריאה בקלפים/Sagie Mendelboim

מה הדרך הכי טובה לנקום באלו שעזבו אותנו או התייחסו אלינו רע, שברו לנו את הלב או נעלמו ביום בהיר? ניחשתם נכון - לחיות את החיים הכי טובים שלנו בלעדיהם. יש לנו כמה דרכים לעשות זאת. אחת הדרכים היא להבין את השיעור של הקשר כדי להתחזק ולהתקדם הלאה. ברמה הרוחנית זה אומר במידת מה "לשאוב" מהקשר שחלף את האנרגיה שדרושה לנו. דרך מעניינת לחשוב על אקסים, על פי מנטורים ופסיכולוגים שונים, היא לראות אותם כחלק מודחק בנו. מה הכוונה?

בואו ניקח לדוגמה צעירה שתמיד נאלצה להיות טובה, להתנהג יפה, לעולם לא לסטות מדרך הישר, ונאסר עליה "למרוד" בכל דרך. מה הכי הגיוני שהיא תעשה? תימצא בחור "מורד" מטבעו, אולי כזה שמעשן ושותה לפעמים, עם קצת יותר שדים פנימיים מהרגיל. מדוע? משום שהוא מייצג משאלה סמויה שלה, לאפשר לעצמה להיות יותר מרדנית, "רעה", אנוכית ועוד. לא פעם אותו גבר ייעלם בסוף מחייה, כי הוא לא באמת גורם בונה ומועיל, הוא רק ראי המשקף לה את הצורך שלה לקבל את כל החלקים שבעצמה - גם המודחקים, ולהיות שלמה יותר. מובן שזאת רק דוגמה אחת מני רבות, אז בואו נבין מה אנחנו יכולים "לגנוב" מהאקסים שלנו, כלומר מה אתם יכולים ללמוד מהם - ואיך להתגבר עליהם?

בחרו קלף מאחד עד שלוש ובואו נבדוק מה השיעור שלנו, מה אנחנו מפיקים מהפרידה, מה נכון להבין לגבי הקשר ואיך להתחזק ולהמשיך מכאן הלאה.

בחרו קלף:

טארוט: פתיחה בקלפים. שגיא מנדלבוים, מערכת וואלה
טארוט: פתיחה בקלפים/מערכת וואלה, שגיא מנדלבוים

1. נסיך המטבעות - לבחור תפקיד חדש בחיים

הנסיך מייצג סדר, קביעות ושגרה. יכול מאוד להיות שהקשר שהיה יצר שגרה שהייתה חשובה לנו. אולי הקשר נתן לנו תפקיד מסוים בחיים שנתן לנו משמעות מיוחדת והרגשה של שליחות, של בהירות או של נתיב ברור. אם כך זה מאוד פשוט, עלינו לחפש את התפקיד הנכון עבור הסביבה שלנו ועבור עצמנו. לקחת את אותה שגרה נכונה וליצור אותה לעצמנו באופן בריא ומסודר. אנחנו לא צריכים בהכרח את האקס בשביל זה, אנחנו יכולים לחפש משמעות ותפקיד של מסירות ותמיכה עבור אחרים גם בעצמנו.

עלינו לזכור שאותו "תפקיד" שלקחנו על עצמנו בקשר לא עשה לנו טוב באותה המסגרת, לא באמת היה מאוזן ונכון - אחרת הדברים לא היו מתפרקים, ולכן עלינו למצוא את הדרך הבריאה והנכונה ליצור לעצמנו שגרה מעצימה שמוציאה מאיתנו את המיטב. ומה לגבי בן הזוג שעזב? ביי ביי, תודה על השיעור ועל המסר, בהצלחה. טנק יו, נקסט, כמו שאומרת אריאנה גרנדה.


עוד בנושא:
בחרו קלף: כך תתמודדו עם פרידה או אובדן
בחרו קלף: זה המסר למערכת היחסים הקרובה שלכם

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
טארוט - קלף נסיך המטבעות. ShutterStock
טארוט - קלף נסיך המטבעות/ShutterStock

2. עשרה מטבעות - להקים את הבית הפנימי

עשרה מטבעות הוא קלף ה"חיו באושר ועושר" שלנו, כלומר הוא אחד מהקלפים הללו לצד עשרה גביעים כמובן. זהו הקלף המשקף בית יציב וקרקע, בנייה משותפת פיזית הכוללת משפחה וילדים. אם בן או בת הזוג כבר לא איתנו, כנראה הם לא היו האנשים הנכונים למשימה הזו. אולי הם היו מדהימים, מעניינים ומושכים, אך מערכת היחסים הרצויה לנו - היא זו שיש לה עתיד!

לא חסרים מקרים בהם אנשים מתמסרים לחלום ומגלים שהמציאות היא לא עשרה מטבעות אלא שלוש חרבות - חובות, דרמה, עליות וירידות, ועוד. לכן, זהו שיעור למצוא פרטנרים יציבים ונכונים, ובינתיים? לבנות את חלקת האלוהים הקטנה שלנו! לטפח את הקריירה, את הבית, את המשאבים, את הגוף שלנו, את החברויות ואת הקהילה. אנחנו צריכים בסיס יציב בעצמנו כדי לטפח בסיס יציב עם אחרים - ובשביל זה אנחנו לא צריכים את האקס. ייתכן שהוא עיכב את המטרה העליונה שלנו ואם הוא עצמו היה ביתי ויציב? ניקח איתנו את האנרגיה הזו כדי לטפח את חיינו שלנו.

טארוט - קלף עשרה מטבעות. ShutterStock
טארוט - קלף עשרה מטבעות/ShutterStock

3. אס החרבות - מעז יצא מתוק

כשאס החרבות מופיע בקריאה, ברור לנו שהחיתוך היה הכרחי ואולי אפילו קצת סוג של גזירת גורל - לטובתנו. אס החרבות הוא קלף לוגי וזה אומר שעלינו להיות חכמים וקרים כדי להתקדם הלאה. אז אם באמת קיבלנו יחס לא נכון או לא הוגן? צריך לחתוך, לחסום, לנתק ולהמשיך הלאה. כן גם ברשתות החברתיות וגם בוואטסאפ. אם לא קיבלנו הרבה חמלה ונועם, אין סיבה שניתן את האנרגיה הנעימה והמחבקת בחזרה.

לא צריך לעשות דרמה, פשוט לעשות חשבון נפש מה באמת משרת אותנו ומה ממש לא - ולהמשיך קדימה, להציב מטרות ולהתקדם אל הקשר הבא הרבה יותר חכמים. אם הפרטנר שלנו היה חד, חכם ומהיר תפיסה, אולי נוכל "לגנוב" את התכונות האלה לעצמנו, להתנהל קצת יותר בחדות ובמהירות. להשוות את האנרגיה ולקחת לעצמנו קורטוב של קור רוח.

אס החרבות. ShutterStock
טארוט - קלף אס החרבות/ShutterStock

הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 30 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות אותם הוא מעביר בזום, בתל אביב ובערים נוספות ברחבי הארץ.

קורס טארוט ועוד - באתר של שגיא.
"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully