וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחרו קלף: זה המסר למערכת היחסים הקרובה שלכם

עודכן לאחרונה: 18.7.2024 / 9:41

מרגישים שקשה לכם כרגע עם קרוב משפחה? שאתם צריכים חיזוק ומיקוד בזוגיות? או שאתם לא מצליחים למצוא בן זוג על אף שאתם מאוד מנסים? היום תקבלו מסר מקלפי הטארוט למערכת היחסים שלכם עם האדם היקר לכם

אומנות הקריאה בקלפים/Sagie Mendelboim

היום נקבל מסר מקלפי הטארוט למערכת היחסים עם האדם המשמעותי לנו ונבין על מה חשוב לנו לשים דגש כדי באמת נוכל להתקדם נכון במערכות יחסים ולהבין שהן באמת מתאימות לנו. אז בין אם מדובר בקשר קיים או בקשר שאנחנו רוצים ליצור, בואו נבין איך נכון לגשת לקשרים השבוע.

לפני שנבחר קלף, חשוב לחשוב על קשר כעל אנרגיה מסוימת בחיים שלנו. אנחנו לא רק יוצרים מערכת יחסים עם אדם מסוים, אנחנו יוצרים קשרים מתוך מטרת על ורצון להפיק מקשרים את המקסימום. בואו נתמקד ברוח של הקשר שאנחנו רוצים לזמן אל חיינו ונבחר אחד מהקלפים הבאים - 1, 2 או 3.

בחרו קלף:

טארוט - בחרו קלף מבין השלושה. שגיא מנדלבוים, אתר רשמי
1, 2 או 3?/אתר רשמי, שגיא מנדלבוים

זה הקלף שבחרתם:

1. שלושה מטות.
2. העולם.
3. שלושה גביעים.

1. אם בחרתם את הקלף הראשון, השבוע חשוב להתמקד בערך שנובע מקלף שלוש מטות. זהו קלף מהסדרה המעשית שכולל את המספר 3 המעיד על שלמות ראשונית, יצירת בסיס ראשוני נכון והשגת מטרה וכן את יסוד המטות הקשור באש, בתנועה ובכוח מתפרץ. המסר של הקלף הוא של אחווה, הכרה ושיתוף פעולה. אם מדובר בקשר שאנחנו שוקלים להכניס אל חיינו, אנחנו חייבים להרגיש שקיימת הערכה אלינו, הכרה בערכנו ויכולת לעזור ולעבוד יחד. אסור להתפשר השבוע על הרכיבים האלה, ולא לתת צ'אנסים לאנשים רק כי הם יפים, מעניינים או מרשימים - אם הם לא רוצים להעניק לנו שום ערך בקשר. עלינו לבחון ולוודא שהאנשים בחיינו מביאים ערך של הדדיות ושיתוף פעולה ולא מביאים לנו עוד אתגרים שלא לצורך. אם הם נראים בעלי ערך אבל מספקים רק בעיות, זה מספיק בשביל לא להמשיך בכיוון. למי שכבר נמצא בחיינו - כדאי לתת יותר מחמאות יותר תשבוחות ולהציע יותר עזרה, האלמנטים האלה פשוטים אבל לפעמים אנחנו שוכחים שיחס טוב, אנשים זוכרים לשנים קדימה. זה שבוע מעולה ליצירת פרויקטים משותפים ולעבודת צוות טובה שיש בה הערכה הדדית והבנה שהשלם יותר גדול מסך חלקיו. בפשטות - אם אין אפשרות לשיתוף פעולה ולהדדיות, עדיף להתרחק.

2. קלף העולם מראה לנו שהגיע הזמן לסיים נכון קשרים ישנים או ריבים ישנים בקשר ולהגיע להשלמה כדי שאפשר יהיה לנוע אל קשרים חדשים או אל שלבים חדשים בקשר. אם יש צורך בשיחת יחסינו לאן - זה הזמן לעשות אותה, אם אנחנו צריכים קלואזר או סגירת מעגל מול עצמו, עלינו להגיע למסקנות ולהבנות לבד כדי שנוכל ליצור קשרים חדשים וטובים יותר. אם אנחנו אחרי פרידה או סיום קשר, זה השבוע לצאת ולהתחיל משהו חדש. קלף העולם הוא קלף של סגירת מעגלים אבל לא פעם אנחנו שוכחים שאחרי סגירת מעגל צריך להיפתח שוב, כן גם אם זה אומר להסתכן בפגיעה או בחוסר ודאות. אלא שהפעם אנחנו חכמים ונבונים יותר. זהו קלף מהסדרה הרוחנית והא מעיד על כך שהגענו כבר לנקודות הישג רבות בחיינו בקשרים בין אישיים.

עוד בנושא:
בחרו קלף: כך תתמודדו עם פרידה או אובדן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טארוט קלף העולם world. וואלה!, מערכת וואלה
קלף העולם מראה לנו שהגיע הזמן לסיים נכון קשרים ישנים/מערכת וואלה, וואלה!

3. שלושה גביעים הוא קלף מהסדרה המעשית שמשלב את יסוד הגביעים המייצג זרימה ושפע עם המספר שלוש המייצג שוב - השלמה ראשונית וביסוס היסודות להגשמה ראשונה. המסר שלכם למערכות יחסים השבוע הוא לנסות לחגוג ולהקליל יחד, בעיקר אם מדובר במערכת יחסים קיימת שזקוקה לקצת הנאה. בידקו איפה האנרגיה קלילה, איפה יש תחושה של שפע, של חגיגה ושל "ביחד" - והיו במקומות שממלאים אתכם.

זה אומר גם להתרחק קצת ממקומות בהם כל מה שאתם מקבלים זה שליליות. עכשיו חשוב להבהיר, זה לא אומר לנטוש את האנשים בחיינו אם יש להם קושי. זה אומר להביא אנרגיה יותר שופעת לדינמיקה ולהיות במקומות שבהם טוב לנו. אם יש אנשים סביבנו שפשוט קשה להם, אפשר לנסות להרים את האנרגיה גם מולם. אם יש אנשים שמבאסים אותנו כליל בלי להקשיב לצרכים שלנו בכלל, אז שווה אולי לקחת קצת הפוגה ולהתמלא בכוחות מחודשים. בכל מקרה חשוב להסכים לקבל שפע, להגיד תודה על השפע ולהגיד כן להצעות של יציאות, בילויים והנאה.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא, מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 28 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות אותם הוא מעביר בזום, בתל-אביב, ובערים נוספות ברחבי הארץ. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully