וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחרו קלף: כך תתמודדו עם פרידה או אובדן

עודכן לאחרונה: 18.6.2024 / 10:18

מה השיעור או המסר שלכם לפרידה צפויה או כזו שרק לאחרונה קרתה? בחרו קלף

אומנות הקריאה בקלפים/Sagie Mendelboim

הפעם יש לכם הזדמנות לבחור קלף עם מסר ולבדוק איפה המסר או השיעור פוגש אתכם. פרידות הן דבר קשה. לא פעם הן מותירות אותנו לא רק בשברון לב אלא גם בספקות, ירידה של הביטחון העצמי ודאגה לגבי העתיד... אולי גם האמונה באהבה מתערערת. אולם, יש גם לא פעם יתרונות בסיומת בחיינו, ואולי הקלפים יכולים לעזור לנו להגיע לתחושה של פיוס עם הסיטואציה שהייתה ולראות את היתרונות גם באובדן. היום נבדוק למה טוב שהוא (או היא או הם) הלכו. כמובן שזה תקף לכל מין ומגדר.

אז בחרו לפי האינטואיציה שלכם - קלף ראשון, שני או שלישי.

לפי הקלף שבחרתם, אפשר לקרוא את המסר ולבדוק האם השיעור שמציג הקלף מתאים לתחושתכם. לפי תפיסת הטארוט, כל שיעור שאנו עוברים בחיים הוא בעל משמעות, ותמיד יש הזדמנות לגדילה שמצויה גם בסיטואציה כואבת או מורכבת. אנחנו יכולים לבחור לקחת את המשאבים מהפרידה ולהמשיך הלאה. אז קדימה, בחרו את הקלף שלכם ונעבור לתשובות:

בחרו קלף:

טארוט - בחרו קלף מבין השלושה. שגיא מנדלבוים, אתר רשמי
1, 2 או 3?/אתר רשמי, שגיא מנדלבוים

קלף מספר 1 - מה שטוב בפרידה זה אביר החרבות

אביר החרבות הוא אחד מארבעת קלפי האבירים וקלפי האבירים הם אנרגיות שמתקשות להגיע להכרעה, להשלמה ולמימוש. הן נותנות הרגשה של "כמעט שם" ו"עוד מאמץ אחד ודי" אבל המאמץ - זה התפקיד של הפרטנר שלנו לעשות אותו בעצמו.

אם אנחנו מתעסקים עם פרטנר שיש לו אנרגיה של אביר, זה אומר שהרבה מאוד עבודה מוטלת עלינו בקשר ואנחנו למעשה נמצאים בקשר בשביל שני אנשים בו זמנית. ייתכן שבן הזוג לא באמת היה בשל להגיע להחלטה לגבינו או לגבי הקשר, והיה כל הזמן מתנדנד ולא בטוח ולא נתן לנו קרקע יציבה.

בקשר בריא אנחנו צריכים פרטנר שאוחז במושכות לצידנו ובטוח לגמרי בקשר, אחרת אנחנו נחווה במשך הזמן הרבה מאוד עומס. אולי לחילופין אנחנו אלו שמחזיקים באנרגיה של האביר, ולפי-כך אנחנו אלו שצריכים עדיין להתבגר ולהיות יותר עצמאיים כדי לנהל קשר יציב ובריא עם הפרטנר שלנו. בכל מקרה, השיעור הוא לחפש את האנרגיה שמתרחשת כשהאביר מבשיל והופך לאס - אס החרבות הוא אנרגיה של החלטה ותזוזה קדימה, וזו האנרגיה שאנחנו צריכים ביחסים שלנו ובעצמנו, החלטיות ויכולת להתקדם. אולי הפרידה היא הזדמנות עבורנו להיכנס לאנרגיה יותר החלטית, עצמאית ועוצמתית. ייתכן שגם אנחנו צריכים לעשות קאט ברמה הלוגית כדי שנוכל לעשות סדר בדברים, לפעול עם ההיגיון שלנו ולחתוך קדימה את שאריות העבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
טארוט - קלף אביר החרבות knight of swords. וואלה, מערכת וואלה
קלף אביר החרבות/מערכת וואלה, וואלה

קלף מספר 2- מה שטוב בפרידה זה שמונה גביעים

שמונה גביעים הוא סוג של מבחן אמונה. בסיפור המיתולוגי זה הזמן שבו הגיבורה יורדת ל"שאול" לא על מנת לסבול חלילה אלא על מנת לעבור מבחן שיוכיח כי היא באמת ראויה לאהובה - קופידון. היא עושה זאת כי היא מוכנה להרפות מהידוע, ולתת הזדמנות ליקום לעמוד לצידה. בחיינו שלנו, מבחן האמונה יכול להיות דומה. זה המקום שבו אנחנו משחררים את האדם השני מתוך אמונה כי מה ששלנו - שלנו, ומה שלא, פשוט לא. והשחרור הוא אולי השחרור של התפיסה שאנחנו רוצים את האדם הזה בחיינו - וזהו.

האמונה היא המקום שבו אנחנו באמת מאמינים שמסיבה כלשהי, גם אם היא לא ידועה לנו, זה לחלוטין לטובתנו העליונה - להיות בנפרד מהאדם הזה. יש הרבה מאוד שאיננו רואים ואיננו יודעים, וכל אדם בחיינו הוא נתיב שבו אנו הולכים. כשאנחנו משחררים אנחנו עושים זאת מתוך הבנה, שאנחנו לא מכירים את הנתיב של הפרטנר שלנו עד הסוף, ויש סיכוי טוב שברגע הנוכחי, כמו שהפרטנר עכשיו - הוא לא מציע לנו נתיב נכון לעתיד שלנו.

וזאת מחשבה שמאפשרת לנו להרפות מההיצמדות למה שנדמה לנו שנכון, לטובת רצון הבריאה - שהוא שנהיה בנפרד כרגע. במקום זה, הבריאה מציעה לנו את מה שכן נכון עבורנו כרגע, ותביא למסלול שלנו, את האדם שכן ייטיב איתנו, השחרור הוא האמון בכך שהמצב, כואב ככל שיהיה, יש בו טוב שאיננו רואים.

טארוט קלף שמונה גביעים. וואלה, מערכת וואלה
טארוט - קלף שמונה גביעים/מערכת וואלה, וואלה

קלף מספר 3 - מה שטוב בפרידה זה מלכת המטות

כשהשיעור שלנו הוא מלכת המטות יש לכך משמעות כפולה. ראשית, מלכת המטות היא קלף מסדרת קלפי החצר והיא מייצגת את מזל אריה. החלק הגלוי של המזל מוכר לרובנו - היכולת לראות ולהיראות, להביע את עצמנו, להיות דרמטיים ותיאטרליים, מאפיינת מאוד את המזל, ולכן ייתכן שהפרידה מאפשרת לנו להיות הרבה יותר "עצמנו", להתלבש כמו שבא לנו, להרגיש פחות נשלטים ויותר בשליטה על גורלנו, לחקור חלקים חדשים באישיות שלנו, לצאת החוצה יותר ולהראות את עצמנו במדיה החברתית באופן חופשי ובלי לחשוב "מה יגידו". החלק השני והעמוק יותר במלכת המטות מדבר על תחושת האחריות הגדולה. מלכת המטות לא פעם נוטה לקחת אחריות על אלמנטים שאינם באמת באחריותה. ולכן ייתכן שיש כאן הזדמנות להפסיק לקחת אחריות על הזולת ולהתמקד בעצמנו. זה כבר לא ענייננו מה קורה עם האקס ואיך הוא מרגיש, וזאת הזדמנות לתת למי שכבר אינו חלק ממרקם חיינו - לקחת אחריות מלאה על עצמו.

קלפי הטארוט הם הרבה יותר ממסרים, הם שיקוף של הדי.אנ.איי הרוחני שלנו, הם מאפשרים אבחון חד כתער של הסיטואציה שלפנינו, ושל הפתרונות שאנחנו יכולים ליישם כבר היום כדי לקדם את חיינו אל הרמה הבאה, להתכוונן אסטרטגית בכל מצב, להבין את האנשים בחיינו ולאהוב את עצמנו יותר. הקלפים מפתיעים אותנו כל יום בחכמתם. לכן אני מזמין אתכם ליהנות מכל המשאבים החינמיים שבית הספר שלי מציע.

קישור:

טקסט הקישור:

קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא

מלכת המטות. ShutterStock
קלף מלכת המטות/ShutterStock

הכותב הוא מנדלבוים שגיא, מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 28 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות אותם הוא מעביר בזום, בתל-אביב, ובערים נוספות ברחבי הארץ. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully