וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ סוף השבוע: 27-28 בספטמבר 2024

עודכן לאחרונה: 27.9.2024 / 14:41

מטלה ועד דגים: רגע לפני שנכנסת שבת, בואו להתעדכן במה שמצפה לכם בסוף השבוע הזה על סמך הכוכבים ולפי חלוקה למזלות

הורוסקופ שבועי - 22.9.2024/יאיר טריבלסקי

טלה
הירח באריה מביא איתו הרבה אנרגיה לסוף השבוע הזה וזהו זמן מצוין לפעול בהתלהבות ובריגוש. פנו מקום לאהבה, בשאיפה שלא תצטרכו לעשות זאת תוך ריצה לממד.

שור
על פניו זה נראה כמו סוף שבוע ביתי ומשפחתי, שוורים. הירח שוהה בבית המשפחה וזהו זמן מצוין לסדר לנקות ולארגן את הבית מחדש - ולשנות אווירה. זמן טוב גם לארח בבית ולהשקיע באירוח.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, עושה צעדים ראשונים במזל מאזניים ומביא איתו את הצורך במפגשים מהורהרים של אחד על אחד ובגובה העיניים. סופ"ש מצוין לשיחות שכאלה ומכל הסוגים.

סרטן
הירח מדגיש את הצורך לצאת בשישי למסע קניות גדולות וקטנות לבית, למשפחה ולעצמכם - ולחידוש המלאי. ארוחת הערב תהיה בשישי חגיגית מתמיד. בשבת - הנאות קטנות, משחקי חברה ובינג' של סדרות בטלוויזיה.

אריה
על פניו זה נראה כמו סוף השבוע הטוב שלכם, אריות. הירח שוהה במזל שלכם, השמש שלכם מאפשרת לכם להכיר אנשים חדשים ומעניינים עם הפתיחות שלכם כעת וזהו זמן טוב להרחיב את המעגל החברתי.

בתולה
יש כמה תכניות לסוף השבוע הזה, אבל מיקומו של הירח גורם לכם שלא להיות עכשיו במיטבכם. זמן טוב להוריד את כל הלחצים, להיות קצת לבד אם אפשר, לעטוף את עצמכם במוסיקה שקטה או בחיבוק ולנוח.

עוד בנושא:
האם אפשר לסמוך עליכם? אלו 7 המזלות המסוכנים ביותר
אלה 4 המזלות הכי נועזים במיטה לפי האסטרולוגים

מזל עקרב. ShutterStock
מזל עקרב: הירח במזל אריה שם אתכם במרכז האקשן, כשהקסם האישי שלכם במיטבו/ShutterStock

מאזניים
השמש ומרקורי במזל שלכם גם חוגגים לכם יומולדת וגם מזכירים לכולם איזה מקסימים אתם בימים אלה, למרות שלמאזנאים לא קל בימים שסביב היומולדת. הירח באריה הופך את הסופ"ש לסופר חברתי. זמן למפגשים.

עקרב
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה רגעים יפים של קרבה ושל שקט. הירח במזל אריה שם אתכם במרכז האקשן, כשהקסם האישי שלכם במיטבו. זמן מצוין לפגוש אנשים אוהבים או להתאהב.

קשת
כשהירח שוהה במזל אריה זה הזמן של הקשת לארוז אישה, ילדים כלב וסבתא - ולצאת לטייל, כל זאת בשאיפה שלא יגיח פתאום איזה כטב"מ תימני מעל החורשה או טיל עירקי. זמן נפלא לחיק טבע בטוח, אם יש כזה.

גדי
הירח במזל אריה עלול להביא איתו כמה דרמות מיותרות וכדאי לא לעשות עניין משטויות. סופ"ש מעולה לשיחות עומק מכל סוג, אבל במקביל גם לזהירות שלא לקחת סיכונים מיותרים בכבישים ובדרכים.

דלי
הירח שוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם בסופ"ש וזהו זמן טוב להתמקד בביחד הזוגי, לצאת עם בן או בת הזוג לטיולון בשניים ולהיזכר בכמה מילים שמזמן לא אמרתם. אם הלב פנוי - צאו לדייט שעכשיו מרגש יותר מתמיד.

דגים
זווית העימות בין מרקורי, כוכב התקשורת, לבין נפטון, שליט המזל שלכם, עדיין בסביבה ומביאה איתה שיחות מרתקות. על פניו זה נראה כמו סופ"ש של חובות ומחוייבויות - הן חברתית והן משפחתית. היו שם עבור האהובים עליכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully