וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה 4 המזלות הכי נועזים במיטה לפי האסטרולוגים

12.8.2024 / 0:05

אם אתם אוהבים להתנסות בדברים נועזים במיטה, אלה 4 המזלות שיגשימו לכם את הפנטזיות האפלות ביותר שלכם

ככה נראתה החתונה של יורי השרירן עםן מרגו בובת המין/yurii_tolochko/

מחקר מגלה שיותר ממחצית מבני דור ה-Z (אלה שנולדו בין 1995 ל-2008) מחפשים אחר מערכות יחסים לא מסורתיות - כאשר 59% מדווחים שהתרחיש האידיאלי עבורם הוא מערכת יחסים פתוחה או פוליאמורית. כשזה מגיע למיטה, רבים מהם גם אוהבים להתנסות בדברים נועזים ואף אפלים, כך טוענת האסטרולוגית ג'ורג'ינה איסטרברוק (את'נס קריסטלס) - שמצאה כי 4 מזלות מתוך ה-12 שבגלגל המזלות שלנו עשויים להסתיר סטיות מיניות קיצוניות למדי. אם הדייט שלכם הוא בן או בת אחד המזלות הבאים, אולי כדאי שתדעו מה מצפה לכם ברגע שתגיעו איתם למיטה.

מזל טלה (21 במרץ - 19 באפריל)
מזל טלה הוא המזל הראשון בגלגל המזלות וככזה, האנרגיה שלו היא ניסיונית, חסרת סבלנות, חרמנית וסקרנית. הם לא "עושים אהבה": הם אוהבים סקס אנרגטי וחושני, הרבה פעמים יוצא דופן ונועז - ועם שותפים אגרסיביים למדי. הם יהיו מוכנים להתנסות בכל דבר שתציעו להם ולעולם לא יסרבו לחובה שהוטלה עליהם במשחק "אמת או חובה". נשלטים בידי מארס, כוכב העשייה והיוזמה, ילידי המזל אוהבים להתנסות - בין אם זה במשחקי קשירה ואוכל ובין אם זה במסיבת חילופי זוגות פרועה.
להורוסקופ היומי והשנתי של מזל טלה >>

סוד סקסי. ShutterStock
ילידי מזל טלה אוהבים להתנסות/ShutterStock

מזל אריה (23 ביולי - 22 באוגוסט)
האריה נשלט בידי השמש שמניעה אותו להיראות ולחגוג. עבור האריות, סקס זה אמנות. הם דרמטיים במיטה כמו בחיים. הם טיפוסים מיניים, יצירתיים ומסורים - ואוהבים לקחת שליטה גם בחדר המיטות. ילידי המזל הזה יעשו כמעט הכל כדי להתבדל מהקהל או לזכות בתשואות סוערות על התעוזה שלהם. זו אנרגיית ה"בחרו בי" שמתאימה את עצמה בקלות לפריצת גבולות ולסיפוק פנטזיות מיניות. מבין כל המזלות, האריה הוא זה שהכי מתאים שיגע בעצמו תוך כדי צפייה בסרטון סקס של עצמו - או להכין לעצמו אלבום תמונות אמנותיות של גופו העירום.
להורוסקופ היומי והשנתי של מזל אריה >>

מזל בתולה (23 באוגוסט - 22 בספטמבר)
אל תתנו למראה התמים שלהם להטעות אתכם. בתוך תוכם הם יתרגשו בטירוף אם רק תציעו להם להתנסות במשהו נועז. הסטיות שלהם רדומות אבל הן לגמרי שם. על אף שביומיום הם מאוד נקיים ומסודרים, כשזה מגיע למיטה הם עשויים ליהנות מכל דבר לא סטרילי שעולה על הדעת - וכן אנחנו מדברים גם על מעורבותם של נוזלים למיניהם, ועדיף שנעצור פה.
להורוסקופ היומי והשנתי של מזל בתולה >>


עוד בנושא:
אלה המזלות שאיתם יהיה לכם את הסקס הטוב ביותר בחייכם

מומחים חושפים מה המזל שלכם אומר על חיי המין שלכם - ומי הכי טוב במיטה?

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
גבר צופה בפורנו במחשב. M-Production, ShutterStock
האריה הוא זה שהכי מתאים שיגע בעצמו תוך כדי צפייה בסרטון סקס של עצמו/ShutterStock, M-Production

מזל עקרב (23 באוקטובר - 21 בנובמבר)
מזל עקרב שולט בבית השמיני של הסקס, הסודות והטרנספורמציה. ילידי המזל הזה מוכנים לעשות כל מיני מעשים מיניים אפלים, בלתי צפויים ולפעמים אפילו מזעזעים (כולל חנק אירוטי) כדי להבטיח שלא תשכחו את החווייה המינית שלכם איתם. כן, הם ממש לא מפחדים מקינקיות. הסקס איתם יוצא דופן ואפילו אפל. תמיד הסתקרנתם לגבי סאדו מאזו? זה יהיה המזל הנכון להתנסות איתו. היתרון בהם הוא שהם לעולם לא יספרו לאחרים על הפנטזיות שלכם, מה שהופך אותם לשותפים מצוינים למיטה למי שרוצה להתנסות בדברים קיצוניים שלא הייתם רוצים שאחרים ידעו שאתם בקטע שלהם.
להורוסקופ היומי והשנתי של מזל עקרב >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully