וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אפשר לסמוך עליכם? אלו 7 המזלות המסוכנים ביותר

עודכן לאחרונה: 10.2.2022 / 21:15

עם אילו מזלות ממש לא כדאי לכם להסתבך? מי הוא הדו פרצופי שיכול לתקוע לכם סכין בגב כשלא תסתכלו? פרופיל טיקטוק דירג את 7 המזלות המסוכנים ביותר - אך האם הוא צודק?

כמעט 3 מיליון איש צפו בסרטון הטיקטוק המדרג את 7 המזלות המסוכנים ביותר, אלה שמציגים חזות תמימה - אך ברגע האמת עשויים לחשוף את פרצופם האמיתי ולבגוד באמון שלכם. האם המזל שלכם מופיע ברשימה - ועד כמה הרשימה מדויקת?

ערוץ הטיקטוק zodiax.fax שיתף סרטון טיקטוק קצר עם הדירוג, כשאת האחרון ברשימה תופס מזל גדי - ואחריו מגיע מזל דלי. את המקום החמישי תופס המאזניים וברביעי תמצאו את העקרב. אז מי הם 3 המזלות הכי מסוכנים?

צפו ברשימה המלאה:

להורוסקופ היומי שלנו לחצו כאן >>

לפי הרשימה, שהיוצרת שלה ציינה שהיא מבוססת על ניסיון אישי יותר מאשר על מחקר מעמיק כך שהיא בהחלט לא מדויקת, המזל שנמצא במקום השלישי ברשימה המסוכנת הוא הטלה והמזל שנמצא במקום השני הוא הסרטן. במקום הראשון - מי שזכה בתואר המפוקפק "המזל המסוכן ביותר בגלגל המזלות" הוא מזל תאומים. מצטערים תאומים, אך לפי הרשימה הזאת אתם טיפוסים מניפולטיביים שקשה לסמוך עליהם.

הסרטון צבר מעל 112 אלף תגובות, כשרבים טענו שחוו על בשרם בגידות מהמזלות המופיעים ברשימה בעוד אחרים טענו שיש מזלות מסוכנים יותר שלא נכנסו אליה. אז מה אתם אומרים, הרשימה מייצגת או שיש בה טעויות?

חושבים שיש לכם תוכן מעניין לשיתוף במדור הרוח וההורוסקופ שלנו? כתבו לנו >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully