וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ סוף השבוע: 20-21 בספטמבר 2024

עודכן לאחרונה: 27.9.2024 / 15:12

מטלה ועד דגים: רגע לפני שנכנסת שבת, בואו להתעדכן במה שמצפה לכם בסוף השבוע הזה על סמך הכוכבים ולפי חלוקה למזלות

הורוסקופ שבועי, ה-15 בספטמבר 2024/יאיר טריבלסקי

טלה
הירח שוהה במזל שלכם בשישי והופך אותו ליום הטוב של השבוע. זמן מצוין למפגש עם חברים על קפה וארוחת ערב נפלאה כשהטלה שלנו במצב רוח טוב. בשבת - הנאות פשוטות: אוכל טוב, חברים שמזמן לא ראיתם וסתלבט אמיתי. בסה"כ סופ"ש מאוד חיובי עבורכם, טלאים.

שור
שישי הוא לא היום הטוב שלכם. הצטברה לה הרבה עייפות, פיזית ומנטלית - והשור שלנו רוצה לנוח. מנוחה ורגיעה הן מילות המפתח של היום הזה. אולם, הירח עובר למזל שלכם בשבת: זמן לאקשן מכל הסוגים, טיול או שניים ואפילו מפגשון עם חברים רחוקים.

תאומים
הלחצים יורדים בהדרגה כשמרקורי יוצא מהזווית עם סטורן שממול. את סוף השבוע הזה כדאי להקליל עד כמה שאפשר. זמן טוב לשיחות שמחות, לחיק טבע קרוב שאפשר לראות בו חצבים ולהרגיש את הסתיו גם בפעילות איטית ונינוחה יותר.

סרטן
שישי אקטיבי מאוד שם אתכם במרכז העניינים כשהירח, שליט המזל שלכם, שוהה במזל טלה. זמן להרבה מאוד אקשן מכל הסוגים - ואפילו למסיבה טובה בשעות הערב. בשבת - חברים, מכרים, ידידים וקרובים: זמן לראות ולבלות איתם, כשהדגש על הצד החברתי.

אריה
זווית מדויקת של עימות בין השמש, שליטת המזל שלכם, לבין נפטון המטשטש והמערפל גורמת למעורבות רגשית גבוהה במיוחד - וזה אומר מצבי רוח משתנים במהירות וקריזות קטנות שיכולות להפוך לדרמות גדולות. אנשים רגועים וים של בינג' של סרטים שהקלטתם מומלצים דווקא עכשיו.

בתולה
השמש ומרקורי עדיין במזל שלכם ונראה שאתם על המסלול החיובי מבחינת פעילות, אבל הירח במזל טלה עלול להביא איתו סערות פתאומיות ולא צפויות - הימנעו מריבים מכל סוג בשישי. בשבת מרגיע הירח במזל שור את הרוחות. זמן לאירוח שקט ולהרמוניה עדינה.


עוד בנושא:
האם אפשר לסמוך עליכם? אלו 7 המזלות המסוכנים ביותר
אלה 4 המזלות הכי נועזים במיטה לפי האסטרולוגים

מזל דגים. ShutterStock
דגים: הירח הטלאי מתאים למסע קניות גדול ולחידוש מלאי לבית ולעצמכם/ShutterStock

מאזניים
הירח שוהה בבית היחסים שלכם ומאפשר ליהנות משיחות עומק של אחד על אחד וממילים שמזמן לא אמרתם. זמן לשדרג את התקשורת הזוגית. בשבת - זמן לפעילות זהירה, להימנעות מסיכונים מכל סוג ולשיחות נפש ועומק מהסוג החביב עליכם.

עקרב
זווית המתח בין ונוס לאורנוס מגיעה לשיאה בסוף השבוע - וחשוב להיזהר משינויים פתאומיים במצב הרוח והחלטות פזיזות. זהו זמן לשהות עם אנשים שמכירים אתכם היטב ומקבלים אתכם כפי שאתם. שבת תתאים לבילוי סולידי ורגוע.

קשת
הירח הטלאי מסעיר את הלבבות בשישי הזה כשהירח שוהה בבית הרומנטיקה שלכם. כעת הזמן לשיחות דרמטיות על מהות היחסים ולבילוי האהוב במיוחד על קשתים: נסיעות ארוכות, נופים אחרים וגלגלים שלא מפסיקים לנוע. צאו לטייל.

גדי
הדגש בסוף השבוע הזה הוא בעיקר על בית ומשפחה, גדיים. זמן טוב לארגן מחדש את הבית, לנקות ולשנות אווירה - ואם אפשר אז לארח בו בשישי או בשבת אנשים אהובים לשעות יפות של ביחד, כי אז תמצו באמת את אווירת השבת הזו.

דלי
זווית של מתח בין אורנוס, שליט המזל שלכם, לבין ונוס הרגשית עלולה לגרום לריבים קטנים ומרגיזים עם אנשים אהובים - ואפילו צורך בפסק זמן זעיר ולשיחות סטייל "פנינו לאן?". זמן להרבה ספייס ולהיות קצת לבד, במקום לריב עם מי שמתקשה לקבל זאת.

דגים
הירח הטלאי מתאים למסע קניות גדול ולחידוש מלאי לבית ולעצמכם בשישי ואז - ים של פינוקים קטנים, וזמן איכות אישי. בשבת - סדרת מפגשים נעימים עם אנשים שאיתם אפשר לחלוק ולשתף. זמן להוציא מכם את כל המלים שרציתם ולא אמרתם לאורך השבוע הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully