וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ סוף השבוע: 13-14 בספטמבר 2024

עודכן לאחרונה: 13.9.2024 / 16:01

מטלה ועד דגים: רגע לפני שנכנסת שבת, בואו להתעדכן במה שמצפה לכם בסוף השבוע הזה על סמך הכוכבים ולפי חלוקה למזלות

הורוסקופ שבועי - 8.9.2024/יאיר טריבלסקי

טלה
בשישי הזה אתם אמורים להיות במיטבכם. הירח הגדיי ממליץ על יום אקטיבי עם הרבה אקשן כולל חדר כושר אם אפשר, ואפילו מסיבה בשעות הערב. שבת מוקדשת לחברים, מכרים ידידים וקרובים, ולכל מה שקשור להרחבת המעגל החברתי שלכם.

שור
מיקומו של הירח מביא איתו צורך בשינוי, בנופים אחרים, ובמפגשים עם אנשים שמזמן לא ראיתם. זמן טוב לנסיעות ארוכות, ליציאה לחיק הטבע, ומפגש עם חברים שגרים רחוק ומזמן לא ראיתם, שוורים.

תאומים
הירח הגדיי מכביד עליכם בשישי. זהו זמן למפגש עם חברים שמחים (לכל בן מזל תאומים יש לפחות אחד כזה..) ולשיחות עומק ארוכות אל תוך הלילה. בשבת - נסיעות לקרובי משפחה, וחיזוק קשרים עם אנשים קרובים שקצת התרופפו לאחרונה.

סרטן
סוף השבוע הזה הוא זמן טוב להשקיע בדיאלוג הזוגי, ובבן או בת הזוג שלכם. זמן מצוין לפתוח דברים, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ולדבר על הכל. כוכב מרס במזל שלכם מביא איתו צורך בפעילות אקטיבית פיזית: זמן ללכת, לשחות, ולשחרר את הגוף

אריה
השישי הזה מביא איתו לא מעט חובות ומחוייבויות, אריות. זהו זמן טוב למסע קניות גדול בשישי, וארוחת ערב שמחה. בשבת - זמן להשקעה במערכות היחסים שלכם, ולבילוי בשנים. אם הלב פנוי - זה בדיוק הזמן לדייט, אריות.

בתולה
מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לנוע במזל שלכם, והצורך לדבר ולחלוק מחזיר אתכם לחברים וידידים שמזמן לא ראיתם. סוף שבוע נעים לבילוי עם חברים, עם או בלי ילדים, ולמפגשים ארוכים בחוף הים או בחורשה מוצלת.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עדיין במזל שלכם, ומשרה עליכם את הקסם המאזנאי העדין אך מפונק... כי מה לעשות, המאזנאים הם יצורים אנינים ומפונקים משהו, אבל הפינוק הזה יתאים בעיקר לבית ולמשפחה בסופ"ש. זמן לשנות אווירה ואפילו לארח בכיף.

עוד בנושא:
האם אפשר לסמוך עליכם? אלו 7 המזלות המסוכנים ביותר
אלה 4 המזלות הכי נועזים במיטה לפי האסטרולוגים

מזל מאזניים. ShutterStock
מזל מאזניים: זמן לשנות אווירה ואפילו לארח בכיף/ShutterStock

עקרב
על פניו זה נראה כמו סוף שבוע תקשורתי במיוחד. הירח הגדיי מחזיר את הסמול טוק החביב שהעקרב אוהב לקחת בו חלק כשהירח נמצא בבית התקשורת שלו. זמן למפגשים שמחים על קפה ובלעדיו. בשבת - בית, משפחה, צהריים עם חברים, וחזרה לקרקע חמימה.

קשת
השישי הזה יתאים למסע קניות גדול וחידוש המלאי, קשתים. זמן להוריד הילוך, ולהגיע לארוחת ערב שמחה שממלאה מצברים. בשבת - נסיעות קצת ונמרצות לביקורים משפחתיים, ולחברים שמזמן לא ראיתם. זמן טוב גם להכיר חברים חדשים.

גדי
הירח שוהה במזל שלכם בשישי, והיום הזה לכן מתחים לכל סוגי האקשן שחשבתם עליהם, כולל גם מפגש חברתי קטן עם חברים מהעבר שבו אפשר לקטר על מה שיש ולהזכר בחיבה על מה שהיה. בשבת - אוכל טוב, סדרות שהקלטתם וסטלבט מהסוג הרביצתי.

דלי
השישי הזה הוא לא ממש היום הטוב שלכם, ולכן כדאי דווקא בו לעשות קצת פחות, ולנוח יותר. כעת הזמן לטעון מצברים, ולא להתעייף. בשבת הירח עובר למזל שלכם: נסיעות, טיול קצר, מפגש עם אנשים אהובים, ואפילו דייט - כל אלה יתאימו לשבת.

דגים
הצד החברתי שלכם פעיל במיוחד בשישי הזה. כעת הזמן לא להתעצל וליזום פגישה עם החבריםהכיטובים - לפחות כמה מהם - שאיכשהו תמיד מבינים ומכילים אתכם. בשבת - זמן למנוחה ורגיעה, עדיף עם מוסיקה שקטה, ועטיפה של חיבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully