וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחרו קלף: כך תזמנו שפע לחיים שלכם

בחרו קלף וגלו כיצד תוכלו לזמן אל חייכם שפע, ללמוד מהאתגרים ולשמוח בהישגים שלכם

אומנות הקריאה בקלפים/Sagie Mendelboim

הקלפים לא פעם עוסקים ב"איך" ולא רק ב"מה". הם מלמדים אותנו מה לעשות ואיך להתנהל ולא רק בדבר שאנחנו מעוניינים לקבל מהעולם. וזה בדיוק מה שמחזיר את הכוח לידינו. לא תמיד אנחנו שולטים בדברים שמגיעים אל המרחב שלנו, אבל לא משנה איזה אירוע צץ, אנחנו תמיד רוצים להפיק ממנו את המיטב. ללמוד מהאתגרים ולשמוח בהישגים.

הפעם נרצה לעשות את שני הדברים יחד - גם לנצל הזדמנויות של שפע בחיים וכן אפילו לזמן אותו אלינו באופן מודע. אז מה עושים? מזמנים שפע דרך המסרים שלנו -

מסתכלים על הקלפים הסגורים ובודקים איזה מהם הכי מושך אותנו, או לחילופין חושבים על מספר בין אחד לשלוש כאשר הראשון הוא הימני - ובוחרים. אז יאללה - אל השפע השבועי!

בחרו קלף

טארוט - בחרו קלף מבין השלושה. שגיא מנדלבוים, אתר רשמי
מה הקלף אומר לכם השבוע?/אתר רשמי, שגיא מנדלבוים

קלף מספר 1 - השפע של קלף העולם

טארוט קלף העולם world. וואלה!, מערכת וואלה
קלף העולם/מערכת וואלה, וואלה!

קלף העולם הוא קלף שסוגר מעגלים בחיינו ופותח חדשים. לכן יש בו כמה מסרים חשובים עבורנו השבוע.:

הגנה - זהו קלף ההגנה האולטימטיבי. אפשר לעשות טקס הגנה אם רוצים ומתחשק, אפשר להדליק נר ולברך את הבית, לדמיין את ההילה שלנו כמו קליפת אגוז מגינה או כל דבר אחר, אבל חשוב מכך יש דרך מדהימה ופורצת דרך להגן על עצמנו מוכנים? הנה היא - להציב גבולות.

כשאנחנו מציבים גבולות אנחנו הלכה למעשה משמרים את השפע. את שפע האנרגיה, הזמן והכוח שלנו. אם מישהו מבקש יותר מדי, מוציא עלינו עצבים, מבזבז לנו זמן או מציק לנו - פשוט לשים גבול. גם לסרב לבקשות שאיננו יכולים כרגע להסכים להן - זה גבול מעולה.

סיומים - לשים נקודה בסוף משפט חשוב בדיוק כמו לסיים בנקודה מעגלים ישנים. סגירת מעגלים השבוע חשובה במיוחד ותאפשר לנו להשיג יותר, גם באופן מעשי וגם ברמה הרוחנית.

לצאת מהמוכר - דבר נוסף שיזרים אלינו שפע הוא לצאת מהמוכר. כשאנחנו מסכימים להתחיל מחדש, להתנסות בחוויות חדשות וללמוד דברים חדשים - אנחנו בפועל מבקשים שפע מהיקום ומתחילים מעגל חיובי בחיינו. השבוע כדאי לתת צ'אנס לאנשים חדשים, היכרויות, קורסים והתנסויות.

קלף מספר 2 - השפע של נסיך הגביעים

טארוט קלף נסיך הגביעים page of cups. וואלה, מערכת וואלה
קלף נסיך הגביעים/מערכת וואלה, וואלה

נסיך הגביעים הוא קלף עם יתרונות גדולים ועם חיסרון קטן והמודעות אליו - היא שתביא לנו שפע השבוע. נתחיל ביתרונות:

עיסוק באומנות, ביטוי עצמי יצירתי, ריפוי, הילינג ומגע מרפא יעניקו לנו הכי הרבה שפע השבוע. לכן זה השבוע למסאז' מרפא, טיפול אנרגטי, הילינג וכל דבר הקשור בכך. תרגילים של כתיבה וזימונים, שיחה עם היקום, תפילה נעימה וחיבור לרוח, גם הם יתנו עושר ושפע לשבוע שלנו. ואיך נתמודד עם החיסרון של הקלף?

הקלף הזה מרמז על תקשורת לא מיטבית, על נטיה לנסח את עצמנו באופן מעורפל וברמיזות. הדרך הכי טובה להתמודד השבוע היא להגיד בדיוק מה אנחנו רוצים ולא רוצים, זה יעזור לעולם, ליקום, לסביבה ובכלל - להבין מה לתת לנו. זאת הדרך שלנו להגיע את שפע השבוע - לבקש בבהירות. גם אם אנחנו עושים זימונים - כדאי להגיד ליקום בדיוק מה אנחנו רוצים.


עוד בנושא:
בחרו קלף: כך תתמודדו עם פרידה או אובדן
בחרו קלף: זה המסר למערכת היחסים הקרובה שלכם

קלף מספר 3 - השפע של שמונה גביעים

טארוט קלף שמונה גביעים. וואלה, מערכת וואלה
קלף שמונה גביעים/מערכת וואלה, וואלה

זהו קלף השחרור שלנו, הקלף שבו אנחנו מרפים ומאפשרים לעולם לדבר. אחרי שאנחנו עושים צעד, חשוב שנראה לא רק איך הפרטנר מגיב, אלא איך העולם מגיב. האם העולם נותן גב ומאפשר את הצעד שלקחנו, או שאנחנו צריכים להמשיך להפעיל כוח?

השבוע המסר הוא לנסות, כמובן במקרים המתאימים, לשחרר עד כמה שאפשר. לשחרר שליטה, לשחרר את ההגה מהידיים (לא בנהיגה כמובן), לתת לעולם להראות לנו לאן ללכת. האמון שניתן בכך שהדבר הנכון קורה - הוא הדבר שיביא הכי הרבה אנרגיה של שפע אלינו כרגע. גם אם אנחנו צריכים לבצע משימות ולעמוד ביעדים - אנחנו יכולים למצוא את האיזון בין אקטיביות - הדברים שאנחנו הלכה למעשה חייבים לבצע, לפסיביות - לתת לעולם להביא את התוצאות הנכונות, ולוותר על שליטה באלמנטים הקטנים של ההתרחשות. לתת לדברים להסתדר.

היופי בקלפים הוא שהם מביאים לנו "גם וגם". גם שיעורים, וגם שפע, גם תובנות וגם התעלות וחיבור אל משהו גדול יותר, גם מסרים ענייניים ו"תכלס" וגם תובנות עמוקות יותר. הגישה הפסיכולוגית בטארוט היא הוליסטית, הרוח, הגוף והחומר תמיד עובדים בסנכרון, ואנחנו רוצים לפתוח את הקשב, לשמוע את המסרים ולבחור את הנתיב הכי שופע, הכי נכון בכל רגע. זה מה שקורה כשאנחנו הופכים מיומנים במלאכת הטארוט - האומנות שמעניקה המון יופי, משמעות ותנועה קדימה בחיינו.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 30 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות אותם הוא מעביר בזום, בתל-אביב ובערים נוספות ברחבי הארץ.

קורס טארוט ועוד - באתר של שגיא.
"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully