וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טארוט: איך לכשף את חיינו עם קלף תשעה מטות?

בסדרת המאמרים הזו נקבל לא רק מסר אישי אלא גם נכניס קסם לחיינו באמצעות קלפי הטארוט - והפעם: קלף תשעה מטות

אומנות הקריאה בקלפים/Sagie Mendelboim

כולנו רוצים שמשהו טוב יקרה בחיינו, כולנו רוצים לחוות עוצמה ויתר קלות בהגשמה שלנו בעיקר בתקופה הזו. הפעם הוצאתי לכם קלף מסר - תשעה מטות - וגיבשתי לכם תכנית עבודה רוחנית לשבוע.

כוח הכוונה בחיינו מבוסס על כמה עקרונות:
- אנחנו תמיד מחברים כוונה טובה למעשה שמייצג את הכוונה שלנו ומחבר אותנו אליה.
- הכישוף הוא מעין תפילה, אנחנו לא מכריחים משהו לקרות, אנחנו מזמינים אותו.
- אנחנו תמיד עובדים על עצמנו בלבד ועל גורמי חיינו, ולא על אף אחד אחר בלי רשותו.
- אנחנו תמיד מכוונים לתוצאה חיובית ולעולם לא לתוצאה מזיקה.

אז איך נעבוד עם קלף תשעה מטות? בואו נבין ראשית את הקלף. קלפי הטארוט הם ייצוג של החיים, והם מתחברים בקלות עם הסיפורים הידועים בתרבותנו. אז בואו נבין את המסר דרך הסרט נוטינג היל.

הזדמנות שפוספסה
זוכרים שג'וליה מגיעה לחנות של יו גרנט, ואומרת לו: "אני רק בת, עומדת בפני בן, אומרת לו שאני מחבבת אותו"? אז הרגע הזה היה בעצם אחד מרגעי השיא בסרט, אחד הרגעים שכולנו זוכרים כשיו המבולבל מסתכל בג'וליה האלוהית (אחרי שפגעה בו כמה פעמים), ואומר לה שהוא מסרב כי הוא חושש להיפגע שוב. לאחר האירוע הזה החבר הכי טוב שלו אומר לו שהוא היה אידיוט כשסרב להזדמנות, וכל חבריו עוזרים לו במאמצים גדולים להגיע אל ג'וליה ולהציל את המצב, לנצל את ההזדמנות שפוספסה ולחזור לנתיב המימוש של הקשר.

המסר השבועי

זהו בדיוק הארכיטיפ של תשעה מטות, שבו אנחנו מגייסים כוחות גדולים כדי להחזיר את המצב אל הנתיב הנכון אחרי שפספסנו הזדמנות מסוימת בחיינו. אולי אנחנו רוצים לשוב אל זוגיות, ובאופן טבעי, צריכים להשקיע הרבה יותר זמן ומאמץ כדי לזכות באמון שאיבדנו. אבל המאמץ הזה הוא לא לשווא, כי הוא יחזק את הנתיב שלנו ויחדד את ההחלטה. גם אם אנחנו כעת מחזיקים מעמד או משקיעים מאמצים גדולים לקראת מטרה, אנחנו בפועל מחזקים את עצמנו וגם את ההחלטה שלנו. הקלף מראה שהשבוע עלינו להחזיק מעמד, לבדוק אם פספסנו הזדמנות, להשקיע יותר, אולי לתת עוד פוש אחרון כדי שנוכל באמת לממש את מטרותינו.

אז איך נתחבר לאנרגיה של תשעה מטות?


עוד בנושא:
בחרו קלף: כך תתמודדו עם פרידה או אובדן
בחרו קלף: זה המסר למערכת היחסים הקרובה שלכם

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טארוט: קלף תשעה מטות. ShutterStock
טארוט: קלף תשעה מטות/ShutterStock

יומן קסם - שאלות לחיבור פנימי

שאלות הן דרך מקסימה וותיקה להתחבר אל עצמנו ולגלות את הקול הפנימי שבנו. הנה כמה שאלות ליומן שיכולות לעורר את הקוסם שבנו השבוע. אפשר לבחור אפילו אחת, או לענות על כולן - כרצוננו. אפשר ליטול מחברת ממשית ועט - זה מגביר את החיבור לכתיבה ולהגות שחיה בנו ומחכה לפרוץ החוצה.

על מה שווה לי להתעקש ולהילחם בתקופה הקרובה?
אילו מטרות הכי יקרות ללבי? מה או מי שווה מאמץ?
אילו הזדמנויות פספסתי? האם הן עדיין פתוחות בפניי?
איך אני יכול עדיין להגשים את המטרות שלי?
מה עוזר לי להחזיק מעמד בתקופה קשה?
מה המשאבים שזמינים לי בזמנים קשים?
איך ייראה ניצחון במערכה של חיי כרגע?
אילו מחשבות טובות גורמות לי להמשיך בדרך?
לו הייתי חוזר אחורה לנקודות מפנה מה הייתי עושה אחרת?
איך אני יכול למנוע עומס יותר? איך להמשיך מבלי להתיש את עצמי?
האם אני יכולה לתכנן את הכוחות שלי מראש?
איפה אני במגננה? ממה אני הכי חושש כרגע?
מה יקרה אם אצליח?
טקס ציור מדיטטיבי להגשמה אישית

זהו תרגיל קצר אך אפשר לחזור עליו פעם ביום ומה שחשוב בו זה לתת לעצמנו להתחבר להרגשה שעצם הציור מקנה לנו. פחות חשובה הטכניקה, החומרים או הכישרון שלנו. רק המחשבה והכוונה.

אז נחשוב על מטרה שהרגשנו שפספסנו, ובגלל הפספוס הזה היינו צריכים לקחת דרך ארוכה יותר בחיים. זה יכול להיות שיפור ציונים בבגרויות, קשר שפספסנו בו ועלינו לעבוד קשה כדי לשקמו. אולי זה אתגר שאנחנו כרגע עומדים בו (גם אם לא הייתה הזדמנות ממשית שהתפספסה).

ניקח נייר חלק וכלי כתיבה ונצייר שביל. בשביל נצייר את הנקודה שפוספסה בדרך אפשר לסמן אותה ממש כמו עיגול שאליו מוביל השביל (או בית, או כל דבר שייצג את המטרה שלנו). נמשיך לצייר את השביל גם אחרי אותו עיגול ונעצור לרגע את הציור בנקודה שבה נרגיש ש"פספסנו" את המטרה. ננסה לשבת לרגע עם תחושת הפספוס ולנשום.

כעת נצייר מאותה נקודת ההפסקה שביל חדש שיכול להוביל בחזרה אל אותו עיגול או אפילו אל נקודה חדשה וטובה יותר!

לאחר הציור נוכל גם לקשט את השביל, לצבוע אותו בצבעים נעימים ולהחזיר לעצמנו את תחושת השליטה באופן שבו אנחנו מנהלים את הסיטואציה באופן סמלי, על ידי גישה נעימה לשביל שבחרנו. נוכל לדמיין את עצמנו נהנים במעגל - המייצג את נקודת ההישג, וכן נהנים מהדרך ומוצאים בה איים קטנים של שלווה. נקודות עוגן.

ספרו לנו אם ניסיתם.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 30 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות אותם הוא מעביר בזום, בתל-אביב ובערים נוספות ברחבי הארץ.

קורס טארוט ועוד - באתר של שגיא.
"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully