וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני אחות בהוספיס וסיפרו לי מה קורה לנו אחרי המוות"

14.8.2024 / 0:03

אחות בהוספיס סיפרה מה מטופלת סיפרה לה רגע לפני מותה ששיכנע אותה לא לפחד מהמוות ולהתחיל להאמין באלוהים

אחות ההוספיס האדלי ולאוס מספרת על חולים שהיו על סף מוות וראו את קרוביהם המתים/nurse.hadley

לאחרונה אנו נחשפים ליותר ויותר סיפורים על אחיות הוספיס שטיפלו באנשים חולים לפני מותם ונחשפו לסיפורים מוזרים על מה שלכאורה מצפה לנו בעולם הבא. האחות האדלי ולאוס היא אחת מהן - וכמו קודמותיה - גם היא מספרת שהמטופלים שלה אמרו דברים טובים ומנחמים על מה שמצפה לנו אחרי המוות. יותר מכך, היא החלה לפקפק באתאיזם שלה ולהאמין באלוהים בעקבות מה ששמעה.

האחות סיפרה על חוויותיה בטיפול באנשים שנמצאים לקראת סוף חייהם בערוץ היוטיוב End Well. היא חשפה שאחת המטופלות שלה סיפרה לה כיצד נראים החיים שלאחר המוות ושהיא לא יכולה לחכות להגיע לשם. לדבריה, המטופלת אמרה לה: "זה יפה, את יודעת". היא השיבה לה: "מה יפה?" והמטופלת אמרה: "העולם הבא. אני לא יכולה לחכות כבר".

האדלי גם סיפרה על הפעם הראשונה ששמעה מטופל גוסס מדבר עם יקירו המנוח. היא סיפרה שאמנם הייתה סקפטית בהתחלה, אך גילתה שמטופלים רבים שהיו על סף מוות בהוספיס שוחחו עם יקיריהם שנפטרו לפני שמתו בעצמם, כאילו מצאו את עצמם בין העולם שלנו לעולם הבא.

האדלי סיפרה גם כיצד אחת המטופלות שלה שאלה פתאום "אתה היית הפרפרים?". היא הסבירה: "שמעתי את המטופלת שלי שואלת את השאלה הזאת. עיני קפצו מיד מהטאבלט שלי אל המטופלת, ואז אל הדלת כדי לראות אם מישהו אחר נכנס לחדר. אף אחד לא היה שם. רכנתי קדימה ונגעתי בזרועה ואמרתי: 'סליחה?'. היא אמרה לי: 'שאלתי את הבן שלי אם הוא היה הפרפרים'. כשיצאתי למסדרון כדי לדבר עם בעלה, עיניו התמלאו בדמעות. הוא סיפר שבנם מת כשהיה בתיכון ושהמטופלת שלי ראתה פרפרים בכל מקום מאז מותו".


עוד בנושא:
"הייתי מת למשך 7 דקות לפני שהחיו אותי. אני כבר לא מפחד למות"

התעוררה מקומה וסיפרה: "ביליתי עם אלוהים. הייתי מאושרת אבל הוא רצה שאחזור"

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

עוד מחוויותיה של האדלי ולאוס:

האחות ציינה שהיא נחשפה ללא מעט מקרים דומים. "הייתי עדה לכך שהמטופלת הזו לא הייתה היחידה שראתה את יקיריה המנוחים. הכרתי את מיס סו שבעלה המנוח בא לקחת אותה בסוף - וחרדת המוות שלה נעלמה. גם מיס אדית, שסבלה מדמנציה קשה, הצליחה פתאום לתקשר איתי רגע לפני מותה ולספר לי מה היא רואה. שאלתי את עצמי לא פעם - מה לעזאזל קורה פה? זה לא הסתדר עם האתאיזם שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully