וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טארוט: זה הקלף "שיכשף את חייכם" - ואתם מאוד רוצים בו

עודכן לאחרונה: 30.7.2024 / 11:22

השבוע לא רק נזכה למסר אישי מהקלפים אלא גם נכניס קסם לחיים שלנו. זו משמעות קלף הקוסם

אומנות הקריאה בקלפים/Sagie Mendelboim

איך נוכל לכשף את חיינו עם קלף הקוסם? השבוע נקבל לא רק מסר אישי אלא גם נכניס קסם לחיינו באמצעות קלפי הטארוט. כולנו רוצים שמשהו טוב יקרה בחיינו, כולנו רוצים לחוות עוצמה ויתר קלות בהגשמה שלנו - ולכן רעיון הקסם והכישוף מאז ומתמיד מקסים אותנו כל כך.

המטרה של ה"כישוף" כאן היא רק לחזק את התודעה ואת החיבור הרוחני שלנו למטרות חיינו. כוח הכוונה בחיינו מבוסס על כמה עקרונות:

- אנחנו תמיד מחברים כוונה טובה למעשה שמייצג את הכוונה שלנו ומחבר אותנו אליה.

- הכישוף הוא מעין תפילה, אנחנו לא מכריחים משהו לקרות, אנחנו מזמינים אותו.

- אנחנו תמיד עובדים על עצמנו בלבד ועל גורמי חיינו, ולא על אף אחד אחר בלי רשותו.

- אנחנו תמיד מכוונים לתוצאה חיובית ולעולם לא לתוצאה מזיקה.

אז איך נעבוד עם קלף הקוסם? בואו נבין ראשית את הקלף. כדי להבין את העקרונות של הקלף ניעזר בסיפור מוכר שמייצג את העקרונות של קלף הקוסם. קלפי הטארוט הם ייצוג של החיים והם מתחברים בקלות עם הסיפורים הידועים בתרבותנו. בשביל קלף הקוסם ניעזר בקוסם ידוע אחר - הארי פוטר.

טארוט: קלף הקוסם. ShutterStock
טארוט: קלף הקוסם/ShutterStock

הקוסם לא יודע שהוא קוסם

הארי הוא ילד מבורך ומכושף אבל הוא לא יודע את זה, וגם כשהוא יודע - הוא עדיין לא מרגיש ביטחון, זה ברור מאליו, כי הוא חדש בשטח ועוד לא הוכיח את כוחו. גם לנו יש לפעמים כוחות שאנחנו לא מודעים אליהם, ולוקח לנו זמן להרגיש שאנחנו באמת מסוגלים לעשות משהו מיוחד. הוא טמון בנו ומחכה שנכיר בו ונטפח אותו כדי לפרוח.

כישרון טבעי הוא רמז עבה
לא פעם הקסם שבנו יכול להיות כישרון טבעי יוצא דופן שלא לכל אחד יש. לפעמים זוהי יכולת שהחברה לא מספיק מעריכה, או שזה כישרון נסתר, ולפעמים, כמו אצל הארי פוטר, זאת פשוט יכולת שעדיין לא גילינו בעצמנו - כי לא ניסינו עדיין.

רצון - קריאת הנשמה
הרצון הוא המקור של הכישוף של הארי, הוא מסוגל להתחבר אל הכישרון בגלל מוטיבציה, אש פנימית עמוקה ורצון לממש. גם אנחנו צריכים להתחבר לרצון, ליכולת שלנו להבין לא רק מה אנחנו רוצים, אלא גם מה הנשמה שלנו רוצה, מה גורם לנו לשמחה והתרוממות רוח. הרצון שלנו יכול ועלול להיות אגואיסטי, אבל לא פעם הדברים שאנו רוצים הם ביטוי של הייעוד שלנו. ליצור, לרקוד, להשתפר במלאכה מסוימת.

חובה לממש ולא רק לחלום
כל הכישרון הכישוף והקסם הם טובים ויפים בתיאוריה, אבל כשמופיע קלף הקוסם חובה עלינו גם לממש ולהוריד לקרקע את היכולות שלנו כדי שהקסם יוכל להתממש בעולם האמיתי. רק באמצעות מימוש הארי הצליח להביא את הקסם שלו אל העולם.


עוד בנושא:
בחרו קלף: כך תתמודדו עם פרידה או אובדן
בחרו קלף: זה המסר למערכת היחסים הקרובה שלכם

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
טארוט: קלף הקוסם. ShutterStock
כל הכישרון הכישוף והקסם הם טובים ויפים בתיאוריה, אבל כשמופיע קלף הקוסם חובה עלינו גם לממש ולהוריד לקרקע את היכולות שלנו כדי שהקסם יוכל להתממש בעולם האמיתי/ShutterStock

צעד ראשון: מחליטים על כוונה

איפה אנחנו זקוקים ליותר עוצמה בחיינו, לחיזוק הביטחון העצמי וידיעה עצמית גדולה יותר? האם זאת תכונה כללית, האם בתחום מסוים כמו לימודים או קריירה? אולי בדייטים או בתקשורת מול המשפחה? ננסה לנסח בכתב או בעל פה את המטרה שלנו לשבוע, איך החיים שלנו ייראו אם אנחנו נהיה קצת יותר הקוסם? מה התוצאה המיוחלת? מה נשחרר אם נהיה קוסמים? אפשר לנהל יומן, לפתוח קובץ במחשב ולהתחיל בעבודה שאנחנו קוראים לה - עבודת צללים.

עמידת הקוסם - תנוחת היוגה החדשה שלנו!
אז ביוגה יש לנו כל מיני עמידות ותנוחות, כלב מביט למטה, תנוחת הלוחם, ומה עם עמידת הקוסם? אם נשים לב הקוסם בקלף עומדת בדרך ייחודית מאוד, באופן שבו הידיים מהוות צינור מלמעלה למטה. זאת עמידה שמזכירה מאוד את האות א' באלף בית. נוכל לבצע טקס יומי כל בוקר שבו אנחנו עומדים למשך דקה עם היד הימנית למעלה והיד הימנית למטה, ונתרכז בכוונה שלנו עצמנו להוות שער לאנרגיה של הקוסם, לאנרגיה של בריאה, התחדשות, הזנה וקבלה של עוצמה. נוכל לחשוב ממש על המטרה שלנו, או פשוט להיפתח לשפע ולנשום ולנקות את הראש ממחשבות.

יומן קסם - שאלות לחיבור אל הקוסם שבנו
שאלות הן דרך מקסימה ווותיקה להתחבר אל עצמנו ולגלות את הקול הפנימי שבנו. הנה כמה שאלות ליומן שיכולות לעורר את הקוסם שבנו השבוע. אפשר ליטול מחברת ממשית ועט - זה מגביר את החיבור לכתיבה ולהגות שחיה בנו ומחכה לפרוץ החוצה.

במה אני מוכשרת במיוחד?
על איזו איכות תמיד החמיאו לי - קטנה כגדולה?
איך הפתעתי את עצמי בשנים האחרונות? אילו כוחות גיליתי שלא ידעתי שיש בי?
כשהייתי ילד, מה היה הכי קסום בעיניי? אילו רגעי קסם חוויתי, בטבע, בגן, עם אנשים אחרים, במקומות מסוימים?
האם יש מקום דמיוני או מציאותי שבו אני מרגישה חזקה ומחוברת במיוחד לכוחות שלי?
מהו? האם אפשר לשהות מעט בו?
איזה כוח הייתי רוצה לפתח כרגע?
איפה בגוף אני מרגישה שנמצא מקור הכוח שלי, האם יש קסם בגוף שלי?
לאיזה חוג או קורס אני נמשכת לאחרונה? האם הם מייצגים כוח שאני רוצה לרכוש?
איך אני משפיעה באופן קסום על חיי הסביבה? על מה מעריכים אותי?
מה עוצר אותי מלהיות קוסמת ממש כרגע? האם זה פחד? זיכרון? מהו?

לבזוק קצת תחושת קסם אל חיינו
תבלינים הן דרך מעניינת לשזור כוונה בפעולה. נוכל לבחור כלי ובו לשים תערובת תבלינים שאנו אוהבים. אפשר לקנות תבלינים יפים בשוק או אפילו למצוא בארון הביתי: כורכום, קארי, מלח צבעוני, פלפל, פפריקה אדומה וכל תבלין אחר שאינטואטיבית מרגיש לנו נכון. הצבע הצהוב והאדום מתאימים ביותר למשימה, משום שקלף הקוסם מחובר לצ'אקרות התחתונות, וכן הצבעים השולטים שבו הם צהוב ואדום. נוכל לשים אותה בכלי יפה ו"ליצוק" את הכוונה שלנו אל תוך הכלי. נבקש לחזק את הכוח הפנימי, הבריאות והרצון שלנו. נוכל להוסיף אותה לדברים מסוימים שבא לנו לאכול, מתוך כוונה מדיטטיבית.

לאורך השבוע ננסה לשים לב אם חלו שינויים אפילו קטנים, בהתנהגות שלנו, באנרגיה, בסביבה ובכלל, ונכתוב אותם ביומן הקסם.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 30 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות אותם הוא מעביר בזום, בתל-אביב ובערים נוספות ברחבי הארץ.

קורס טארוט ועוד - באתר של שגיא.
"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully