וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש מזל אריה: פרופיל המזל, התאמה זוגית והורוסקופ שנתי

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 1:08

מזל טוב לילידי מזל אריה! חודש ימי ההולדת שלכם נפתח היום וזו הזדמנות להכיר אתכם מקרוב, לגלות אילו מזלות מתאימים לכם ולראות מה צפוי לכם בהמשך השנה. מוכנים?

הורוסקופ שבועי 21.7.2024/יאיר טריבלסקי

מזל אריה (23 ביולי - 22 באוגוסט)

האריה שייך ליסוד האש ולקבוצת המזלות הקבועים - וקשה להם להשתנות. אם תשאלו את האריה, האמת שגם אין לו סיבה להשתנות. למה להשתנות אם אתה כזה מושלם? וזה אחרי שמגיל צעיר הוא זוכה לפרגון ואומרים לו שהוא מלך החיות - ומלך בכלל. ככה הוא גם מרגיש. כבר בצעירותו הוא הופך להיות באופן אוטומטי מלך הכיתה וככה זה ממשיך עד לצבא, שם הוא מגיע לקורס קצינים כבר בסוף הטירונות.

האריה חייב להיות במרכז - ולא סתם הבית שמבטא אותו נקרא בית האגו. זה הבית שמבטא את ה"אני" שלנו - והוא גם המזל שעליו שולטת השמש. כן, השמש היא שליטת מזל אריה ובדיוק כמוה - גם האריה אוהב שהוא שולט על הכל סביבו. כולם מכירים בשליטתו זו והוא מצידו מאיר אותם באהבה וחיבה, בתנאי אחד: שלא ישכחו מאיפה מגיע האור.

האריה הוא יצור מאוד דרמטי והצבעים שאהובים עליו כמובן הם אדום וזהב. הוא אוהב להיכנס כשכולם מסתכלים, כמו שחקן בתיאטרון! ולצאת? האריה בעצם לא יוצא: כולם יוצאים לפניו, תוך השתחוות קלילה.

לאריה יש כוח לסחוף את כולם אחריו, לשכנע באופן עדין אך תקיף ולהשיג בצורה כזו או אחרת את מה שהוא באמת רוצה. הרבה מאיתנו יכולים ללמוד ממנו את הדרך שבה הוא מגיע למטרה, בעיקר כשהמטרה הזו לא קלה להשגה. הוא משתמש בנוכחותו ובכושר השכנוע שלו כדי לפלס לו דרך. חוץ מהגדי, אפשר לומר שבזה - אין לו מתחרים. כדי להשיג את מטרתך, נסה להתבונן באריות שבסביבתך ולראות איך הם מתמקדים על משהו ולא עוזבים עד שהם משיגים אותו. מהבחינה הזו, הם ממש בית ספר להישגיות.

אולם כדאי לזכור שמתחת לכל אלה, האריה בעקרון מאוד חם ונדיב, אוהב מאוד לפנק, להזמין את כולם ולהיות זה שקובע באופן סופי לאיזו מסיבה הולכים. יש הבדלים קטנים בין האריה ללביאה ואפשר לראות את זה בכל סרט טבע מצוי: האריה שוכב לו בין השיחים, עושה טובה שהוא זז, בזמן שלהקה של לביאות יוצאת לציד ומביאה איזה זברה או אנטילופה הביתה לאריה ולגורים - ואפילו מקלפת אותה בשקט כדי שהאריה שלנו לא יתאמץ יותר מדי, חס וחלילה.

האריה לא ממש אוהב להתאמץ, כי הרושם שהוא עושה עובד גם ככה. מקסימום ירביץ איזו שאגה כמו בסרטים - והעולם ישתחווה. הלביאה לעומת זאת מנסה כל הזמן לקחת הכל על עצמה וגם לבצע בצורה מושלמת את הכל. אולי משום כך האריה יקח לו אשה יעילה במיוחד והלביאה תמצא לה גבר מעניין ששווה להתאמץ בשבילו ולדחוף אותו קדימה. בסופו של דבר - בלי מעורבות שני הצדדים - שום דבר לא יזוז וכל אירוע יהיה פשוט חסר טעם: ככה לפחות הם חושבים, והאמת? זה גם די נכון.

הורוסקופ יומי למזל אריה >>

מזל אריה. ShutterStock
האריה לא ממש אוהב להתאמץ, כי הרושם שהוא עושה עובד גם ככה/ShutterStock

זוגיות: מי מתאים לאריה?

האריות יכולים להסתדר יופי עם אנשים כמותם, כלומר עם בני ובנות מזל אריה - אך זה לא תמיד יהיה פשוט כי לשני הצדדים יש אגו מנופח והם יצטרכו לעבוד קשה כדי להוריד ממנו. האריות מאוד מתאימים לבני מזל מאזניים. האריה זקוק לבן או בת זוג אינטליגנטיים, שיכולים להפרות אותו בשיחה טובה וגם להעניק לו הרבה תשומת לב. האריה יתגאה בהם כי המאזנאים יודעים להפגין נוכחות לא פחות ממנו.

לאריה ולעקרב יש גם כימיה מאוד טובה - אבל שניהם עקשנים גדולים ויכולים להתווכח על דברים קטנים במשך ימים ואפילו שבועות. אם ידעו לוותר אחד לשני - יצמח כאן קשר טוב. שווה לנסות!

האריה גם מתאים למזל דגים, דווקא בגלל שהם כל כך שונים. האריה נמצא תמיד במרכז הבמה והדגים מאחורי הקלעים. בדרך כלל האריה פורש חסות על הדגים הביישן, תומך בו ועם הזמן מצליח לפתח איתו קשר מצויין.

רוצים לבדוק האם אתם מתאימים לבני ובנות מזל אריה? לחצו כאן >>

איך האריה במיטה?
האריות רוצים להיות כוכבי הערב והם דרמטיים במיטה כמו בחיים. האריות משתוקקים להכרה ולקהל, ואם תמשיכו להחמיא להם - הם ימשיכו לספק אתכם. "הם רוצים שילטפו אותם, מילולית ופיזית", אומרת וגה. הם טיפוסים מיניים, יצירתיים ומסורים. הם לעולם לא יקבלו "לא" כתשובה, אז למה לטרוח בכלל? תיכנעו ותנו להם להעלות מופע יחיד בדיוק בשבילכם. מה יעשה להם את זה? חנופה אינסופית. ספרו לאריה המגנטי שהוא מדהים, שנון ונהדר במיטה. החשק המיני שלו יזנק ותפיקו מכך יתרונות משמעותיים. לעולם אל תקחו שליטה ואל תגידו להם מה לעשות. האריה חייב להיות האחראי - או לפחות לחשוב שהוא האחראי.

בדקו את ההתאמה המינית עם שאר המזלות בלחיצה כאן >>

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
אריה בשקיעה, שמורת הטבע סרנגטי, טנזניה. ShutterStock
"הם רוצים שילטפו אותם, מילולית ופיזית"/ShutterStock

מה מצפה לאריה בהמשך השנה?

פלוטו עבר למזל דלי וישהה שם שנים רבות. המיקום הזה של פלוטו מול השמש של המזל שלכם הוא אחד מהעוצמתיים שיש. פלוטו הוא אתגר אמיתי למי שנמצא מולו, הן ביחסים והן בהתפתחות אישית. זהו זמן שבו מערכות היחסים הופכות משמעותיות במיוחד, ופלוטו מחזק אותן - או מאפשר להיפרד מהן אם הן אינן בונות, כדי שאפשר יהיה להמשיך הלאה.

כשפלוטו נמצא מול המזל שלכם, הוא מכריח אתכם להיפתח לעומק למי שנמצא ממול, לסמוך עליו ולהפוך אותו לבן ברית אמיתי - אם בנישואים ואם בשותפויות. פלוטו מאפשר לאריות להיפתח לחוויה אולי העוצמתית בחייהם - להתבונן בעוצמה הזו ממול, להיפתח אליה, ודרך ההדהוד של פלוטו להפוך הכי עוצמתיים שיש - ולא רק ביחסים.

יש משפט ששמעתי פעם: אם תהפוך אותה למלכה - זה יגרום לך באופן אוטומטי להיות מלך. זה מאוד נכון למיקום הזה. פלוטו מאפשר לכם לצמוח ולהתפתח רגשית, חברתית וזוגית כשיש עוצמה לא פחותה משלכם ממול. זהו זמן להשקיע ביחסים את כל כולכם. מצד שני, כשפלוטו נמצא בבית היחסים יש לפעמים מצבים שבן הזוג מציב מכשולים עוצמתיים מאוד, או שקורה לו משהו וזה מכריח אתכם להתמודד עם העוצמה החסרה של פלוטו - וזה לא פחות עוצמתי. גם מצבים דרמטייים מאוד יכולים להופיע עם הצדדים הבעייתיים של פלוטו: קנאה למשל, זהו קטע פלוטוני קשה. גם כעסים ומאבקי כוח ואגו - כשמישהו עוצמתי נמצא מולך, חשוב לא להילחם בו אלא לחבור אליו דרך הרכות ולא בדרך התחרותית והלוחמנית, כי אז שניכם תפסידו. פלוטו בבית היחסים הוא בית ספר נפלא ליחסים, גם עם מי שממול וגם עם העוצמה הפנימית שלנו עם עצמנו. הוא מאפשר לך לפגוש גם את הצדדים הנפלאים וגם את הצדדים הכואבים והקשים שלך עצמך מולו, עניין של מודעות ובחירה אישית.

מעברו של יופיטר לבית החברתי שלכם מביא איתו הרבה חברויות ומעגלים חברתיים חדשים. יופיטר במזל תאומים יגביר את חיי החברה והנטוורקינג שלכם ויהפוך אתכם לידידותיים, חברותיים, אסרטיביים ומשפיעים יותר בקבוצות, במטרות ובקהילות שלכם. אתם עשויים גם לחוות יותר הצלחה, מזל או שמחה אצל חברים ועמיתים שלכם. מעבר זה יעזור לכם לבטא את האינדיבידואליות שלכם, מקוריות והומניטריות, כמו גם לפתח מודעות חברתית ואחריות רבה יותר.

לתחזית המלאה של כל המזלות להמשך שנת 2024 לחצו כאן >>

אילו ילידי מזל אריה אנחנו מכירים?

מדונה, VMA. GettyImages
מדונה מופיעה בטקס ה-VMA 2021/GettyImages

ג'ניפר לופז (24 ביולי 1969) ובעלה בן אפלק (15 באוגוסט 1972) - שפרשנות אסטרולוגית על הזוגיות שלהם תוכלו למצוא כאן, מאיה ורטהיימר (29 ביולי 1990), מייגן מרקל (4 באוגוסט 1981), נתן גושן (6 באוגוסט 1986), הראל סקעת (8 באוגוסט 1981), קיילי ג'נר (10 באוגוסט 1997), מילה קוניס (14 באוגוסט 1983), רותם סלע (16 באוגוסט 1983), מדונה (16 באוגוסט 1958), אורי ששון (18 באוגוסט 1990), ג'קי אזולאי (19 באוגוסט 1983), אסף גרניט (20 באוגוסט 1978), מאט לה-בלאנק (25 ביולי 1967) וליסה קודרו (30 ביולי 1963).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully