וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרדה תאונת דרכים קטלנית ואחרי מה שראתה היא "לא מפחדת למות"

7.8.2024 / 0:01

ווילו קילן עברה חוויית סף מוות כשסיפרה שמצאה את עצמה מרחפת מעל גופתה הפצועה לאחר שעברה תאונת דרכים קטלנית. היא שרדה וכבר לא מפחדת מהמוות

גבר משיב לשאלות על חוויית סף המוות שעבר/mediumdavidhanzel/TIKTOK

ווילו קילן בת ה-34 מצאה את עצמה על סף מוות לאחר שהושלכה ממכוניתה אל תעלה בתאונת דרכים קטלנית - וטוענת שעכשיו היא יודעת מה קורה אחרי המוות ושזה למעשה די מרגיע.

קילן סיפרה על החווייה יוצאת הדופן שעברה כשכמעט מצאה את מותה בתאונת דרכים. היא חשבה שהמוות מלווה בייסורים אך במקום זאת, לדבריה, היא מצאה את עצמה עטופה בשלווה ובתחושת רוגע ותחושה ש"שום דבר לא משנה כבר". היא מתארת ​​חוויה חוץ-גופית, בה הנפש שלה ריחפה באוויר והתבוננה בגופה הפיזי שרוע על הרצפה, כשהיא מנותקת לגמרי ממנו.

לאחר ששרדה בנס, ווילו משתוקקת כעת לחלוק את סיפורה ומאמינה שהוא עשוי לספק תובנות על החיים שאחרי המוות. "הרגשתי שאני רק תודעה ואהבה טהורה. לא אדם עם גוף", היא אמרה. היא מספרת שנמשכה לעבר תהום והרגישה קשר עמוק עם נוכחות אלוהית או סדר קוסמי גבוה יותר. על אף היעדר ראיה או קול, היא זוכרת סביבה חשוכה אך מרגיעה וחמימה, כזו שהביאה לה שלווה עצומה. "סוף סוף הייתי שלווה, כבר לא דאגתי או פקפקתי בשום דבר, זה היה כמו גן עדן", היא סיפרה ל-Wales Online.

התאונה הקשה אירעה כשווילו נסעה לביתה לאחר היום הראשון שלה בעבודתה החדשה. חייה קיבלו תפנית דרמטית כשמכונית אחרת התנגשה בה והעיפה אותה ואת הרכב שלה 35 מטרים משם לתוך התנועה החולפת ממול. משאית הגיעה מהצד והתרסקה אל תוך רכבה. הסצנה הייתה כל כך הרסנית שהנוכחים במקום פקפקו בעובדה שהיא נותרה בחיים - עד שהם שמעו את קריאותיה.

היא סיפרה: "כולם היו חסרי אמונה לחלוטין. אף אחד לא בא לבדוק מה מצבי מכיוון שהיה כמעט ברור שלא שרדתי את זה. המכונית שלי הייתה הרוסה לגמרי, אבל איכשהו יצאתי ללא פגע. כוח בלתי מוסבר הציל אותי. אני מרגישה שהתעוררתי בציר זמן חלופי או במציאות שבה איכשהו נשארתי בחיים".

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

בימים שלאחר מכן, היא התמודדה עם המחשבות על החוויה שעברה - ומדוע הוחזרה לחיים על כדור הארץ. על אף פציעות גופניות כמו שרירים קרועים, זעזוע מוח, אובדן ראייה זמני ושברי דחיסה בעמוד השדרה, ההשפעה העמוקה ביותר של התאונה הייתה בעיקר על נשמתה. ווילו שיתפה: "ההורים והחברים שלי נראו לי שונים פתאום, כמו זרים. הגינונים שלי היו שונים ואיך שדיברתי עם כולם. מהר מאוד הבנתי שצברתי מודעות ייחודית לחיים. זה היה כאילו הכל היה חדש שוב. הצבעים היו בהירים יותר, הייתי יותר חדורת מטרה ורציתי לחוות הכל. התברר לי שלעולם איננו יודעים כמה זמן באמת יש לנו כאן".

עוד בנושא:
התעוררה מקומה וסיפרה: "ביליתי עם אלוהים. הייתי מאושרת אבל הוא רצה שאחזור"

כומר שחקר למעלה מ-1,000 חוויות סף מוות קבע: "הגיהנום קיים"

כעת ווילו היא מאסטר ברייקי, מאמנת שליטה בנפש ובהבנת התת-מודע, ומסייעת לאחרים לחקור את נפשם ואת מסתורי הקיום. על אף שהיא עדיין מרגישה רדופה בידי הטראומה שעברה, היא התגברה על הפחד שלה מהמוות ואסירת תודה על "קריאת ההשכמה" שעברה.

היא אמרה: "החוויה אפשרה לי לראות את היופי של החיים ואת המציאות הפיזית שלנו. אנחנו לא צריכים לחפור במה שעברנו כהגדרת העצמי שלנו, שכן יש לנו הזדמנויות בכל יום לבחור מי אנחנו רוצים להיות. אני מרגישה הרבה יותר מחוברת לנשמה שלי".

היא הוסיפה: "המוות הוא לא משהו שצריך לפחד ממנו, זה רק עוד מצב של הוויה. אני לא מרגישה שיש לנו תחושות פיזיות בחיים שלאחר המוות או רגשות חזקים מאוד. אנחנו נמצאים על כדור הארץ הזה כדי לחוות את הרגשות האלה, גם כשזה כואב, כיוון שזה מלמד אותנו איך להפיק את המרב מהמתנה הגדולה ביותר שקיבלנו: החיים. אני לא יודעת אם זו הייתה התערבות אלוהית, מזל צרוף או משהו יוצא דופן יותר, אך תופעה מסתורית הצילה אותי ממוות ואני מתכוונת לנצל את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully