וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מגרש שדים אמיתי. ראיתי במו עיניי שד מרחף כמו בסרטים"

17.7.2024 / 0:02

האב וינסנט למפרט הוא מגרש שדים ולדבריו היה עד ל-40 מקרים מצמררים של גירוש שדים בזמן שלמד את הטכניקה כששהה ברומא. הנה מה שהיה לו לספר

הטריילר לסרט "The Devil and Father Amorth"/LD Entertainment

אם נאמין לדבריו של האב וינסנט למפרט - ויש פה "אם" גדול - גירוש שדים אמיתי נראה בדיוק כמו בסרטי "מגרש השדים" - כולל אנשים מרחפים, פנים מתעוותות וצחוק מרושע. האב וינסנט למפרט בן ה-61 הוא מגרש השדים הראשי של הארכיבישוף הרומאי-קתולי של אינדיאנפוליס והיה עד ל-40 מקרי גירוש שדים בזמן שלמד את טכניקת גירוש השדים ברומא.

הכומר וינסנט למפרט שיתף מה עבר בשלושת העשורים האחרונים כמגרש השדים הראשי של הארכיבישוף של אינדיאנפוליס, דניאל מ.בוכליין, וכשהוטס לרומא ללימודי גירוש שדים תחת האב כרמין דה פיליפיס, מגרש שדים מנוסה עם יותר מ-25 שנות ניסיון. האב למפרט נכח ב-40 מקרי גירוש שדים במהלך שלושת החודשים שלו ברומא. במהלך שיחה עם LADbible שנערכה ב-2021, הוא טען שמה שרואים בסרטים אינו רחוק מהמציאות: "עבדתי עם כומר ברומא שאימן אותי ולימד אותי איך לעשות את זה נכון, כי זה קל ללמוד ולקרוא את הספרים - אבל להתמחות זה מה שחשוב. זה החלק הקשה", אמר.

כשניסה לשחזר כמה מגירושי השדים הבלתי נשכחים שלו, הוא נזכר בפעם הראשונה שלו - בה פגש אישה מבוגרת שהאמינה שיש לה דיבוק ופנתה לאב כרמין לעזרה. ברגע שבו טיפת מים קדושים נגעה בגופה, "השד הופיע" ועיניה החלו להתגלגל לחלק האחורי של ראשה כשפה המקציף שלה הוציא "כל מיני מילות חילול השם", לדבריו.

על אף שידע להתמודד עם הדבר המצמרר שראה, מקרה אחר הוא מעדיף להדחיק מזכרונו. האב למפרט סיפר: "בגירוש שדים אחד בו נכחתי, השד צחק בהיסטריה והחל לרחף. הכומר הניח את ידו על ראשו של האדם שהיה אחוז דיבוק ודחף אותו בחזרה אל הכיסא, כל אותו הזמן לא עצר עם תפילת גירוש השדים שלו".

האב למפרט מאמין ששדים רוצים לעורר פחד באמצעות השתלטותם על גופו של אדם והתנהגות ברברית. "הקול עשוי להיות מאוד עמוק וסמכותי, כמעט כמו כלב נובח שמנסה להפחיד אותך. הטמפרטורה בחדר תשתנה, יהיה הרבה יותר קר כאשר השד יחשף. הייתי עד לשינוי בפרצוף - פעם אחת הלסת של האדם נשמטה וזזה הצידה, סוג של מבט ממש מחריד. ראיתי אנשים נופלים על הרצפה ומתחילים לנוע כמו נחש", הוא אמר. בנוסף לכך, הוא הזכיר "צחוק בלתי נשלט או צרחות, היסטריה", כניסיון נוסף להפחיד ולאלץ את האדם להפסיק במעשיו ולא "להניח לאלוהים לעשות את דברו".

עוד בנושא:
התעוררתם וראיתם שד בחדר? מתברר שזו תופעה נפוצה עם הסבר מדעי

מגרש השדים הראשי של הוותיקן שביצע אלפי טקסים "ראה את השטן עצמו"

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

על אף שנחשף להרבה מקרי גירוש שדים במהלך השנים, הכומר מאמין שדיבוק הוא דבר נדיר. הוא סיפר שהוא מקבל כ-2,000 הודעות בשנה מאנשים הטוענים שהם אחוזי דיבוק, כשאצל רבים לא בזה מדובר. בארה"ב, הכנסייה הקתולית מתעקשת שאדם יעבור הערכה פסיכיאטרית כדי לשלול מחלת נפש לפני ביצוע גירוש שדים. הם חייבים גם לבקר רופא משפחה כדי לראות אם יש סיבה בריאותית לתחושות שלהם. האב למפרט אמר ש"מטרת העל" היא לספק עזרה לכל מי שסובל, בין אם זה רוחני, נפשי או פיזי.

"הכנסייה תמיד תסתמך על מומחים בתחומי בריאות הנפש והרפואה", הסביר האב למפרט, "אני חייב להיות בטוח שהאדם שיושב מולי באמת מתמודד עם פעילותו יוצאת הדופן של השטן. מגרשי השדים מאומנים להיות ספקנים, אז אני צריך להיות האדם האחרון שיאמין שלמישהו יש דיבוק. אני חייב למצות כל הסבר אחר קודם לכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully