וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה עובד?! כל האמת על טקס שבירת ביצה בהסרת עין הרע

יפעת אורלב, נומרולוגית קבלית ומערבית

עודכן לאחרונה: 6.6.2024 / 9:42

נהוג להאמין ששבירת ביצה על ראש של מישהו מסירה עבורו עין הרע, אך זו אמונה מוטעת. הדרך הנכונה לעשות זאת היא להשתמש אך ורק בקליפה. כך תעשו את זה נכון

כל האמת על טקס שבירת ביצה בהסרת עין הרע על פי תורת הגרין וויטש הבינלאומית/יפעת אורלב, נומרולוגית קבלית ומערבית

רבים מאמינים שניתן להוציא עין רעה כשלוקחים ביצה, שמים בשקית ומכים למישהו על הראש בתקווה שעין הרע תלך ממנו - אז אני חייבת לומר שזה לא נכון. דוגמא שנחשפתי אליה לאחרונה: אופירה אסייג אוהבת טקסים מיסטיים שמדברים על הסרת עין רעה. באחת התוכניות שלה ראיתי כיצד היא מדברת על שבירת ביצה כטקס מסיר עין רעה. חיים לוינסון, שהוא יותר סקפטי בעניין אך זרם עם אופירה, לא הבין כל כך את מהות הטקס ולכן בחרתי להסביר לכם על כוחה של הביצה בטקסי הסרת עין רעה על פי תורת הכישופים הירוקים העולמית - וכיצד עושים את זה נכון.

הביצה היא סמל החיים. מביצה יוצא אפרוח ומביצית יוצא תינוק. לביצה יש כוח של יצירת חיים. שבירת ביצה, על פי תורת הכישופים הירוקים, עושה אפקט הפוך כי היא שוברת את החיים. לכן כדי לקבל את כוחה של הביצה (הכוח מצוי רק בקליפה), משתמשים רק בקליפת הביצה שמהווה הגנה. את החלבון והחלמון מוציאים מהביצה (וכן ניתן להשתמש בהם לאכילה או אפיה) על ידי ניקוב חור בראש הביצה בזהירות ומשתמשים בביצה המרוקנת מתוכן כשהיא כמעט שלמה.

השיטה הנכונה היא לרשום בפתקים את כל מי שעושה לנו עין רעה, לשים אותם בתוך הביצה החלולה ולהקפיא הכל במקפיא לפחות למשך 40 יום.

כך עושים את זה נכון:

@ifatorlev

כל האמת על טכס שבירת ביצה בהסרת עין רעה על פי תורת הגרין וויטש הבינלאומית.

♬ צליל מקורי - Ifat Orlev
sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מדובר תהליך מקובל בספרי הכישופים הירוקים, כי הליך ההקפאה עוצר אנרגיה לא טובה מבלי לגרום רע לאותו אדם ששולח לעברנו אנרגיה לא טובה. הכוונה שזה עוצר אנרגיה לא טובה ולא מהווה טקס כישוף נקמה לזה ש"עושה לנו עין".

ניתן כמובן להוסיף מים לתוך הביצה ביחד עם הפתקים בשביל להקפיא אותם בצורה חזקה יותר.

בהצלחה!

הכתבת היא יפעת אורלב, מתקשרת ונומרולוגית קבלית ומערבית.
לעמוד הטיקטוק של יפעת אורלב לחצו כאן >>

  • עוד באותו נושא:
  • טקסים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully