וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודות גרגירי הקפה של המכשפות: זו הסיבה ששימוש בקפה לכשפים יכול להיות מסוכן

יפעת אורלב נומרולוגית קבלית ומערבית

13.7.2023 / 0:41

יפעת אורלב היא מכשפה ירוקה והיא מזהירה מפני שימוש בקפה לצורך כשפים, אלא אם פועלים בזהירות. יש לה גם כמה כשפים שיסייעו להגנה וניקוי הנפש

כך תטפלו בעין הרע בשלושה ימים/יפעת אורלב נומרולוגית קבלית ומערבית

מכשפה ירוקה היא בעצם נטורופתית רוחנית. היא משתמשת בכל שפע הצמחים, הפירות, הגרגירים, התבלינים, העשבים וצמחי המרפא ביחד עם הנרות והצירופים מהעולם היהודי, המזרחי והמערבי כדי לעשות טוב לעולם.

כמו שאנחנו מקפידים להכניס לגוף שלנו דברים ירוקים ובריאים יותר כדי להילחם בחרדות, בכאב, במחלות פסיכומטיות ובחסימות אנרגטיות שמשפיעות על הגוף והנפש שלנו, ככה ההילה, הנשמה והתדרים הנשמתיים שלנו זקוקים לטקסים מיסטיים כדי לטפל במגוון בעיות, פתיחת השפע, הגנות והסרת קללות של כישופים שחורים שנעשו לנו.

יש כמה תבלינים שנחשבים לתבליני על - כמו הקינמון שמזוהה עם שפע וכסף וכמו הלימון שיכול להוות שמש זוהרת אבל מנגד, גם אנרגיה שורפת ומכלה. הכל תלוי במה מכניסים לתוכו ואילו לחשים נזרים לתוך הכישוף. גם לצבעי הנרות והחוטים שקושרים את מארזי הקמעות יש הרבה מאוד השפעה על סוג הכישוף והשפעתו.

גרגירי הקפה הם שרביט הכישופים של המכשפות בכל העולם. המכשפות הירוקות, מכשפות האש וגם המכשפות השחורות במיוחד מקולומביה, ברזיל ואפריקה משתמשות בגרגירי הקפה ובאבקת הקפה השחור להגברת הכישופים שלהן.

יפעת אורלב, נומרולוגית ומכשפה ירוקה. יפעת אורלב, אתר רשמי
יפעת אורלב, נומרולוגית ומכשפה ירוקה/אתר רשמי, יפעת אורלב

הקפה הוא חומר ממריץ. לא פלא שמילארדי אנשים בעולם לא יכולים לקום בבוקר בלעדיו. חלקם מכורים לו, לריח שלו ולתכונות הממכרות שלו. אולם, הקפה לא רק ממריץ בשתייה שלו אלא נחשב לחומר ממריץ גם כאשר עושים איתו כישופים. אין מכשפה בעולם שאין בארון הקסמים שלה את גרגירי הקפה ואבקת הקפה. הוא שחור, חזק, מתגבר, ממריץ, פועל על צ'אקרת הכתר שאחראית על המוח, על הצלילות, על הדיכאון ועל השמחה.

המכשפות השחורות שורפות אותו ביחד עם החומרים האחרים, משתמשות בגרירים שלו, זורקות אותו לעבר האויבים של האדם ואפילו עוזרים לאדם לגבור על כל מתחריו (ביחד עם כל התבלינים והלחשים) ומדליקות לצידו נר שחור כדי לתגבר את עוצמתו.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

כך תשתמשו נכון בקפה לצורך כישוף להגנה על השפע:

הכנת קפה טורקי. ShutterStock
אין מכשפה בעולם שאין בארון הקסמים שלה את גרגירי הקפה ואבקת הקפה/ShutterStock

"אני מכשפה ישראלית ירוקה. כך תסירו עין הרע בטקס קל לביצוע" >>

בכישופים מסויימים חל איסור חמור להשתמש בקפה ואחד מהם הוא הכישוף שאחראי על הגנה על הבית שלנו. בכישוף הבא הנועד להגנה על ביתנו, משתמשים בחומרים הרבה יותר מרגיעים כמו נרות ירוקים, קנמון, בזיליקום ואורז:

@ifatorlevnumerocoaching

סרטון שווה צפיה!! הקמיע שלכם שמגן על הבית!! טוב לעוברים דירה (גם בשכירות) טוב לבית קיים כדי לתת בוסט של שפע!!! שברכה תפקוד את ביתכם. אמן!!

♬ צליל מקורי - Ifat Orlev

במילים אחרות, אין כישופי הגנה כשמכניסים את מרכיב הקפה השחור. גם בניקויים אנרגטים - לא נכניס את מרכיב הקפה השחור. הקפה הוא מתגבר וממריץ וכשאנחנו רוצים להתנקות אנחנו צריכים לנקות ולהרגיע - ולא להמריץ או להעיר תדרים.

גם הכישוף הזה שמנקה אותנו בלילה אנרגטית הוא כישוף שלא נמצא בו מעולם מרכיב של קפה שחור:

@ifatorlevnumerocoaching

כישוף ירוק קל לניקוי חסימות ומועקות. קל לביצוע!!

♬ צליל מקורי - Ifat Orlev

לכן, כשאתם שותים כוס קפה בבוקר - זכרו שיש בידכם מרכיב סודי ששום מכשפה בכל העולם לא יכולה בלעדיו. אולם כן צריך להיזהר איתו בכישופים - וכמו בכל מרשם של עוגה יש לפעול רק על פי ההוראות המדוייקות שלו כדי לדייק את התוצאות.


הכתבת היא יפעת אורלב, מכשפה ירוקה, מתקשרת ונומרולוגית קבלית ומערבית.
לעמוד הטיקטוק של יפעת אורלב לחצו כאן >>

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully