וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מכשפה ישראלית ירוקה. כך תסירו עין הרע בטקס קל לביצוע"

יפעת אורלב נומרולוגית קבלית ומערבית

18.5.2023 / 0:07

יפעת אורלב היא מכשפה ירוקה ויש לה כמה כישופים שיסייעו להסיר עין הרע, להרגיע ולהגן על בני הבית. אחד מהם דורש שימוש בשלושה לימונים ומלח גס

כך תטפלו בעין הרע בשלושה ימים/יפעת אורלב נומרולוגית קבלית ומערבית

הכינוי "מכשפה" מגיע בדרך כלל עם קונוטציה מפחידה ושלילית, דמות נשית רעה ומסוכנת שהכנסיה הקתולית העלתה על המוקד בימי הביניים באשמת כפירה וסגידה לשטן. למכשפות יש כוחות מאגיים שמהלך ההיסטוריה תורגמו לברית שהן עשו עם השטן ותרמו לפגיעה באנשים, בפרנסה, במחלות, במוות ובפיתוי.

התורה עצמה אוסרת על כישופים בבחינת " מכשפה לא תחיה". עם זאת, ידוע לנו במקורות על טקס חרדי שנקרא: "פולסא דינורא" שמבקש את עזרתם של מלאכי החבלה לפגוע באדם - כך שגם לדת היהודית יש נגיעה לעולם הכישופים. למעשה, הנגיעה היא עוד מימי משה רבנו, שהפך את המטה שלו לנחש, את ידו למצורעת ואת המים לדם. מנגד, בקונוטציה השלילית, אנחנו מכירים את לילית, אשתו הראשונה של אדם, שהפכה למלכת השדים. בכל הדתות בעולם תמצאו תזכורים להימצאם של מכשפים, קוסמים ופיות.

עם הזמן, המכשפות התחילו להיתפס כדמויות חיוביות - אולי בגלל הנאורות ותנועות העצמת הנשים שהחלו במאה ה-19. המכשפות בסרטים, גם הפחות טובות, נתפסו כמשהו שאנחנו יכולים להכיל ואפילו לחבב. כבר בשנות ה-60 בקולנוע נחשפנו ל"מעשי כשפים" ולמכשפת הצפון "גלינדה" מ"הקוסם מארץ עוץ". במקביל למכשפות הרעות ראינו גם פיות טובות אך הן נתפסו לרוב כחלשות אל מול המכשפה העוצמתית.

יפעת אורלב, נומרולוגית ומכשפה ירוקה. יפעת אורלב, אתר רשמי
המכשפה הירוקה, יפעת אורלב/אתר רשמי, יפעת אורלב

כיום המילה "מכשפה" הוחלפה למילה "מתקשרת" או "מדיום" - אישה (או גבר) שמשתמשת ביכולותיה העל טבעיות כדי לעשות קסמים או לראות את המסלול העתידי של האדם. אני אישית מאמינה ש"הכל צפוי והרשות נתונה" ולאדם יש את יכולת הבחירה של מסלול חייו אותו הוא בוחר.

ארגז הכלים של המכשפות דאז כלל ציפורי חתול, עור נחש, מקור של טווס, חפץ של האדם שעליו הוטל הכישוף, עיני תנין ועוד איברים של חיות אומללות שעורבבו עם עשבים, נרות, קמיעות ותבלינים. עולם הכישופים עבר לו לאט לאט לדור החדש של "המכשפות הירוקות" - בדיוק כמו שאנחנו היום מכניסים לתפריט שלנו יותר ירוק ופחות מזון מן החי, כדי לא להתעלל בבעלי חיים.

את עולם התקשור, כוח המספרים והאותיות אני מכירה כבר 20 שנה ועכשיו אני נמצאת בשיא המסע שלי - מסע ה-GREEN WITCH שיסתיים באירופה בעוד מספר חודשים לגילוי כל סודות הכישופים הירוקים. הכישופים הירוקים באים לעשות רק טוב בעולם. כפי שנטורופת מציע לנו תה עם קמומיל וג'ינג'ר לחיזוק המערכת החיסונית, כך גם הכישופים הירוקים שמשתמשים כמעט באותם חומרים לחיזוק התדרים, ההילה שלנו ומיגור "הטפילים האנרגטים".

הכישופים הירוקים משתמשים במוצרים שיש לנו לרוב בבית כמו תבלינים, נרות בשלל צבעים (כל נר וסוג הכישוף שלו), עשבי מרפא, שמנים מיוחדים וכמובן לחשים. אותו בזיליקום שמתבל לנו את הפסטה ואת המאכלים האיטלקיים - אצל המכשפות הירוקות מסייע בעיקר לקידום אהבה ומשיכת כסף. מקלות הקינמון בהם אנחנו משתמשים לחליטות התה - משמשים בכישופים הירוקים למשיכת כסף והצלחה. השום, לעומת זאת, מגן ומרחיק מחלות ורוע.

גם כוחם של המספרים וצירופי האותיות שאותו אני מכירה כנומרולוגית משתלב טוב עם הלחשים של הכישופים הירוקים. ישנם מספרים או צירופי מספרים שממגנטים כסף ויש מספרים שממגנטים אהבה או רוגע כמו הצירופים: 777 , 888, 8383, 2299, 9922 ו-1111 אותם אני מצרפת לכישוף הירוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מכשפה. ShutterStock
כך תוארו המכשפות של פעם. היום הגישה קצת אחרת/ShutterStock

כישוף לניטרול עין הרע

מצרפת בזאת להנאתכם כישוף ממוצרים פשוטים שיש לנו בבית כדי לנטרל עין רעה מחייכם בטקס קל לביצוע. עבור הכישוף אתם זקוקים לצלחת לבנה, שלושה לימונים, מלח גס, נר לבן וגפרורים. תחילה יש להדליק את הנר עם גפרורים. אחר כך יש לקחת את הלימונים, לבצע בהם חתכים לאורך ולרוחב (לא עד הסוף), לפתוח אותם מעט ולהכניס כמות גדולה של מלח לתוך הלימונים, כך שכל לימון יהיה מלא במלח. את הצלחת יש להניח מתחת למיטה למשך שלושה ימים.

שימו לב שכל כישוף ירוק חייב להיעשות אל מול נר לבן דולק. נר לבן דולק מגן עליכם מפני רוחות רעות ופותח את האור והשפע.

כך תעשו זאת:

@ifatorlevnumerocoaching

יפעת אורלב, מתקשרת ומכשפה ירוקה עכשיו בסרטון לבדיקת עין רעה!! שלושה ימים ותדעו בוודאות אם יש או אין עין רעה. תעקבו ותשתפו!!!

♬ צליל מקורי - Ifat Orlev

הכישוף הנוסף שלי עוסק בניטרול אנרגיה של בני הבית ובקשה להגנות, לרוגע ושלווה - והוא כולל את קטורת ה"בכור" שאותה קונים בשווקים או בחנויות רוחניות - ונרות לבנים שעליהם חורטים שם מלא, תאריך לידה ואת הבקשה מהיקום עם סיכת ביטחון.

כך תבצעו את הכישוף השני:

@ifatorlevnumerocoaching

סרטון מעשי ראשון שלי איך לאזן אנרגיות בתוך הבית לכל בני ביתנו בתקופות מאתגרות בחיינו.

♬ צליל מקורי - Ifat Orlev

כמכשפה ירוקה אני דוגלת במשפט: "עשה לעצמך גבעה ולחברך אל תעשה בור". אני תמיד מעדיפה להעלות את קרנו של האדם להצלחה ושגשוג מאשר להירע לאויב שלו.

הכישופים הירוקים מסייעים בתגבור הפרנסה, תגבור השפע הרוחני והחומרי, איזון אנרגטי, טיפול בחרדות ודיכאון, טיפול בעין רעה וכישופים שחורים, פתיחת חסימות, פתיחת צ'אקרות חסומות, פתיחת דלתות, הגנות, הקלה במשברים שבלב ועוד. המנטרה שלי היא לעשות רק טוב לעולם.


הכתבת היא יפעת אורלב, מכשפה ירוקה, מתקשרת ונומרולוגית קבלית ומערבית.
לעמוד הטיקטוק של יפעת אורלב לחצו כאן >>

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully