וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסר מחזק להמשך השבוע: "זמן להיות קשובים לאינטואיציה שלנו"

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 11:48

השבוע כדאי להקשיב לעצמנו יותר ולהיות קשובים יותר לאינטואיציה שלנו. רעיונות לא שגרתיים יצוצו וכדאי לעשות איתם משהו. הנה הפתיחה השבועית שלנו בקלפים

אומנות הקריאה בקלפים/Sagie Mendelboim

אחת הפריסות הכי פשוטות ויעילות שאנחנו יכולים לעשות לעצמנו כשאנחנו רק מתחילים היא פריסת מסרים, הקרויה גם פריסת המניפה. בהשראתה, מיד תקבלו את המסרים השבועיים שלכם בנושא - אהבה, קריירה והתפתחות אישית אבל אני מזכיר שכל מי שיש לו חבילת קלפים יכול לעשות לעצמו פריסת מניפה:

אנחנו יכולים לפנות לעצמנו מרחב שקט לעבודה, לערבב את הקלפים ולבקש מהם מסר תוך כדי (הקלפים מאוד אוהבים שמדברים אליהם - גם בלב). לאחר מכן נפרוס פריסת מניפה על השולחן או בכל מקום נוח ומתאים ונוציא שלושה קלפי מסר לשבוע, אחד לזוגיות (קיימת או לפנויים פנויות), אחד לקריירה ואחד להתפתחות אישית. חשוב לבקש הכוונה או פוטנציאל למימוש - ולא לנסות לצפות את העתיד.

אז עשיתי השבוע פריסה קולקטיבית לכל הקוראים של וואלה, אבל גם אתם יכולים לעשות פריסה לעצמכם כבר היום ולהתחיל להתאמן קצת - ולהיעזר בפירושים הפתוחים באתר שלי.

מסר לאהבה - לתת מאבק ולקבל עזרה
5 מטות הוא קלף מעניין שמבוסס על המספר חמש - העוסק בתקשורת ובמכשולים, וביסוד המטות, יסוד האש. ניתקל במספר הזה כשאנחנו צריכים להקדיש מאמצים לעניין מסוים, לצאת לקרבות החיים, אבל עדיין לשמור על אנרגיה גבוהה ועל מוטיבציה. "קרב" יכול להיות עניין מרגש ואולי אפילו כיפי, אבל הוא דורש המון כוחות ולעיתים אנחנו קצת שאננים ולא מבינים שדברים לא יגיעו כל כך בקלות. אם כך השבוע נדרש מאיתנו להשקיע יותר או אולי בפשטות - לבחור את הקרבות שלנו ולהחליט היכן ראוי להשקיע. אם כן, נבקש עזרה ואולי לאו דווקא עזרה קונבנציונאלית, אלא נפנה לאפיקים שונים ומיוחדים.

טארוט - קלף חמש מטות, five wands. וואלה, מערכת וואלה
טארוט - קלף 5 מטות/מערכת וואלה, וואלה

בדייטים - חשוב מאוד להבדיל בין אנשים ששווה להילחם עליהם לבין כאלה שממש לא. כשהסטנדרטים שלנו נכונים, אנחנו מבינים מה חשוב בקשר ויכולים להחליט אם הדייט הזה שווה "קרב" או לא. האם הוא סתם חתיך? או שהוא באמת בנוי לקשר ורוצה לתת את המיטב? מה הוא יכול לתת לטווח ארוך מבחינת חברות? הוא עקבי? אם כן אולי שווה לנו להשקיע כאן ולהבין איך להתמודד עם האתגרים שעולים.

בזוגיות - חשוב לשים לב למאזן ההתחשבות וההקרבה בקשר. האם אנחנו נותנים יותר מדי צ'אנסים או לא מספיק? לפעמים אנחנו נכנסים לאוטומט שבו אנחנו לא שמים לב לחוסר איזון בזוגיות. האם רק אחד לוקח והשני נותן? או ששני הצדדים מעניקים אחד לשני באופן הדדי? מובן שאין שוויון מלא בקשר, אבל אם כל אחד עושה כמיטב יכולתו ויש פשרות בריאות - זה נהדר. כדאי לשים לב לכך השבוע. לראות שאנחנו לא מוותרים על עקרונות, אבל גם לא קשים מדי עם הצד השני.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

מסר לקריירה - לחופש אין מחיר

טארוט קלף השוטה fool. וואלה!, מערכת וואלה
קלף השוטה/מערכת וואלה, וואלה!

קלף השוטה הוא אחד הקלפים האמיצים בחבילה. זהו קלף מהסדרה הרוחנית, הקלף הראשון, ובמובנים רבים גם זה שסוגר לבסוף את מעגל הקלפים. השוטה הוא טהור לב וכוונות, נאמן לטבעו ולרוח המכוונת אותו בעולם וצועד לפי החליל (או הגיטרה - מה שהוא אוהב) של עצמו. בהשראתו אנחנו צריכים להבין היכן אנחנו יכולים לתת לעצמנו יותר חופש. אולי המסר הוא בפשטות, שאנחנו חייבים לקחת את חופש פסח כדי להתאוורר ולהתרענן. אולי זה הזמן גם לתכנן חופש וגם להתכונן איך לספר לבוס שלנו שאנחנו לוקחים אותו. אפשר בכיף להתאמן מול המראה.

בגדול זה יכול להגיד שהשבוע כדאי להקשיב לעצמנו יותר בזמן העבודה, ולהיות קשובים לאינטואיציה שלנו. ייתכן שיש לנו רעיונות לא שגרתיים ומעניינים ששוה לחלוק עם הבוס או הקולגות, ובאופן כללי כדאי להיות נאמנים לעצמנו. להגן על רעיונות שהגינו ולא להיכנע ללחץ חברתי במשרד. אם רוצים להחליף את הקפה לנטול קופאין - תתעקשו על האמת שלכם ואל תסכימו.


עוד בנושא:
הדרך של קלף מלך המטבעות להאיר לכם את היום

מקרה אליקו ולירז: הקלפים מסבירים מדוע מערכות יחסים כאלו עובדות

מסר להתפתחות אישית - מגדל של ערכים

קלף המגדל. ShutterStock
קלף המגדל/ShutterStock

קלף המגדל הוא קלף מהסדרה הרוחנית והוא נראה מעט קודר, אבל באופן מפתיע למסר של התפתחות אישית, הוא די מושלם. האזהרה היחידה שלו היא לא לרוץ לתוך עניינים לא ברורים ולא לחתום על מסמכים בלי בדיקה מעמיקה. זהו תמרור של נקיטת זהירות, אבל בנושא התפתחות אישית פרופר, הוא מדבר על בניית המגדל הפנימי שלנו באופן יציב, על מילוי המצברים והשתתת הערכים. ובפועל? הוא אומר לנו לעסוק השבוע בפעילות מעשירה שתבנה בנו אופי, עניין וייחודיות. זה השבוע ללכת לקורס אפייה, להתחיל ללמוד פורטוגזית בדואו-לינגו, ולעבור מזומבה לבלט קלאסי (או להיפך).

ככל שהעולם הפנימי שלנו יהיה עשיר יותר, כך נראה יותר עומק ועושר גם בעולם החברתי שלנו ובהתקשרויות היומיומיות שלנו. חוץ מזה יהיה לנו בכנות הרבה יותר כיף עם עצמנו, יהיה לנו הרבה יותר עושר אישי להציע בדייטים ובארוחות משפחתיות אבל בעיקר פשוט יהיה לנו עולם של עושר פנימי מסעיר ונעים. והקשר עם עצמנו ישתפר. אז יאללה, לעבודה. או ליתר דיוק - לתחביבים.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא, מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 28 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות אותם הוא מעביר בזום, בתל-אביב, ובערים נוספות ברחבי הארץ. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully