וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך של קלף מלך המטבעות להאיר לכם את היום

עודכן לאחרונה: 10.5.2024 / 0:55

איך להיות אישה עוצמתית באמצעות קלף מפתיע? ומה הקשר לפליליסטיות? זה הקלף שיצא לנו היום - ומה משמעותו

אומנות הקריאה בקלפים/Sagie Mendelboim

הקלפים הם המתנות בחיינו. הם נותנים לנו כיוון, מחזקים אותנו, מאתגרים במידה, תומכים בנו בדרך ומעניקים לנו אור של ממש. אור של חכמה ואנרגיה. אז לכל קלף אור ייחודי משלו - והנה הדרך של קלף מלך המטבעות להאיר לכם את היום!

אראה לכם מה הסיפור שעליו הקלף מבוסס, אדגים את כוח הקלף (מהקורס עצמו) ואז אפרט מה הקלף מעניק לכם היום.

מה הסיפור של הקלף?
מלך המטבעות הוא אחד מקלפי החצר המייצגים את מזל גדי. הוא מייצג את הצד הארצי, הניהולי, הקר, הישיר, המחושב, הכלכלי שבנו והוא זה שיודע איך להשיג ולשמר כוח בחיינו הלכה למעשה. הוא בקיא, מבין עניין, ממולח כשצריך אבל הולך לפי הספר ובעיקר לפי חוקי החברה והוא בונה אימפריות לטווח ארוך. החסרונות שלו הם שהוא לא כל כך רגשי ואמפטי, אבל מצאנו לזה פתרון: לערבב את מלך המטבעות - שניחן באנרגיה גברית בעיקרה, עם אישה מהממת, ואם אפשר - פליליסטית.

העניין הוא כזה: אנחנו רגילים להפריד את האלמנטים בחיים למלך ומלכה, גבר ואישה, אבל בפועל, קלפי הטארוט מייצגים את כל הארכיטיפים שיש בנו - ביחד. אין באישה "רק" ארכיטיפים נשיים, ממש לא! והפליליסטיות הן בהחלט מייצג של מלך המטבעות אבל עם טוויסט של אמפתיה ויכולת הזדהות ואפילו עם רביולי על הדרך. בקיצור זה מלך המטבעות כל כך משודרג שאפילו הוא לא ידע שיש בו את זה.

האם יש סיפור אמיתי שממחיש זאת? בטח.
הפליליסטיות הן הכי נשים בעולם והכי קליבריות בעולם בו זמנית. הן קרות ומחושבות, מתעסקות עם האנשים הכי מפחידים, מובילות מהלכים משפטיים מסובכים מאוד, ומצד שני כל הזמן שומרות על נשיות מובהקת גם במראה הנשי המודגש החטוב והמתוקתק, וגם בגישה המחבקת שלהן. מצד אחת הן חיות לצד קילרים רציניים שהיו גורמים לכל אחד לפיק ברכיים, אבל בשבילן? איכשהו האמסטף הופך לפודל, והיינו יכולים לחשוב שמדובר פה ב"פושע" מסוג דוד קשיש שבטעות פילח מסטיקים מהמכולת. בקיצור הקשה - קל אצלן. הן מחושבות לחלוטין ועדיין יש שם חמלה והחמלה הזו יכולה לחדור אל כל מעטה קשיחות, כל פחד וכל לב. כשחן מאירי למשל פוגשת את אישתו של הלקוח שלה, היא יכולה לחלוטין לדבר איתה כאישה אל אישה, ואפילו להכין רביולי על הדרך. לגלות אמפתיה למצבה ולמצב הילדים, לחזק אותה כאישה לרעותה, ועדיין בסוף היא צריכה לגשת אל ועדות השחרור

ולתת עבודה מקצועית חדה וקרה - בדיוק כמו מלך המטבעות. בסוף הקריירה של הנשים האלה, בדיוק כמו אצל המלך, הכי חשובה להן. חשוב להן להגיע להצלחות, להיות הכי טובות בתחום, לעשות כל מה שצריך, להפריד בין המקצועי לפרטי, וכן, גם לעשות כסף טוב.

קלף מלך המטבעות. ShutterStock
קלף מלך המטבעות/ShutterStock

איזה אור הקלף נותן לנו היום?
הקלף נותן לנו את החוזק לתפוס את מקומנו בעולם. כן גם לכוח כלכלי ופיזי יש משמעות רוחנית והללו מקנים ביטחון, עצמאות ותחושה של עוצמה וזכות קיום במרחב. זהו המקום שבו אנחנו מאפשרים לעצמנו להחזיק בכוח וללמוד איך לנהל אותו מבלי לפחד מהמשמעויות שלו ולהתקדם קדימה במסלול שבחרנו לעצמנו. במקום להימנע מכוח עקב חשש לפעול ממקום של אחריות אנחנו לומדים לבסס את עצמנו בעולם ולהיות עצמאיים באמת.

מה המסר היומי?
המסר היומי הוא להשקיע היום בכלכלה שלנו, בחיזוק שלנו ובניהול חיינו. ייתכן שאנחנו מנהלים דברים כביכול "קטנים" את משק הבית, את העבודה היומית, את היחסים במשפחה. אבל כל אלמנט קטן ככל שיהיה הוא הזדמנות לטפח עוצמה, יכולת ניהול ובנייה נכונה של משאבים. מצאו היום את הדרכים הקטנות להיות יותר שקולים, ברורים, ישירים וחדורי מטרה ולבדוק מה אפשר כבר היום להביא לידי יישום ולסמן עליו "וי".


עוד בנושא:
פותחים בקלפים לעדן גולן: מה סיכוייה לזכות באירוויזיון?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אילוסטרציה. ShutterStock
המסר היומי הוא להשקיע היום בכלכלה שלנו, בחיזוק שלנו ובניהול חיינו/ShutterStock

איך הקלף מקדם אותנו לשלב הבא בחיים?

מיכל מרגישה שבת הזוג שלה, עינת, נותנת לה יחס "חם-קר" לסירוגין. הן כבר ארבעה חודשים יחד, והן בקשר מחייב, אבל היא לא תמיד מרגישה שעינת עד הסוף שם. יש רגעים שהכול זורם מושלם, ואז פתאום יש ימים של התרחקות. מיכל שאלה האם היא מתנהלת נכון בזוגיות שלה כרגע והקלף שיצא, במפתיע הוא מלך המטבעות. למה במפתיע? כי מה קשור קלף של קריירה לזוגיות?

ובכן יש קשר הדוק כי על אף שאולי יש כאן ענייני תקשורת שצריך להסדיר, יש בעיה נסתרת, והיא העובדה שלמיכל אין כרגע עבודה קבועה. גם אם זה לא ברור לעין זה משפיע על הדינמיקה. בפועל, יש למיכל יותר זמן פנוי, היא יותר תלותית במובנים מסוימים בעינת, היא מקדישה יותר מדי זמן ומשאבים לעיסוק בה. ובמקום לעסוק יותר בעינת, היא פשוט צריכה לחזק את עצמה, את הכוחות שלה, את הגדילה הכלכלית והאישית שלה ומשהו בקשר יחזור לפרופורציות נכונות יותר.

איך לקבל יותר מהמתנה של הטארוט? - להפוך למנטורים
ברגע שאנחנו לומדים את הקלפים, את הקשרים ביניהם, את השיעורים שלהם ואת המסר אנחנו מתחילים לכבוש מטרות, להתגבר על דפוסים מעכבים, למצוא נתיבים פתוחים ומיטיבים עבורנו וגם, אנחנו מתחילים לגלות את יכולות המנטורינג שלנו. כמו שמלך המטבעות יודע לתפוס את מקומו בעולם, לשלוט ולנהל, כך גם אנחנו יכולים לפתוח את עצמנו להשפעה של האנרגיות השונות והמגוונות שהקלפים מציעים לנו כדי להעניק לנו עוצמה שאולי אפילו לא ידענו שיש בנו.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא, מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 28 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות אותם הוא מעביר בזום, בתל-אביב, ובערים נוספות ברחבי הארץ. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully