וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסר מחזק לשבוע הקרוב: "זמן לצאת מהמוכר והידוע ולהיפתח"

16.5.2024 / 13:20

נצלו את סוף השבוע הקרוב למנוחה כי בשבוע הבא יפתחו בפניכם דלתות בזוגיות, בקריירה ובהתפתחות האישית - וזה יהיה הזמן להריץ תוכניות פעולה חדשות. פתחנו בקלפים עבורכם - תראו מה יצא

אומנות הקריאה בקלפים/Sagie Mendelboim

אחת הפריסות הכי פשוטות ויעילות שאנחנו יכולים לעשות לעצמנו כשאנחנו רק מתחילים היא פריסת מסרים, הקרויה גם "פריסת המניפה". בהשראתה, מיד תקבלו את המסרים השבועיים שלכם בנושא אהבה, קריירה והתפתחות אישית, אבל אני מזכיר שכל מי שיש לו חבילת קלפים יכול לעשות לעצמו פריסת מניפה:

אנחנו יכולים לפנות לעצמנו מרחב שקט בעבודה, לערבב את הקלפים ולבקש מהם מסר תוך כדי (הקלפים מאוד אוהבים שמדברים אליהם - גם בלב). לאחר מכן נפרוס פריסת מניפה על השולחן או בכל מקום נוח ומתאים, ונוציא שלושה קלפי מסר לשבוע, אחד לזוגיות (קיימת או לפנויים-פנויות), אחד לקריירה ואחד להתפתחות האישית. חשוב לבקש הכוונה או פוטנציאל למימוש, ולא לנסות לצפות את העתיד.

אז עשיתי פריסה קולקטיבית לכל הקוראים של וואלה, אבל גם אתם יכולים לעשות פריסה לעצמכם כבר היום ולהתחיל להתאמן קצת - ולהיעזר בפירושים הפתוחים באתר שלי.

מסר לאהבה - האם העבר חוזר?
6 גביעים הוא קלף מהסדרה המעשית. הוא כולל את הספרה 6 העוסקת בשלמות פיזית וכן ביסוד הגביעים העוסק בשפע ולפעמים גם ברגשות. קלף שישה גביעים עוסק לא פעם בנוסטלגיה, הזדמנות חוזרת ושיבה אל העבר, או שמא, שיבה של העבר אלינו. זה אומר שהשבוע יש פוטנציאל לחזרה של אקסים מיתולוגיים או אחרים, או חזרה של שיעורי אהבה שנתקלנו בהם בעבר. לא פעם אנחנו מחכים בכיליון עיניים לאקס שיחזור. אבל עם האקס חוזר גם השיעור. האם אנחנו רוצים לחוות את אותם הקשיים שוב?

קלף שישה גביעים. ShutterStock
קלף שישה גביעים/ShutterStock

בדייטים - אם אקס צץ מהעבר זה לא ממש הזמן לרוץ אל זרועותיו, אלא להפעיל שיקול דעת ולשאול את עצמנו ואותו שאלות חשובות. האם הוא עבד על עצמו בזמן הזה? מה הוא למד? למה הוא מוכן? מה השתנה הלילה הזה, והאם רק ללילה הזה או גם להמשך? זה לא הזמן להתנפל זה על זה בנשיקות וחיבוקים ולדהור אל השקיעה. באותו הנושא, אם דייט חדש מגלה את אותן תכונות אישיות שכבר גילינו על בשרנו - שלא נכונות לנו בקשר, אל לנו להתעלם מהדגלים האדומים. מובן שאפשר לצאת להכיר לבלות, אולי אפילו יצוצו הזדמנויות וכדאי לקחתן! חשוב כן לצאת ולהתנסות בחוויות חדשות ולא להישאר באזור הנוחות, פשוט יש להפעיל שיקול דעת הנובע מניסיון חיינו, ללמוד את הלקחים ולדעת אילו קריטריונים הכי חשובים לנו בקשר כרגע.

בזוגיות - יכול להיות שצפים כאבים ישנים או ויכוחי עבר. חשוב מאוד לנצל את ההזדמנות הזאת כדי להיפטר אחת ולתמיד ממטענים חורגים בקשר. ייתכן שזה יהיה תהליך אבל שווה לעשותו. אם שקלתם טיפול זוגי, זה השבוע להתחיל. באופן כללי אפשר לבלות יותר השבוע במקומות שמעוררים בכם נוסטלגיה והנאה מעצם הקשר. לחזור למקום בו היה הדייט הראשון או להסתכל יחד בתמונות מהחתונה. פשוט ליהנות מהרגעים והזכרונות היפים שהם משאב מחזק בקשר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קלף הקיסרית בטארוט. וואלה, מערכת וואלה
קלף הקיסרית - אחד הקלפים שיצאו לנו בפריסה השבועית/מערכת וואלה, וואלה

מסר לקריירה - נתינה היא כוח

הקיסרית היא קלף מהסדרה הרוחנית המעניק לנו תובנות מעמיקות ושיעורי חיים גבוהים. הקיסרית היא קלף של נתינה אין סופית ופוריות רבה. אולם היא דמות מעניינת, משום שבמיתולוגיה הקיסרית היא למעשה אלת הפריון אשר מפרה את העולם כולו, אך עוצרת כשבתה נחטפת. כלומר כוח הנתינה הוא כוח אדיר ויש להשתמש בו בחכמה. לתת הכול זה נפלא, אך למנוע את הנתינה או לווסת אותה בעת הצורך, חשוב לא פחות.

השבוע כדאי לתת הרבה משאבים לקריירה, כוח זמן ומאמץ אך כמו בכל דבר צריך לבדוק אם המינון מותאם לסיטואציה ולא לתת ללא שום שיקול דעת אם הנתינה הופכת לניצול. הכוח שלנו לקחת את הנתינה חזרה היא כוח לא מבוטל. אם הסיטואציה נכונה ומותאמת, ההמלצה היא להביא חיוניות פתיחות ופריון לעבודה - למשרד ובכלל. אולי זה שבוע טוב אפילו לתת קצת אקסטרה, להביא עוגה למשרד, להיות יותר אדיבים וחביבים ואפילו להתלבש יפה יותר. אווירת השפע שנביא עימנו תכה גלים ותשפיע על כולם.


עוד בנושא:
הדרך של קלף מלך המטבעות להאיר לכם את היום

מקרה אליקו ולירז: הקלפים מסבירים מדוע מערכות יחסים כאלו עובדות

טארוט קלף נסיך המטות - page of wands. וואלה, מערכת וואלה
הקלף השלישי שיצא לנו: קלף נסיך המטות/מערכת וואלה, וואלה

מסר להתפתחות אישית - לצאת ולחקור

נסיך המטות הוא קלף מסדרת קלפי החצר המייצגים את המזלות והפעם מזל קשת החינני והחיוני שעסוק בחוויות, פתיחות רגשית, סקרנות ואהבת האדם והארץ ואופטימיות. השבוע דרך נפלאה להעשיר את עצמנו תהיה לצאת קצת מהמוכר והידוע ולהיפתח לחדש. אפשר להיפתח לקשרים חדשים, לנטוורקינג, מפגשי היכרות ויוזמות חברתיות. אפשר להיפתח לחוויות מעשיות חדשות כמו חוגים, קורסים, התנסויות בתחביבים חדשים ופיתוח מיומנויות. כדאי גם לצאת קצת ממקום המגורים, אולי לטייל מעט או לראות נופים אחרים. אם אפשר לנסוע לבקר חבר מחוץ לעיר - מצוין. כל דבר שיפתח מעט את האופקים ויכניס רוח חדשה יכול לרענן מאוד את השבוע שלנו.

כל הפירושים נמצאים באתר שלי כחלק מבית הספר לטארוט. יש בו פירוט של כל הקלפים, בקצרה וברוב המקרים יש לצד כל פירוש גם לינק למאמרים מעמיקים. יש באתר קישור לפריסה אישית שאתם יכולים לבצע באופן מקוון ולהעלות לקבוצת הפייסבוק שלנו ולקבל פירוש! בואו להכיר את הגישה החדשה של טארוט, גישה משקפת שמחזירה לנו את הכוח על חיינו.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא, מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 28 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות אותם הוא מעביר בזום, בתל-אביב, ובערים נוספות ברחבי הארץ. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully