וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופתה של ציידת רוחות רפאים נמצאה בכנסייה נטושה באיטליה: "לא נמצאו סימני מאבק"

15.5.2024 / 0:03

ציידת רוחות רפאים צרפתייה לבושה כמו ערפד נמצאה מתה בכנסיה איטלקית נטושה לאחר שהגיעה לשם כדי לצוד רוחות רפאים במסגרת טרנד טיקטוק מוביל. מאחר שלא נמצאו סימני מאבק, רבים מאמינים שהיא הקריבה את עצמה

טיימה סוהייב חשוד ברצח חברתו ציידת הרוחות/tiktok.com/@bobbiecurtislee

אוריין נטלי ליין הייתה במשימת ציד רוחות רפאים באיטליה במסגרת טרנד פופלטארי בטיקטוק, אולם גופתה המנוקזת מדם נמצאה בחצר כנסייה נטושה והשוטרים חוקרים אפשרות שמדובר בקורבן אדם.

גופתה של ציידת הרוחות בת ה-22 נמצאה בכנסייה בעמק אאוסטה שבצפון איטליה ב-5 באפריל ע"י מטייל שסייר באזור. על פי ההערכות הצעירה מצאה את מותה בין ה-26 ל-27 במרץ. בגדיה היו מלאים בדם והמשטרה מסרה כי חלק מהדם שלה נאסף מהרצפה ונלקח מהמקום.

הסאן הבריטי מדווח שנתיחת הגופה גילתה פצעי דקירה מרובים בצווארה ובבטנה. עם זאת, לא נמצאו סימני מאבק בזירת הרצח, מה שגרם לחוקרים לשער שיתכן ומתה במסגרת טקס קורבן אדם שנערך בהסכמה. ליין נמצאה ללא מסמכים או טלפון, אך לצדה נמצאה חפיסת מרשמלו ורודים.

על פי ההערכות, הצעירה נסעה מביתה בסנט פריסט, צרפת, לאיטליה במסגרת טרנד ציד רוחות רפאים שנפוץ בטיקטוק, שפופולרי מאוד בצרפת. עד ראייה זיהה את ליין באזור צועדת לצד גבר עם שיער שחור זמן קצר לפני מותה. הוא סיפר שהשניים היו לבושים כמו ערפדים ושליין נראתה חיוורת ממש כמו "גופה מהלכת", לדבריו. הוא אמר: "הם היו לבושים כמו שני גותים. הכל שחור. כמו הנערים האלה שמוקירים את המוות. חשבתי לעצמי: הנה שני ערפדים".

@bobbiecurtislee A very strange case developing out of Italy. What exactly happened to Auriane Nathalie Laisne? #unsolved #strange #spooky #storytime #fyp ♬ Horror, suspense, weirdness, ghost, UFO - Zassh

ב-10 במאי המשטרה עצרה את הגבר שהסתובב איתה באותה היום, שוהה בתקשורת כטיימה סוהייב האיטלקי-מצרי, בן 21, מגרנובל, צרפת. סוהייב מבוקש בצרפת מאז סוף מרץ, לאחר דיווח שהוא התנהג כלפיה באלימות וקיבל צו הרחקה. השניים היו במערכת יחסים ארוכה אך נאסר על סוהייב להתקרב אליה. לשכת ההוראה של בית המשפט לערעורים של גרנובל הסגירה אותו לאיטליה.

עוד בנושא:
"הנייד שלי נפרץ על ידי רוחות רפאים. הוא מענה אותי בהודעות יומיות"

חולני: צעירות זימנו רוח רפאים ונאלצו לעבור טקס גירוש שדים מצמרר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

החשוד ברצח: טיימה סוהייב

המשטרה חוקרת גם את התיאוריה לפיה מותה של אוריין היה רצח בהסכמה או נערך במסגרת טקס של קורבן אדם. חלק מחוקרי המשטרה מאמינים שייתכן שהיא ניסתה להשתתף בטרנד טיקטוק הכולל ציד רוחות רפאים, שהוא פופולרי בקרב משתמשי טיקטוק צרפתים. עם זאת, זו רק אחת מהתיאוריות המוזרות הרבות סביב המקרה הזה. בהצהרה שנשלחה ל-Business Insider, דובר מטעם טיקטוק אמר כי "לא הוצגו שום ראיות המקשרות את המוות הטרגי הזה לטיקטוק" וטען שהדיווח על המוות כקשור לרשת החברתית תורם ל"נרטיב שקרי".

מאז מעצרו, הצעיר בן ה-21 מכחיש את ההאשמות וטוען בתוקף לחפותו. ב-CNN דווח שהוא עשה זאת גם במהלך הדיון האחרון שהתקיים בבית המשפט לערעורים בגרנובל, במהלכו הכחיש כי רצח את חברתו וטען שהוא לא הפר את צו ההרחקה מאורייו (שדיווחה עליו בעבר בגין התעללות), משום שהיא שיקרה לו ואמרה שחזרה בה מהתלונה. "תמיד כיבדתי את צו ההרחקה, אבל היא אמרה לי שהיא חזרה בה מהתלונה וזו הסיבה שהיינו ביחד". למרות טענותיו הוא נדון בהליך מהיר בבית הדין לערעורים ל-6 חודשי מאסר בשל הפרת הצו ההרחקה שלו ועל התעללות באוריון, אולם חקירת מותה נמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully