וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנייד שלי נפרץ על ידי רוחות רפאים. הוא מענה אותי בהודעות יומיות"

20.12.2023 / 0:07

דיאן קיי בת ה-80 סובלת ממכשיר ה-Motorola G13 החדש שלה, שמפציץ אותה באותן הודעות בכל לילה: "זה ממש מפחיד, כאילו הוא רדוף רוחות". היא נעלה אותו במגירה - אבל "הוא לא מפסיק"

ככה תדעו אם הטלפון שלכם רדוף!/@darkswanwares

דיאן קיי, פנסיונרית בת 80 מהורסטד שבנורפולק, וירג'יניה, רק רוצה לחיות את החיים שלה בשלווה ובנחת, לדבריה, אלא שלטענתה הטלפון הנייד שלה פשוט מענה אותה ללא סוף עם שליחת מאות הודעות באמצע הלילה. הכי ספוקי שיש.

המכשיר שלה, מסוג Motorola G13, רודף אותה לטענתה בכל לילה למרות שהיא מכבה אותו. היא טוענת שמדי לילה, באותה השעה בדיוק, הנייד שלה מואר והיא מקבלת הודעות חוזרות ונשנות עם נוסח זהה: "No probs - I not forgotten you x" ("לא לדאוג - לא שכחתי אותך"). היא ממשיכה לקבל את ההודעות גם במהלך היום - כל שעה.

היא הסבירה ל-Daily Star: "אני משתמשת במכשיר הישן שלי עכשיו, אני לא מצליחה להתמודד עם החדש, זה מגוחך. הכול החל כשלא הצלחתי להעביר את 300 אנשי הקשר שלי באופן אוטומטי ונאלצתי לעשות את זה ידנית. ידעתי שיהיו בעיות".

עוד בנושא:
קאשה, לוסי לו ובובי בראון: 7 סלבריטאים שטוענים כי קיימו יחסי מין עם רוחות רפאים

"אני מדברת עם המתים וכך גם בני בן ה-9. הם מעירים אותו בלילה"


"ההודעות החלו לזרום בכל דקה ארורה, זה ממש מפחיד כל העניין הזה. זה כאילו שהוא רדוף רוחות, אלו דברים שמפחידים בגיל שלי". דיאן כיבתה את הנייד שלה ושמה אותה ליד המיטה. היא ביקשה מ-Tesco, שם רכשה את הנייד, לקחת בחזרה את הנייד שלה ולשחרר אותה מהסכם התשלומים עליו - ללא הצלחה.

טיטה מארטל, מומחית רוחנית, מאמינה שהבעיה היא תקלה טכנית ולא רוחות רפאים שפרצו לה למכשיר.
"לא נתקלתי בנייד שנפרץ על ידי רוחות עד כה, זה מאוד נדיר. זה אפשרי תיאורטית, אבל לא חושבת שזה המקרה", היא קבעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully