וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאשה, לוסי לו ובובי בראון: 7 סלבריטאים שטוענים כי קיימו יחסי מין עם רוחות רפאים

8.11.2023 / 0:04

הזמרת קאשה, דוגמנית הפלייבוי אנה ניקול סמית' וכוכבת "המלאכים של צ'ארלי" לוסי לו הן רק חלק מהכוכבים שסיפרו בעבר על החוויות המיניות שלהם עם רוחות רפאים. כך הם תיארו זאת

קאשה ודמי לובאטו מדברות על חייזרים/Kesha and The Creepies - Demi Lovato/facebook

בין אם אתם מאמינים ברוחות רפאים ובין אם אתם ספקנים, קומץ מפורסמים נשבעים שזכו לביקור על ידי רוחות רפאים שרצו לשכב איתם. רבים מהאנשים המפורסמים שברשימה הזאת טוענים שקיימו יחסי מין מהנים עם הרוחות, כאשר אחת אפילו קראה לזה "עונג צרוף". מפורסמת אחרת סיפרה שהיא קיימה יחסי מין עם שתי רוחות רפאים שונות במהלך חייה, לא במקביל כמובן. אז בלי להכביר מילים, הנה כמה מהחוויות העל טבעיות של כמה סלבריטאים שלא חששו לשתף ולצאת פסיכים.

אנה ניקול סמית'

אנה ניקול סמית' נתנה קרדיט לרוח הרפאים על הסקס הכי קינקי שעשתה אי פעם, כסיפרה על זה בראיון למגזין FHM ביולי 2004. "רוח רפאים זחלה במעלה רגלי וקיימה איתי יחסי מין בדירה לפני זמן רב בטקסס", הסבירה דוגמנית הפלייבוי, "פעם חשבתי שזה החבר שלי ויום אחד התעוררתי וזה לא היה הוא. זו הייתה רוח". היא הוסיפה, "הייתי מבוהלת מזה, אבל אז אמרתי לעצמי 'נו, למה לא בעצם?' הוא אף פעם לא פגע בי והוא פשוט העניק לי סקס מדהים אז אין לי בעיה עם זה".

המראיינת שאלה את סמית' אם היא בטוחה שהמפגש לא היה חלום וזו השיבה: "זה לא היה חלום כי זה קרה כל לילה. לילה אחד כמעט באור יום - וזה היה בזמן שהחבר שלי הלך לעבודה. התעוררתי כי הרגשתי שזה עולה לי במעלה הרגל וראיתי את זה. סיפרתי לחבר שלי והוא לא האמין לי. כמובן, גברים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

קאשה

קאשה, כוכת הפופ בת ה-36, חשפה בתוכניתו של קונאן או'בריאן ב-2012 שחוותה מפגש רוחני מעניין: "אני לא יודעת איך קוראים לו אבל הוא היה בבית שלי והוא התחיל פשוט ללטף אותי", היא אמרה כשהיא משחזרת את הליטופים העדינים על זרועו של קונאן או'בריאן, "זו הייתה חוויה סקסית אבל זה לא היה סקס", הבהירה.

צפו בקאשה מספרת על המפגש המיני שלה עם רוח הרפאים:

בובי בראון

בובי בראון חשף את המפגש העל-טבעי הסקסית שלו בספרו מ-2016, "כל צעד קטן: הסיפור שלי". "הרגשתי שהרבה רוע היה בבית ההוא בזמן שתוויס גר שם", כתב הזמר, "עד היום אני מאמין שהבית הזה היה רדוף. ... לעתים קרובות היינו רואים נשים לבנות צועדות במסדרון ... לילה בלתי נשכח אחד, אחת מרוחות הרפאים ירדה מהתקרה ועשתה איתי יחסי מין. אחרי שתפסיקו לצחוק, אני צריך שתשמעו מה אני אומר כי אני לא ממציא את זה. ותרשו לי להוסיף את זה: זה היה לפני שאי פעם נגעתי בסם כלשהו מלבד גראס ואלכוהול".

בראון הוסיף: "בחדר השינה שלי הייתה לי מיטה עגולה גדולה עם תקרת מראה מתנשאת מעל. תמיד ישנתי בעירום, אז לילה אחד התעוררתי לתחושה של אישה עליי. הרמתי את מבטי ובמראות יכולתי ממש לראות אישה לבנה משתרעת עליי כשאני על המיטה. התחושה הרגישה בדיוק כמו סקס - יכולתי להרגיש את איבר המין שלי בתוכה והכל. זה לא היה חלום. בהחלט הייתי ער בזמן שזה קרה. פתאום היא נעלמה - השאירה אותי לבד, נרגש ומפוחד להפליא בו זמנית".

לוסי לו

כוכבת "המלאכים של צ'ארלי" לוסי לו בת ה-54, סיפרה ל-Us Weekly ב-1999 כי ביקרה אותה רוח רפאים חרמנית בזמן שניסתה לנמנם. היא טענה, "איזושהי רוח ירדה מאלוהים יודע איפה ועשתה איתי אהבה".

"זה היה עונג צרוף", היא הודתה. "הרגשתי הכל ואז היא עפה משם". לו טענה גם שהרוח שומרת עליה כעת כמו מלאך שומר.

נטשה בלזיק

שחקנית "פעילות על טבעית 2" נטשה בלזיק בת ה-53, טוענת שלא היו לה מפגש מיני אחד עם רוח רפאים - אלא שניים. המפגשים גרמו לבעלה הספקן לחשוש שהיא בוגדת בו עם קספר.

"הייתי בחדר, בבית, לבד", תיארה בלזיק את המפגש הראשון בתוכנית הטלוויזיה הבריטית This Morning ב-2014. "שכבתי במיטה ואז הרגשתי שמשהו נכנס לחדר ולא יכולתי לראות אף אחד. יכולתי להרגיש שמישהו נוגע בי והידיים דוחפות אותי בניגוד לרצוני ויכולתי להרגיש את משקל הגוף עליי. לא יכולתי לראות אף אחד אבל יכולתי להרגיש את הלחץ, האנרגיה, החום דוחפים לכיוונים שונים".

היא הוסיפה: "בפעם הראשונה הייתי מאוד מבולבלת מכל זה, אבל אז פשוט החלטתי להירגע וזה היה ממש ממש מהנה. מאוד נהניתי. כילדה, תמיד רציתי לדעת אם יש עוד משהו בעולם הזה. החווייה הזאת אכן ענתה לי על כמה שאלות".

קוקו אוסטין

כוכבת הריאליטי קוקו אוסטין, 44, מי שהייתה נשואה לאייס טי במשך 11 שנים, סיפרה ל-Huffington Post שרוח רפאים ניסתה פעם להתחיל איתה.

"אני מאמינה ברוחות כי הייתה לי רוח רפאים סוטה מתישהו", אמרה אוסטין, "זה נכון! כשאת חושבת על רוחות רפאים, את מדמיינת שבחוץ חשוך וערפילי, אבל בכל פעם שראיתי או הרגשתי משהו זה היה בשעות היום ולא היה ערפל בחוץ".

"צפיתי בטלוויזיה, ישבתי על הספה ב-11:00 בבוקר ולבשתי כותונת לילה והרגשתי את הכותנת שלי זזה במעלה הרגל שלי", היא נזכרה. "הסתכלתי למטה ונבהלתי. סידרתי את הכותונת, צפיתי בטלוויזיה, הרגשתי אותו שוב ויכולתי לראות את הכותונת שוב זזה. אז הרגשתי בחור נושם לי באוזן. הרוח עקבה אחריי מאלבקרקי לאריזונה, אבל לא לניו יורק".

דן אקרויד

מכסח הרוחות דן אקרויד בן ה-71, הודה בראיון למגזין Esquire ב-2013 שהוא נהג להתכרבל עם רוח רפאים זכרית.

"היו לי כמה חוויות עם רוחות רפאים. ראיתי דברים מסתובבים על הדלפק שלנו ודלתות נפתחות ונסגרות. הרגשתי מגע ישיר ואז הסתובבתי ולא היה שם אף אחד. מישהו זחל אליי למיטה פעם אחת וחשבתי - אני פשוט התהפך ואתכרבל איתו".

עוד בנושא:
קארדי בי טוענת שביתה רדוף בידי רוח רפאים שרוצה לשכב איתה

הזמרת שנישאה לרוח רפאים דורשת גט: "אני חוששת שהוא מנסה להכניס אותי להיריון"

המראיין שאל: "עשית כפיות עם רוח רפאים?".
"כן," אישר השחקן.

הוא הוסיף: "אולי הבחור הזה היה הומוסקסואל והוא רצה ליהנות. אני אתפלא אם הייתי הטיפוס שלו, אבל כשאתה מת - אתה תלך עם כל אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully