וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמרת שנישאה לרוח רפאים דורשת גט: "אני חוששת שהוא מנסה להכניס אותי להיריון"

עודכן לאחרונה: 15.2.2023 / 0:04

הזמרת הבריטית שנישאה לרוח רפאים של חייל ויקטוריאני טוענת שרוח רפאים של תינוק צורח רודפת אותה ושהיא לא מוכנה לאפשרות להביא לעולם ילד. הזוג פנה לייעוץ זוגי שם המטפל הציע להם להתחיל באימוץ רוח רפאים של חתול

הזמרת שבזוגיות עם רוח רפאים רגע לפני החתונה/This Morning - ITV

אנחנו ממשיכים לעקוב אחר ההתפתחויות במערכת היחסים הביזארית ביותר שנתקלנו בה עד היום: הזוגיות של הזמרת הבריטית ברוקארד עם רוח רפאים של חייל ויקטוריאני בשם אדוארדו, שלדבריה ממשיך לייסר אותה במעשיו. רק אתמול ציינו את יום האהבה ואנחנו קצת עצובים לספר שחובבת רוחות הרפאים מעוניינת להתגרש מבעלה הרוח. הסיבה? לטענתה הוא מנסה להכניס אותה להיריון בניגוד לרצונה: "רוח רפאים של תינוק צורח רודפת אותי. אני מרגישה אותו בבטן".

לפני קצת יותר משנה חשפה ברוקארד בת ה-39, זמרת וכותבת שירים מאוקספורדשייר שבאנגליה, שהכירה את אדוארדו, רוח רפאים של חייל מהתקופה הויקטוריאנית, עמו החלה לנהל מערכת יחסים מורכבת. אדוארדו, שלדברי ברוקארד, מת בטרם עת בגיל 35 לאחר שנפל לבאר, הופיע לילה אחד בביתה ומאז לא הניח לה. כשחשפה את הרומן שלה בתוכנית הבוקר של ITV, "הבוקר הזה", הוא נהיה אלים כלפיה והחליט להיפרד ממנה. ברוקארד הצליחה לזכות שוב בלבו על ידי כתיבת שיר אהבה לגבר שלה, אותו הקדישה לאדוארדו בליל כל הקדושים. שבוע לאחר הסולחה, אדוארד הציע לה נישואים - כשלכאורה השאיר טבעת על הכרית שלה וכתב בעזרת האדים במקלחת סימן שאלה על המראה.

על אף החששות שיבגוד בה עם נשים אחרות או כפי שהיא מציינת "לא יוכל לעזור לי עם המשכנתא", השניים נישאו לאחרונה בטקס מביך לצפייה שפורסם ברשת. ברוקארד טענה אז שאדוארד התחיל עם מרלין מונרו בחתונתם והרס לגמרי את ירח הדבש שלהם כששתה יותר מדי - וגרם לה לשלם על הנזק.

מאז, כך מתברר, נישואיהם ראו בעיקר מורדות. לאחרונה סיפרה ברוקארד שהחלה לתהות לגבי המשך הקשר ופנתה - יחד עם אדוארדו - למדיום מטפל זוגי שיסייע להם לעבוד על בעיות התקשורת ביניהם. השיא הגיע כשלדבריה נראה שבעלה הרוחני מנסה להכניסה להיריון בניגוד לרצונה. היא סיפרה שפנתה לבעלה בבקשה שיוכיח לה שהוא רוצה שנישואיהם ישרדו, אחרת זה ככל הנראה יגמר ביניהם. מאז היא מספרת שרוח רפאים של תינוק צורח רודפת אותה. היא גם מספרת שראתה חזיונות של עריסה מתנדנדת בקצה המיטה שלה.

הרגע שהחתן מנשק את הכלה:

הנדרים:

ברוקארד סיפרה ל-DailyStar: "בשבועות האחרונים, לפני השינה בכל לילה לקחתי על עצמי את המשימה לנתב את עתידי על ידי פנייה לאדוארדו בצורה ישירה וכנה. אמרתי לו בתקיפות שאני לא מרוצה מהקשר וביקשתי ממנו שוב ושוב להבהיר מדוע הוא התחיל לרדוף אותי? מה הוא רוצה ממערכת היחסים שלנו? ביקשתי ממנו בבוטות להראות לי סימן שהוא עדיין נוכח בנישואינו".

היא הוסיפה: "מאז אותו רגע, התחלתי להתעורר מקול של תינוק בוכה. הצעקה כמעט מחרישת אוזניים, מקפיאת דם והיא לא מפסיקה. הדרך היחידה שהשתקתי את זה היא על ידי צרחות חזרה, חזקות עד שנגמר לי האוויר בריאות - ואז זה נעלם. אני מבועתת לגמרי ואם זה הסימן של אדוארדו אז אני חושבת שהוא רשע ואני לא רוצה יותר שום קשר איתו. יתר על כן, ראיתי חזיונות של עריסה מתנדנדת למרגלות המיטה שלי. פניתי לקראתה, סובבתי אותה אבל לא היה שם תינוק בפנים. חוויתי גם כאבי בטן חזקים, כאילו משהו בתוך הבטן שלי בועט בי. בהתחלה האמנתי שמדובר בבעיות עיכול קשות, אבל אני אף פעם לא אוכלת גבינה לפני השינה ואפילו אחרי שלקחתי טבליות נגד צרבת, זה המשיך".

היא סיכמה: "אני נשואה רק כמה חודשים וזה מרגיש לי יותר מדי. אני פשוט לא מוכנה להיות רדופה בידי תינוק פנטום בנוסף לכל זה. אני לא מוכנה לילד".

השיר שכתבה לו:

והנה קטע מהשיר בחתונתם:

ההתפתחות המפתיעה הגיעה לאחר חג מולד ראשון סוער יחד, שהוביל את השניים להחלטה שצריך לפנות לייעוץ זוגי עם מדיום. המטפל חש באהבתה העמוקה של רוח הרפאים לברוקארד ואמר שזה קריטי שהשניים יעבדו על כישורי התקשורת ביניהם.

במהלך הפגישות עם המדיום, ברוקארד הייתה משועשעת מההצעה של המטפל לאמץ רוח רפאים של חתול כחול עיניים, אבל כשהמדיום דיבר על כך שתינוק נמצא באופק - הכל היה קצת יותר מדי בשבילה.

זה הריאיון הראשון שלה:

והעדכון שהגיע בעקבות הנישואים:

היא הוסיפה: "בכנות, המידע הזה תפס אותי ממש לא מוכנה. מטבע הדברים, בגלל שבעלי כבר לא בין החיים, האפשרות שנביא ילדים לעולם לא הייתה משהו שבכלל עלה לי בראש. המחשבה די מטורפת ומצמררת. ראיתי בהתייעצות עם המדיום נקודת מוצא אחרונה לזוגיות שלנו, שכן הגעתי במהירות למסקנה שבעלי לא יכול לתת לי את מה שאני צריכה במערכת היחסים הזאת - ורוח הרפאים של תינוק בוכה בהחלט לא תעזור לנישואים שלנו".

היא לא לבד

קיבלה הצעת נישואים מרוח רפאים: הוא הסקס הכי טוב שלי

לכתבה המלאה

עד כה לא ברור האם ברוקארד מתכוונת באמת לגרש את הרוח מחייה, אבל לנו יש הרגשה שהשניים עוד יפתרו את הבעיות ביניהם ושהיא תודיע בקרוב על היריון ראשון עם שלישיה, כשבסוף יוולדו להם שתי רוחות רפאים איתם היא תוכל לתקשר דרך בובות צעצוע ואחד שחציו רוח רפאים וחציו בן אנוש. נו, אתם רואים, גם אנחנו יכולים להמציא דברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully