וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמרת שנישאה לרוח רפאים טוענת שהוא התחיל עם מרילין מונרו בחתונה

20.12.2022 / 0:06

הזמרת הבריטית ברוקארד נישאה לרוח רפאים "קנאית במיוחד" של חייל ויקטוריאני וטוענת שבעלה הטרי עשה לה פדיחות בחתונה כשהחמיא לאחת המוזמנות - רוחה של מרילין מונרו - וכעת הוא גם חושד שהיא מנהלת רומן עם סנטה קלאוס. צפו בתיעוד מביך מחתונתם

הזמרת שבזוגיות עם רוח רפאים רגע לפני החתונה/This Morning - ITV

חלפה שנה מאז שסיפרנו לכם על הצעת הנישואים הביזארית שקיבלה לכאורה הזמרת הבריטית ברוקארד מרוח רפאים של חייל מהתקופה הויקטוריאנית בשם אדוארדו. השניים נישאו לאחרונה בטקס מביך לצפייה שפורסם ברשת - ויצאו לחגוג את ירח הדבש שלהם שהסתיים בריב קולני, לפחות של אחד הצדדים.

לפני שנעדכן אתכם בהתפתחויות ההזויות בחייהם (ובמותם) של הזוג הלא קונבנציונלי הזה, נזכיר לכם כיצד השניים הכירו. ברוקארד בת ה-39, זמרת וכותבת שירים מאוקספורדשייר שבאנגליה, הכירה בשנה שעברה את אדוארדו, שמת בטרם עת בגיל 35 לאחר שנפל לבאר. הוא הופיע לילה אחד בביתה ומאז סירב להרפות, לדבריה. השניים החלו לנהל מערכת יחסים דביקה, אך חוו את המשבר הראשון שלהם כשהיא החליטה לחשוף בתכנית של רשת ITV, "הבוקר הזה", את פרטיו של בן הזוג הרוחני שלה. לדבריה, אדוארד כעס מאוד על החשיפה והחליט לעשות לה "גוסטינג". היא התחננה למחילה, כתבה לו שיר אהבה, הכינה לו ארוחת ערב של צ'יזבורגר, צ'יפס ומילקשייק שוקולד ולבסוף הצליחה לזכות שוב בלבו.

שבוע לאחר הסולחה הגיעה הצעת הנישואים כשאדוארד השאיר לכאורה טבעת על הכרית שלה וכתב בעזרת האדים סימן שאלה על המראה במקלחת. היא מיד הסכימה, אולם עוד אז סיפרה שהיא קצת מוטרדת ממערכת היחסים הלא יציבה שלה עם הרוח. היא אמרה אז: "תמיד הטריד אותי שרמת הפעילות העל-נורמטיבית היא מאוד אינטנסיבית. זה הרגיש כמו מערכת יחסים מאוד רעילה למרות שהוא רק ​​רוח רפאים. הוא לא הכי אמין ותמיד נראה שזה חייב להיות בתנאים שלו. האם רומנטיקה כה רעילה וסוערת יכולה לעבוד בנישואים? איך אדע אם הוא בוגד בי עם נשים אחרות? איך הוא ישלם משכנתא? כלומר, האם אני פשוט אמצא ערימות גדולות של מזומנים על הכרית שלי כמו שקרה עם הטבעת?". בנובמבר האחרון זה קרה: השניים נישאו בטקס יוצא דופן שתועד ופרסם בעמוד האינסטגרם של ברוקארד.

היו לה שתי שמלות חתונה:

הדרמות מעולם לא פסקו והשניים אפילו רבו ביום חתונתם. ברוקארד טוענת שאדוארד התחיל עם מרלין מונרו בחתונתם והרס לגמרי את ירח הדבש שלהם כששתה יותר מדי - וגרם לה לשלם על הנזק.

היא סיפרה ל-Daily Star על היום המאושר בחייה: "זה היה כל כך מרגש לצעוד לכיוון אדוארדו בחתונה שלנו עם השיר שכתבתי לו מושמע ברקע, לעולם לא אשכח את החיוך על פניו!". היא סיפרה שלחתונה הוזמנו חבריה החיים ועמיתיו המתים, כולל קהל עטור כוכבים כמו אלביס, מרילין מונרו ואפילו המלך הנרי השמיני.

אדוארד עורר סערה בקבלת הפנים כשמונרו הגיעה, כך טענה: "אדוארדו פשוט לא יכול היה להתאפק וזרק הערה לא הולמת על כך שמרילין מונרו נראית לוהטת. אמרתי לו 'וואו באמת? זה יום החתונה שלנו'. התגובה שלו הרסה לי לגמרי את הערב!".

צפו ברגע שהחתן מנשק את הכלה:

הנדרים:

וזה השיר שכתבה לו:

גם בירח הדבש השניים רבו לכאורה. לדברי הזמרת, מה שהיה אמור להיות נופש מרגיע עם בעלה הבלתי נראה הפך לאסון, כשאדוארט הפיל אותה לריצפה ומרח עליה את כל הגלידה. "נדמה היה שהנופש רק נעשה גרוע יותר מרגע לרגע... אדוארדו חשב שזה מלהיב ורומנטי להאבק בי ולהפיל אותי על החול החם, אבל ניסיתי לחלוק איתו את הגלידה שלי והכל התלכלך. כל הגלידה נמרחה לי על הפנים, על השיער וכמובן, החול נדבק לגלידה - כך שנראיתי כאילו רבתי עם שחף ענק", אמרה ברוקארד, "רציתי שזה יהיה ירח דבש מדהים אבל מהנקודה הזו הוא פשוט הרס הכל. אדוארדו תמיד היה בלתי צפוי אז זה אופייני שהוא יהרוס את ירח הדבש שלנו!".

עוד זוגות רוחניים
קיימה יחסי מין עם 15 רוחות רפאים ומצאה את האחד שיכניס אותה להריון
סוף עצוב לאישה שהתחתנה עם רוח רפאים של פיראט בן 300 שנה

"הצרות" לא הסתיימו שם. ברוקארד הוסיפה: "לאדוארדו אין כרטיס אשראי אז זו תמיד אני שצריכה לשלם - והוא בהחלט אוהב להשתולל עם המיני ברים של חדרי בתי המלון שלנו. בקבוקי אלכוהול תמיד נשארים ריקים באופן מסתורי, מלבד בקבוק הג'ין, שתמיד נשאר מלא. ברור לי שהוא לא בקטע של ג'ין". ברוקארד סיפרה כי בעלה (המת להזכירכם) התעקש לקנות 12 בקבוקי שמפניה מהטובים ביותר עם הגעתם למלון.

המצב לא לגמרי השתפר מאז, סיפרה ברוקארד, שהוציאה סינגל חדש בשם "It's Christmas again" שמדבר על איך זה מרגיש להיות אשתו של רוח רפאים בחג המולד. "אדוארדו ממש מקנא בתקופת חג המולד, ניסיתי כל יום השבוע לקשט את עץ חג המולד שלנו אבל הוא פשוט ממשיך להפיל אותו", היא סיפרה, "הוא שונא את המחשבה שסנטה יורד מהארובה והוא אפילו ניסה לחסום אותה. אמרתי לו שסנטה מבקר את כולם והוא לא מאוהב בי. אבל הוא פשוט מקנא ולא מבין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully