וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיימה יחסי מין עם 15 רוחות רפאים ומצאה את האחד שיכניס אותה להריון

9.8.2018 / 9:34

אחרי שהדהימה את העולם בשנה שעברה וסיפרה כי נפרדה מארוסה בעקבות קיום יחסי מין רבים עם רוחות רפאים באוסטרליה, האישה הבריטית לא מפסיקה להפתיע וסיפרה כי מנהלת מערכת יחסים עם אחד מהם

ITV

בשנה שעברה הדהימה הבריטית אמית'יסט רלם את צופי תוכנית הבוקר בבריטניה כשטענה שקיימה יחסי מין עם לא פחות מ-15 רוחות רפאים כשביקרה באוסטרליה. הסיפור של רלם, שגם כך היה נראה מוזר, קיבל בימים האחרונים תפנית עוד יותר ביזארית, כשהיא גילתה שבכל הזמן הזה היא הייתה חיה עם ארוסה, ונפרדה ממנו לאחר מכן. רלם אמנם לא יכולה לראות את רוחות הרפאים, אך לטענתה היא יכולה ליצור איתם קשר ולקיים עמם יחסי מין.

בשנה עברה, רלם התמקמה מחדש בבריטניה, והוכיחה שהיא אישה של גבר אחד, או יותר נכון, אישה של רוח אחת. על פי הדיווח השבוע בדיילי מירור, רלם החליטה להכנס למערכת יחסים רצינית עם אחת מרוחות הרפאים, ולקחת אותה צעד אחד קדימה - אולי בדרך להכנס להריון ממנה. האם זה אפשרי בכלל? ובכן לדבריה, לאחר שבדקה את הנושא היא גילתה שישנן נשים שמסוגלות לעשות את זה. מעבר לכך, היא טוענת בתוקף שהריונות מדומים (מצב בו גוף האשה מציג את הסימנים והתסמינים המקושרים לפיזיולוגיה של ההיריון בזמן שאינו נמצא בהיריון בפועל) הם למעשה "תינוקות רפאים" שלכודים בתוך הגוף.

עוד ב"אסור לפספס"

עוד באותו נושא

טוענת שעשתה סקס עם 15 רוחות רפאים - וויתרה על גברים בשבילן

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully